wtorek, 24 września 2013

KONKURS - sprawdź swoją wiedzę i wygraj Rower Electra Cherie

Nie myślałam, że kiedyś nastąpi taki dzień, że będę mogła ogłosić KONKURS i podarować komuś z moich widzów rower!!! I to nie byle jaki, przepiękna Elektra Cherie w wisienki :D Jest taka śliczna, że nawet ja, która nie umie jeździć na rowerze w plenerze bym się nauczyła i śmigała nią po Warszawie... 

J.K. Rowling powiedziała kiedyś, że "...obowiązkiem ludzi, którzy dostali od życia więcej, jest robienie mądrych rzeczy i inteligentne wykorzystywanie swojego potencjału". Ja uważam, że dostałam od życia naprawdę wiele, mam cudowną rodzinę, jestem (w miarę) zdrowa i szczęśliwa, mam cudownych przyjaciół wokół siebie i mój kanał, na którym wciąż Was przybywa. Dzięki swojej popularności mogę was obdarowywać rzeczami, na które niekoniecznie możecie sobie pozwolić i to uważam za wykorzystanie mojego obecnego potencjału. Dlatego tak chętnie organizuję dla was konkursy :)

Jak wiecie jestem twarzą kampanii "Wakacje na Okrągło" wdrażającej w świat Internetu temat antykoncepcji. Celem tej kampanii nie jest faworyzowanie konkretnej metody, bo dla każdej z nas co innego może się sprawdzić, bardziej naszym zamiarem było pokazać, że taki wybór naprawdę istnieje i że świadomie możemy dobrać tę najlepszą opcję dla siebie. 


Kampania działa  na:
Stronie Internetowej: http://www.kobiety.org/


26 września - to Światowy Dzień Antykoncepcji 
z tej okazji mamy dla was QUIZ 
  o konkursie dokładnie opowiadam w filmiku :)

A oto nagrody :) 
I miejsce - nagroda główna rower Electra Cherie

II - V miejsce - 4 zestawy biżuterii Violi Lee

 * Biżuteria może różnić się kolorystycznie od tej na zdjęciach

Zachęcam wszystkich do udziału w Quizie bo naprawdę warto jest sprawdzić swoją wiedzę i zawalczyć o nagrody :D Zarówno o rower jak i o biżuterię, sama dostałam taki pierścionek od Violi osobiście i muszę przyznać, że zachwyca :) Pamiętajcie pytań jest 50 a szansę macie tylko 1 - więc skupcie się :D

Życzę Wam wszystkim powodzenia i trzymam kciuki, jestem pewna że to właśnie moje widzki zgarną wszystkie nagrody!!! Love You Girls!!! Good Luck!

Laura - RockGlamPrincess

4 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba że nie boisz się mówić o ważnych tematach. wiele dziewczyn mających dużą oglądalność a co za tym idzie duży wpływ społeczny, omija te ważne aspekty naszego życia. wielki szacunek za to!

    OdpowiedzUsuń