czwartek, 5 września 2013

Black & White...


Hehe... to już chyba ostatni raz kiedy występuję w gołych nogach w tym roku, nie powiem abym je często w te lato odsłaniała, ale do tej sukienki przekonała mnie Radzia jak buszowałyśmy po warszawskim H&M - wg mnie absolutnie nie pasują do niej getry, ale czarne kryjące rajstopy utworzą z niej świetny outfit na jesień czy zimę. Sukienka jest bardzo wygodna i chociaż gumka w pasie może nie sprzyja kobiecym kształtom to jej zwiewny materiał, rękawy do łokcia i kokarda pod szyją przechylają szalkę korzyści nad wadami tej "kreacji".  Na ustach kolejna ukochana Apocalips (kolor: apocalyptic) od RIMMEL <3 <3 <3 



sukienka - H&M 
torebka Pippa Grab Black - MODALU
buty Clarks - eButy.pl
bransoletki - byDziubeka.pl
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
okulary - GAP

48 komentarzy:

  1. Rzeczywiśie gumka to jakiś koszmar. a czarny/beżowy/biały pasek aby ją zakryć i dodać trochę talii?

    Pięknie Ci w spiętych włosach do tylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100% z komentarzem :)
      a fryzura super ! :)

      Usuń
    2. nie można założyć paska do sukienki, bo ona ma oprócz gumki pasek wprowadzony do środka i takie dwa troczki po bokach, których tu może nie widać, ale wystawałyby spod paska i wyglądałoby to okropnie

      Usuń
  2. Piękna sukienka, piękne usta, pięknie wyglądasz w kucyku "do góry". Jedna z najlepszych Twoich stylizacji, jak na mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już Ci pisałam że w sukienkach wyglądasz przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie Kochana! Nie mogę napatrzeć się na Twoją buźkę! IDEALNA!

    OdpowiedzUsuń
  5. na gumkę założyłabym pasek :)) bardzo ładnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta sukienka ma już pasek w środku i troczki po bokach więc pasek odpada... ale dziękuję za komentarz

      Usuń
  6. Przepięknie wyglądasz w tej sukience :) W kucyku ci do twarzy!
    Zapraszam do mnie - lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kochanie wyglądasz idealnie w tej sukience!
    śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Och bosko w tej czerwieni na ustach! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. W kucyku jak najbardziej Ci do twarzy, ale niestety ta sukienka ... to porażka dla figury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak tak czytam te komentarze to widzę że zdania są podzielone, więc nie przesadzałabym z tymi deklaracjami o "porażkach" :D Na pewno bardzo trudno ją sfotografować, jednak na żywo zawsze dostaję komplementy na jej temat. Dzięki za komentarz!

      Usuń
    2. :) pewnie to tylko moje zdanie :)
      ale pomyśl o częstszym wysokim kucyku :)

      Usuń
    3. mam straszne zmarszczki mimiczne na czole, dlatego mimo iż kocham kucyki i koki, unikam ich niestety :(

      Usuń
  10. Piekny outfit, jeden z najlepszych. Zadna gumka nie pada w oko, naodwrot-suknia wyszczupla, jej print tez. Idealnie dopasowane uczesanko, a czarne rajstopki, jak i pisalas, tez by pieknie tu graly. Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. moja uwagę skupił tutaj świetny makijaż i kolor włosów:)
    co to za farba?
    i co to za podkład?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jak sukienka, masz ładne nogi i pięknie Ci w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz Laurko, bardzo dobrze, że Radzka przekonała Cię do sukienki, bo świetnie do Ciebie pasuje! A ten kolor z Apocalips mam i bardzo lubię :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. z ta czerwienia na utach kojarzysz mi sie z kardashiankami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz w niej cudownie. jak zawsze trafiona stylizacja :) jaki koszt tej sukienki ? z góry dzięki za odpowiedź : *

    trzymaj się cieplutko, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Laurko co to za błyszczyk/szmika??!! boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam w notce na samym początku, Apocalips z Rimmel

      Usuń
  17. Laurko! co to za błyszczyk/ szminka??!! piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. boska sukienka zakochalam sie w niej a Ty ślicznie się w niej prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  19. A według mnie bardzo ładnie wyglądasz:) Nie widzę tu zniekształcenia figury czy czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Laurce to we wszystkim ładnie:) A skąd pierścionek?

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście outfit godny podziwu i polecenia, tak prosty a uroczy + Twój kucyk, i ogniste usta....Ślicznieeee :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Laurko co masz na ustach ?? Wyglądasz zjawiskowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam w notce na samej górze, Apocalips z Rimmel

      Usuń
  24. Jak ja Cie podziwiam jesteś po porostu wspaniała :) Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Laurka masz zgrabne nóżki i powinnaś je odsłaniać często :) ślicznie wyglądasz;

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie można nic innego powiedzieć - kreacja super!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna sukienka rewelacja zakochalam się

    OdpowiedzUsuń
  28. Usta soczyste i ich kolor. :) świetny

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, jak dla mnie to ta gumka nie jest wcale taka straszna :-) Za to torebka <3<3<3 Przepiękna! A kiedy zobaczymy tę nową z Liu Jo?

    OdpowiedzUsuń
  30. Lauruś, wyglądasz obłędnie ! Sukienka świetnie do Ciebie pasuje - z gumką czy bez... Ważne, że ogólne wrażenie jest... WOW. A zresztą, od Ciebie bije taki optymizm i radość życia, że nawet w worku po ziemniakach wyglądałabyś fenomenalnie :) Ja nie wiem jak Ty to robisz :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. jak zawsze wygladasz pieknie! Kocham twoj styl za caloksztalt, dla mnie wazny jest zarowno stroj jak i pasujacy makeup! Pozatym lubie podpatrzec u ciebie co pasuje osobie o okraglych ksztaltach. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. hej Laura:)
    Ja tak nie w temacie,ale zalezy mi na twojej opini:) może zrobiłabyć filmik z polecanymi przez Ciebie maskami, maseczkami, peelingami,scrubami;>?
    buziaczki;*

    OdpowiedzUsuń
  33. hej Laura:)
    ja tak nie w temacie, ale żależy mi na Twojej opini:) może zrobiłabyś filmik z polecanumi przez Ciebie maskami, maseczkami, peelingami i scrubami?:)
    buziaczki:*****

    OdpowiedzUsuń