niedziela, 1 września 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 15)

Dziś nieco wcześniej niż zwykle, bo na wieczór mam dla was coś extra... dlatego szybciutko przelecimy foteczki z minionego tygodnia, który jak zwykle obfitował w wiele ciekawych zdarzeń :) Kiedy ja zwolnię? chyba po 60-tce :P Koniecznie wklejcie linki do swoich blogów jeśli też macie jakieś fotki z tygodnia lub miesiąca - chętnie do was zajrzę <3 

Mój ulubiony soczek - niestety to ostatnia butelka jaką wypiłam, zmieniłam myślenie na temat soków z sokowirówek szkoda tylko straconej kasy na sprzęt
Pozapalałam świeczuszki... czekając na gości 
 W poniedziałek odwiedzili mnie przyjaciele :)
 Zrobiliśmy sobie prawdziwą Sushi-ucztę <3 Sushi pochodzi z restauracji "miseczka-oshin"
 Love this pic with my lovely Karolina Baszak <3 <3 <3 
 mniam, mniam - nowa bardzo słodka i urocza kolekcja BombCosmetics...
 ... wkrótce filmik - będę miała dla was duuuużo niespodzianek <3
work & meetings all teh time :P
Evening with my GIRLS 
środa: pizza o 23:00 w nocy z Marysią i Karolcią - ale nas potem brzuchy bolały :P
Wróciłam do domu chyba o 2:00 nad ranem, padnięta jak pies ale jaka szczęśliwa z najnowszym nabytkiem z schaffashos.pl
 a oto co było w środku <3 <3 <3 Soon on my blog...
chwila tylko dla mnie, ulubione winko... i duuużo piany <3
 W czwartek odwiedził mnie Jack, uwielbiam gdy do mnie przyjeżdża :D
z tej radości zrobiłam mu omlet na śniadanie :D
... pycha <3  
 W piątek ruszliśmy na shopping, po kilku godzinach nogi wchodziły nam w dupki więc zrobiliśmy sobie przerwę, raspberry chai latte w SO COFFEE 
 nie chcę się chwalić... ale ładnie rosną :P
 w Złotych Tarasach spotkaliśmy się z Madzią z bloga http://www.moaa.pl/
I kolejna kawka... dla mnie tym razem Mango smoothie <3
 W nocy wróciliśmy do Olsztyna, home sweet home, ostatnia róża z naszego ogrodu :D
nie ma jak u mamy... domowy rosołek <3 <3 <3  najlepiej!!!
A w sobotę mama zrobiła home-made pizza (to chyba 3 raz w tym tyg. jak jem pizzę... yyyy chyba trzeba będzie pobiegać :P)

PIOSENKA TYGODNIA:

37 komentarzy:

  1. Oooo jaki zapas świeczek :D Syshi wygląda apetycznie , a na zdjęciu z Karoliną macie piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Od dawna marze o takim parapecie- siedzisku! Naogladalam sie amerykanskich filmow ;) Tak sobie marze usiasc wsrod poduszek i poczytac cos dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te posty! :)
    Ile świeczek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam domowej roboty pizzę! :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie w wannie bardzo kuszące ;)
    Omlet wygląda mega apetycznie.
    Ciekawe co tam dla nas znowu wymyśliłaś :)
    Czekam z niecierpliwością.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Laurko, śliczne zdjęcia, Twoja kolekcja Yankee Candle zachwyca obfitością, omlet mniami,
    pizza, że aż ślinka cieknie:)
    chciałabym Cię poznać, ostatnio jechałam nad morze i spowrotem i przejeżdżając przez Szczytno rozglądałam się za Waszą wesołą rodzinką, niestety bez skutku, ale mam nadzieję, że jeszcze Cię kiedyś spotkam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa ! ile świeczek ! Zazdroszcze!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę wziąć się za zakupy w aromatelli! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie, jakiej używasz odżywki?

    http://drewnusio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Od tego patrzenia na te pizze sama mam ochotę na jedną
    http://www.blogowyswiat.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aktywna z Ciebie Babeczka :))
    Sok z marchwi - uwielbiam (i Rosół ).. mmhmm...

    A u mnie wakacyjny mix:
    http://magdalenaswobodnie.blogspot.com/2013/08/mix-mixow-wakacje-2013.html
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://klaudiaigielska.blogspot.com/

    Zapraszam do mnie, uwielbiam Twoje wpisy, szczególnie serię "tydzień oczami mojego telefonu"!
    Ufff, pocieszyłaś mnie, że nie tylko ja tyle w tym tygodniu nagrzeszyłam z jedzeniem ;)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle sporo się działo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze świetny tydzień :)

    Ja wrzuciłam kilka zdjęć z wakacji: http://berrymess.blogspot.com/2013/09/kilka-zdjec-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki zapas świeczek i bomb! W Twoim domu musi być milion zapachów!
    A pizzę uwielbiam <3 i domowy rosołek też :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tydzień pełen wrażeń, to na bank, lubię to u Ciebie bardzo i co niedziela/poniedziałek czekam na ten post :)
    U mnie migawki z wakacji, itp. Szkoda, że od jutra koniec wakacji i dla mnie, co prawda z drugiej strony, bo jako nauczyciel, ale ...
    Zainteresowało.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego zmieniłaś zdanie o soczkach? Że te jednodniowe niedobre? I w sokowirówkę też nie warto inwestować? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ile swieczek <3 uwielbiam takie mixy<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twoje posty :) jutro na moim blogu pojawi się trochę zdjęć z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mnie ciekawi zmiana Twojej opinii o sokach i sokowirówkach :) Ja właśnie rozglądam się za sprzętem i bardzo mnie zaintrygowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. winko + wanna + swieczka = relax <3 juz czuje te zapachy podrazniajace nozdza ...przepiekne kolorowe kwiatuszkowe bomby sam widok juz cieszy mordke :)
    bardzo mi sie spodobala sukieneczka Karolci przy kawce w pracy a na widok omleta mam slinotok do samej podlogi, czy bylby jakis cien nadziei abys podzielila sie przepisikiem...omlet wyglada zabojczo pysznie a Ja wlasnie szukam cos extra :) bylabym bardzo wdzieczna <3
    pzdr cieplo

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka kolekcja świeczek <3 Ja czekam na moje pierwsze w życiu woski YC i doczekać się nie mogę :( W ogóle to pomieszczenie jest taaaakie przytulne :) Czy można prosić przepis na omlet? :D Już prawie zaczęłam się zbliżać zębami do monitora....

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobieto zdradz przepis na ten omlet:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. No właśnie, Laurko, o co chodzi z tymi sokami ? Oświeć nas :)) Chodzi o to, że lepiej korzystać z wyciskarki niż sokowirówki ? Czy o zupełnie coś innego ?

    Pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Omlet wygląda bardzo smacznie. Tylko ciekawe jak smakuje :) Czy Laurko mogłabyś dodać przepis? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosimy o przepis na taki omlet, może filmik jak go robisz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosimy o przepis na taki omlet, może filmik jak go robisz?

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, czy mogłabyś napisać gdzie zakupiłaś tą śliczną, kwiatową sukienkę z rękawek 3/4? No i jak dawno?
    Bardzo wpadłam mi w oko... :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. hej, czy mogłabyś zdradzić, gdzie zakupiłaś tą śliczną, kwiatową sukienkę z rękawem 3/4? No i jak dawno, bo może istnieje szansa, że jeszcze gdzieś bym ją dostała...
    Bardzo wpadła mi w oko :)


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń