czwartek, 12 września 2013

All You Never Say...


Wciąż szukałeś...
Czy już znalazłeś wiele?
Czas nauczki...
Dlaczego Ja znów niczego się nie nauczyłam?

Słowa bez znaczenia
Trzymały mnie przy marzeniach...
Ale one nie mówią mi nic...

I to czego nigdy nie powiesz to, że bardzo mnie kochasz
Nigdy nie będę wiedzieć czy mnie chcesz...
Gdybym tylko mogła spojrzeć w głąb Twojego umysłu,
Może wtedy znalazłabym ślad,
Tego co chcę od Ciebie usłyszeć...

(...)

Życie może być nieżyczliwe,
Ale tylko czasami...
...poddajesz się jeszcze zanim zaczniesz


fot: Jacek Ogrodowczyk, aparat SONY Nex3N

koronkowa tunkia - CHOIES.com
spodnie Amelie - RiverIsland.co.uk
buty Clarks - eButy.pl
torebka Grab Pippa Black - MODALU.com
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
czarna bransoletka - www.warrenjames.co.uk

Follow me on INSTAGRAM @rock_glam_princess

38 komentarzy:

  1. Przecudowna jest ta tunika!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna bluzeczka, cudna stylizacja a ty jak zawsze prześliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Kochana! Uwielbiam Twoje oczyska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nowy filmik, jakich kosmetyków używasz do makijażu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za! Bardzo chętnie bym obejrzała:-)

      Usuń
  5. Trzeba przyznać że ma klasę ta bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może jakiś filmik, jakich kosmetyków używasz do makijażu??

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle świetne zdjęcia, stylizacja, a Twój makijaż ? BOSKI ! Oj chciałabym umieć tak się malować ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna tunika i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji, bluzka jest urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twarz masz przeuroczą! Świetna stylizacja!

    Pozdrawiam :)

    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczekurczekurcze, spodenki super Laurko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wygladasz :) Kobieta z klasa :) Bluzka jest przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie i bardzo romantycznie wyglądasz! <3 Ta dwufakturowa tunika jest boska i bardzo Ci pasuje! Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna tunika !!!! Wdzięk, klasa <3
    Zapraszam na mojego bloga :*
    http://modniewygodniepieknie.blogspot.com/2013/08/dzis-z-rodzicami-wybraam-sie-na-spacer.html?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna tunika !!!! Wdzięk, klasa <3
    Zapraszam na mojego bloga :*
    http://modniewygodniepieknie.blogspot.com/2013/08/dzis-z-rodzicami-wybraam-sie-na-spacer.html?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz pięknie bluzeczka jest cudowna obserwuję i zapraszam do mnie http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szykownie, elegancko i z klasą. Piękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podpisuje sie pod tymi wszystkimi komentarzami że wyglądasz prześlicznie i ta stylizacja <3 ale należy pochwalic również Jacka za cudowne zdjecia. Brawo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnaś! Przepiękna kobieta z Ciebie! Jestem zauroczona torebką i koronkową tuniką, o Twoim makijażu nawet nie wspominam...

    zapraszam do siebie ba mojego raczkującego bloga:
    http://eurydyka86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz!!

    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu z okazji jego drugich urodzin! Do wygrania jest portret, wykonany przez profesjonalistę w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja - cudo! <3 Ja też chce taką bluzkę, jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś tak piękną kobietą że się nie mogę napatrzeć,pokazujesz nam wszystkim że nawet z odrobiną kobiecego ciałka można wyglądać zawsze jak super laska ;) Uwielbiam Twojego bloga i filmy,zawsze gdy mam gorszy dzień wystarczy że Cię posłucham i już jest o niebo lepiej ;* ściskam gorąco kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanko: które to rzęsy masz na sobie? Bo są boskie

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Cię i Twoją siostrę za to, że nie podążacie za tą dziwną modą posiadania rozmiaru zero. Prawdziwa kobieta to piękne, krągłe kształty. PS Świetny zestaw! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolorek włosów! Na włoskach masz ala balejaż?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestes świetna :) uwielbiam cię :***

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey
    widziałam na facbooku akcje prowadzoną przez 2 wolontariuszki ratującą psy z Olkusza https://www.facebook.com/psom.na.pomoc?fref=ts
    Może możesz jakoś pomóc ? Jeśli tak to zachęcam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam Cie za to że jesteś taka wytrwała! Oglądam Cie od chyba 3 lat i dopiero zebralam sie zeby do Ciebie napisac, wciąż Cie podziwiam , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń