wtorek, 17 września 2013

Bonfire Heart


Ten świat staje się zimniejszy. Nieznajomi  mnie mijają...
Nikt nie oferuje ci ramienia. Nikt nie patrzy w oczy.

Ale ja patrzyłem na ciebie przez długi, długi czas...

Po prostu próbując przedrzeć się, próbując uczynić cię moją.
Wszyscy chcą zapłonąć, ale boją się poparzyć.
Więc dzisiaj jest nasza kolej!!!
(James Blunt)



fot: Jacek Ogrodowczyk, aparat SONY Nex3N

torebka LIU JO - schaffashoes.pl
biżuteria - byDziubeka.pl
buty Venezia - eButy.pl
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
top - H&M basic
kimono - vintage from Karolina Baszak 

38 komentarzy:

  1. ale świetnie wygladasz, zresztą jak zawsze kochana jestes idealna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kimono jest obłędne !!! A torebki chyba już nie ma na stronie łeeeee ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo korzystnie wyglądasz, uśmiech jak zawsze :D Rozbraja mnie ten naszyjnik- kojarzy mi się trochę z nakrętką perfum Daisy MJ :** Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co nie ubierzesz to wyglądasz obłędnie Kochanie, ale torba jest przecudowna! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, bardzo korzystnie. No i uśmiech jak zawsze, najpiękniejszy <3 Rozbraja mnie ten naszyjnik- kojarzy mi się z nakrętką perfum Daisy MJ :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz Kochana! Torebka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. i to kolejny blog na którym piszę ,że kimono jest boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i to kolejny blog na którym muszę napisać ,że kimono boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Laurko, czekam na jakiś post kosmetyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetycznie wolę opowiadać na kanale YT - zapraszam !

      Usuń
  10. super stroj:) a skad spodnie??

    OdpowiedzUsuń
  11. super stroj :) a skad sa spodnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, za każdym razem w każdym poście na dole pod zdjęciami wypisane są wszystkie nazwy sklepów i linki bezpośrednie dla ułatwienia, spodnie są z River Island

      Usuń
  12. Piosenka przy której molestuję przycisk replay ;D Tekst ma cudowny, noo uwielbiam. I jakoś takie mam wrażenie, że idealnie pasuje do stylistyki zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestawik :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak mi się spodobało Twoje kimono a tutaj "vintage from Karolina Baszak" :(
    Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w kimonie! Pięknie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ostatnio bzika na pukncie kimon :) Pasuje Ci bardzo! Xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. fotoszopujesz te zdjecia?
    zazdroszczę pogody, w Niemczech jest fatalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie posiadam takiego programu jak Photoshop i nawet nie umiem się nim posłużyć, poza tym te zdjęcia wykonane są cyfrówką a nie lustrzanką a to właśnie z aparatów lustrzanych pliki można edytować w Photoshopie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  18. widze ze buty to podrobki Tori Burch, nie wiedzialam, ze mozna spotkac je w Polsce. Bardzo ladny ootd.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look ! Kimono - zakochałam się w nim no <3
    zapraszam do siebie - będzie mi miło, jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej torebce! Must Have!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śledzę Twojego bloga już od paru miesięcy. Twój optymizm powoduje że i ja szerzej się uśmiecham, nie zmieniaj się. Jesteś cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śledzę Twojego bloga już od paru miesięcy, Twój optymizm powoduje że i ja się szerzej uśmiecham, nie zmieniaj się. Jesteś cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog bardzo optymistyczny, jesteś piękną kobietą!!!

    www.mynaturalook.blogspot.com zapraszam na bloga o SECOND HANDACH ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamoniesamowite kimono. Wrecz cudo :) Pięknie Pani wygląda ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Straszliwie spodobały mi się kolory Twojego stroju... są ciepłe i jesienne. Torebka na niektórych zdjęciach wygląda jak czarna, ale jest granatowa, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  26. super bardzo mi sie podoba :) zapraszam też do mnie ;)http://unbeso-klarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję wyczucia smaku i stylu !!! zapraszam http://ellmode.pl

    OdpowiedzUsuń