piątek, 27 września 2013

Depilacja laserowa Vectus - BeautymeD

Wchodząc na stronę www.beautymed.com.pl od razu pojawia się taki baner jak poniżej, informujący o niesamowitej promocji aż 50% zniżki na depilację laserową urządzeniem Vectus. Muszę przyznać, że już od dłuższego czasu rozważałam depilację laserową, ale chyba brakowało mi odwagi i jakiegoś bodźca zewnętrznego. Gdy Pan Dr Miracki z kliniki BeautymeD zaproponował mi test takiego zabiegu pomyślałam, że teraz to już nie mam wymówki. Szczególnie, że część z was na pewno również się nad tym zastanawia, a kto jak nie ja pójdzie na pierwszy ogień. Jeśli ktoś zna mój kanał od kilku lat to wie, że dla was depilowałam brwi nitką, wybielałam zęby jak Predator i nawet wyrywałam sobie włoski nad wargą urządzeniem Spring it :) Dlatego jestem bardzo podekscytowana serią tych zabiegów i jeszcze bardziej rezultatami.

Laser VECTUS™ który będzie używany do tego zabiegu to innowacyjna technologia firmy PALOMAR Medical Technologies przeznaczona do trwałego usuwania owłosienia a także do likwidacji drobnych przebarwień. Laser diodowy o długości fali 810 nm emituje wiązkę promieni, która pochłaniana jest przez barwnik włosa, co prowadzi do zniszczenia jego cebulki. Do całkowitego usunięcia włosków z danego obszaru wystarczy 4-5 zabiegów. Więcej na temat zabiegu i urządzenia możecie przeczytać TUTAJ.


Szczegółowy cennik poszczególnych obszarów depilacji możecie zobaczyć TUTAJ jak łatwo zauważyć pojedyncze zabiegi wychodzą drożej niż pakiety na których można zaoszczędzić kilkaset złotych. 

Klinika BeautymeD znajduje się na Alei Komisji Edukacji Narodowej 54 i zaprasza was na konsultacje i zabiegi od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 21:00

Rejestracja telefoniczna: +48 22 400-90-26, +48 605-905-608
Rejestracja poprzez e-mail: rejestracja@beautymed.com.pl


Jeśli macie ochotę oswoić się z niektórymi zabiegami w klinice zapraszam was do obejrzenia krótkich filmików z udziałem Anny Popek 

Koniecznie napiszcie mi w komentarzach, czy ktoś z was lub waszych znajomych poddał się takim zabiegom, jakie były wrażenia i efekty. Dodatkowo napiszcie mi co wy byście wydepilowały na pierwszy ogień, bo wciąż nie zdecydowałam się jaki to będzie obszar, a moja pierwsza wizyta w klinice zbliża się wielkimi krokami :) Obiecuję, że jak już będzie "po wszystkim" zdam wam relację z moich wrażeń i odczuć :)

12 komentarzy:

  1. Nasza dzielna Laura! :) Ja również myślę o takim zabiegu, ale podobnie jak Ty - nie potrafię się zdecydować. Coś mnie hamuje... chyba strach. :) Gdybym się jednak zdecydowała, to najprawdopodobniej na pierwszy ogień poszłoby bikini.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z takim zabiegom:)
    Powodzenia i samym pozytywnych wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa jakie będą Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już miałam kilka zabiegów laserowych i planuję kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w trakcie procesu depilacji laserowej i zabieg niestety jest bolesny- paradoksalnie za pierwszym razem bolało mnie mniej- nie wiem czy gorsze jest uczucie pieczenia, przypalenia skory czy ukłucia małych igieł- ale warto bo efekt jest CUDOWNY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam tej formy depilacji, może się skuszę. ;)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem po czterech zabiegach i w środę idę na ostatni :) mam nadzieję, że efekty będą takie jakich się spodziewam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki takim zabiegom kobiety mogą czuć się jak prawdziwe kobiety! no nie wyobrażam już sobie codziennej depilacji ciała - dzięki Beautymed i Vectus moja skóra jest nieskazitelnie gładka i mam sporo czasu więcej niż do tej pory! Cuudo - warto kobietki, warto!

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki takim zabiegom kobiety mogą czuć się jak prawdziwe kobiety! no nie wyobrażam już sobie codziennej depilacji ciała - dzięki Beautymed i Vectus moja skóra jest nieskazitelnie gładka i mam sporo czasu więcej niż do tej pory! Cuudo - warto kobietki, warto!

    OdpowiedzUsuń