poniedziałek, 9 września 2013

Pocketful Of Sunshine


Historia ze słonecznikami jest piękna, krótka i bez happy endu. Moja prababcia miała cały ogród otoczony słonecznikami, zawsze patrzyły w stronę słońca, a ja przyglądałam się im całymi dniami i zastanawiałam się kiedy będą już gotowe do zjedzenia :P Były takie wysokie aż do nieba i trzeba było wchodzić na taboret aby ich dosięgnąć. A potem siadało się na ganku na schodach i wydłubywało nasionka... Niestety tego roku w którym wyjechałam do Anglii moja prababcia zmarła a wraz z nią umarł ogród i wszystkie słoneczniki... 2 lata temu, gdy sądziłam, że już nic mnie w życiu nie zaskoczy poznałam chłopaka, jechaliśmy samochodem do Blue Water po lewej stronie rozciągały się ogromne pola słoneczników, nie wiem czy coś powiedziałam, czy tylko na nie patrzyłam, ale jeszcze tego samego dnia wieczorem gdy znów się spotkaliśmy dostałam piękny bukiet... Pomyślałam "oto człowiek, którego szukałam" z pewnością spodobałby się mojej prababci...

fot. Jacek Ogrodowczyk (SONY Nex3N)

trench - CARRY
torebka LIU JO - schaffashoes.pl
spodnie - River Island
koszula - H&M
buty Tommy Hilfiger - eButy.pl
zegarek CLASIC GLASGOW LADY - danielwellington.com
bransoletka - byDziubeka.pl
kwiatuszki SŁONECZNIKI - Arkady, Olsztyn :)

54 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka i te buty, plaszczy i twoje wlosy..cudo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhhhh...słoneczniki, najbardziej romantyczne kwiaty jakie znam. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, zdjęcie, na którym się śmiejesz.. jesteś na nim taka śliczna!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna historia!:) Słoneczniki już zawsze będą kojarzyły mi się z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Roześmiana Laurka przy murze <3 Cudne słoneczniki, też chciałabym kiedyś takie dostać, ale tak jak kiedyś powiedziałaś w filmiku "Trzeba być wyjątkowym, żeby o tym pomyśleć" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wspomnienia są sposobem na zatrzymanie tego co kochasz, tego kim jesteś, tego czego nigdy nie chciałbyś stracić" <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz ślicznie:) cudowny zestaw i słoneczniki bardzo do Ciebie pasują:) masz śliczny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak widać nie trzeba mieć rozmiaru 0 żeby wyglądać pięknie. Zawsze kiedy oglądam twoje zdjęcia pojawia mi się uśmiech na twarzy :) Pozdrawiam AnkaKoper ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, piękna i bardzo poruszajaca historia .pozdrowienia dla fotografa,!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty piękna , słoneczniki piękne tylko historia smutna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja cera jest idealna - nie mogę się napatrzeć na Twoją buzię :> bo nie uwierzę, że aparat aż tak bardzo przekłamuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czuję niedosyt! Sądziłam, że na dole znajdę dalszą część tej historii.. piękny początek - pomyślałam.
    ;)

    Makijaż - klasa, w ogóle cała stylizacja mega.
    Hmm..słoneczniki.. bardzo specyficzne kwiaty,
    mi chyba kojarzą się z serialem "Magda M" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna słonecznikowa historia. Nie jest ważne czy kończy się dobrze czy smutno. Myślę, że taki prosty cud natury jakim są kwiaty, rekompensuję nam cały smutek dookoła. I tak sobie myślę, że historia jest niedokończona, no chyba że tak, w takim razie jest to świetne pole do popisu dla wyobraźni. Nie napiszę Ci tutaj że masz fajne buty, albo torebkę, lubię widzieć więcej niż na zdjęciach, ale nie ukrywam że z posta na post i z loga na vlog kwitniesz.

    L.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow-ta torebka! Promieniejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz bosko!Z każdym dniem coraz piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie niezwykłe historie jak twoja. Ślicznie wyglądasz, zwłaszcza ze słonecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja , chyba zainspirowałas mnie do konkursu !;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna historia. Śliczne słoneczniki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz PRZEPIĘKNIE! Twój uśmiech jest mega szczery.
    Trochę happy endu jednak było w tej historii :)
    Również uwielbiam słoneczniki. A najpiękniejszego dostałam na rynku w Olsztynie :)

    http://mojezycie-przedslubem.blogspot.com/2013/07/olsztyn.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Słoneczniki są przepiękne!
    A Ty Lauram wtglądasz pięknie, jak zawsze :)

    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz. Pięknie te butki ożywiają całość :)
    PS I co się stało z tym mężczyzną...? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najpiękniejsze Twoje zdjęcie jakie widziałam dotychczas jest to, na którym się tak śmiejesz :) to zdjęcie powinien mieć każdy Twój bliski czy nawet dalszy przyjaciel :) po ciężkim dniu pracy, aż mnie się humor poprawił, dla takich momentów warto czytać Twojego bloga :) dobrze, że jesteś :) sunshine :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najpiękniejsze Twoje zdjęcie jakie widziałam dotychczas jest to, na którym się tak śmiejesz :) to zdjęcie powinien mieć każdy Twój bliski czy nawet dalszy przyjaciel :) po ciężkim dniu pracy, aż mnie się humor poprawił, dla takich momentów warto czytać Twojego bloga :) dobrze, że jesteś :) sunshine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miłe słowa... czasem nawet ja nie mam ochoty na śmiech, ale staram się go mieć zawsze dla bliskich i również dla czytelników mojego bloga <3 Buuuuziii !!!

      Usuń
    2. Hihi, dlatego zgrzałam sobie to zdjęcie na dysk :-) Jest cudowne :-***

      Usuń
  26. Jaki śliczny uśmiech!Tak trzymaj Laura:D, a historia ze słonecznikami jak z jakiejś komedii, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Laura jesteś przepiękna-Wiem już to od dawna;-) , ale to zdjęcie, Ciebie roześmianej jest mistrzowskie!;-)
    Wyglądasz cudownie♥ Płaszczyk i buty są świetne.
    I zawsze podziwiam Twój perfekcyjny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz:) bardzo podobają mi się Twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tak...nie zawsze ma się uśmiech na twarzy...ale trzeba być dobrej myśli.... :( Sorki za "wylewność", mam małe problemy rodzinne.
    Bardzo podoba mi się historia o Twojej prababci, wzruszyłam się, wyobraziłam sobie cały ten obrazek. Masz piękne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  30. czerwone buty dopełniaja całości :) jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękna historia, uwielbiam mieć takie wspomnienia nikt nam ich nie zabierze :)
    Jesteś tak piękna że napatrzeć się na Ciebie nie można :*


    Zapraszam do mnie na konkurs z preska:)

    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  32. przyjemna stylizacja i piękne słoneczniki :)

    Zapraszam Cię na konkurs, w którym możesz wygrać portret wykonany przez profesjonalistę! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty, torebka i zegarek mnie urzekły. Ale kocham Cię całą :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz :) cudna ta torebka.

    OdpowiedzUsuń
  35. fantastycznie te buty ożywiają tę stylizację.
    torebka super. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam kwiaty słonecznika ;) Kochana, wyglądasz prześlicznie ;) Wielki plus za kolor butów - ożywia całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. słoneczniki - też uwielbiam
    i życzę ci żeby znalazł się taki co będzie cię nimi obdarowywał

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne buciki, uwielbiam żywe kolorki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia. Masz zabójczy uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Tez uwielbiam sloneczniki a zdjecia sa przepiekne Jacek dobra robota!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Od pewnego czasu czytam Twoje posty na blogu i "śledzę" posty na fb i postanowiłam napisać kilka słów ode mnie.
    Jesteś bardzo pozytywną i sympatyczną osobą. Lubię oglądać Twoje filmiki na yt, ale mam wrażenie, że blog jest bardziej prywatny, pokazujesz swoje życie z trochę innej strony. Podziwiam Cię za to, jaką wspaniałą i ciepłą osobą jesteś!
    Z pewnością wielką w tym zasługę ma rodzina:)) Także gratuluję:)))

    Historia słoneczników niestety ze smutnym zakończeniem, ale bardzo wzruszająca, takie wspomnienia to naprawdę cenna rzecz!

    Pozdrawiam serdecznie:) i zapraszam w wolnej chwili do mnie, również próbuję swoich sił w blogowaniu, bo sprawia to wielką frajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia :)Uwielbiam słoneczkinki

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne, krwistoczerwone buciki! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej ! :) dawno zakupiłaś tą koszule w h&m ? śliczna !

    OdpowiedzUsuń