niedziela, 15 września 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 17)

Kolejny tydzień za nami, obawiam się, że nim zdążymy zauważyć zaskoczą nas Święta Bożego Narodzenia, ale to mnie akurat nie martwi, w sumie to już nie mogę się doczekać... Ten tydzień tak jak poprzedni odpoczywałam w Olsztynie z rodziną, to w sumie już koniec mojego urlopu i jutro wracam do Warszawy. Zapraszam na zdjęcia...

ulubione miejsce w ponure i deszczowe wieczory...
na szczęście w moim przypadku 2-3 razy po 10 min na całą zimę wystarczy... 
sadzenie tulipanów z mamą na działce - bezcenne...
w tym tygodniu aż 3 razy byłyśmy na basenie i saunie, uwielbiam to miejsce wieczorami...
yyy... tak to moje japonki <3 niezniszczalne od lat :P
mama - mój najlepszy kierowca...
edytowanie filmików na działce przy owocowej herbatce - najlepiej!
mierzenie butów z mamą... I hate it! Sorry MUM <3 
Zawsze jest jakiś powód do świętowanie...
MMS od Jacka - "Którą kupić?" - oczywiście że białą... <3
Dzisiejsze grzybobranie...
I nasze zdobycze :D 
a to ja zbieram malinki dla Ninki do kaszki...
A to moja Ninuś - największy skarb <3
Grzybiarki - mama i Marzena :D
Jack też jest nie najgorszym kierowcą :D
Szampan!!! Tym razem MEGA powód, nasza Ciocia dostała nerkę i wróciła po przeszczepie ze szpitala
Uzupełnienie zapasów kosmetyków do włosów - chcecie nowy filmik o pielęgnacji???
Prezent od Bandi - wygrałam konkurs dla blogerek :D Chociaż raz ja coś wygrałam :P
Mama kazała wam pokazać, żebyście nie wyrzucały nigdy pieczywa, ona zawsze wykorzystuje to na bułkę tartą i wam poleca :D
Sweet time with Manju & Paweł 
and Me...
w HOUSE CAFE - btw dostałyśmy kwiatuszki od chłopaków - how sweet
a przed chwilą oglądaliśmy stare filmy rodzinne - poznajecie kto to taki?

30 komentarzy:

  1. Ja też jak wracam do domu rodzinnego i gdy oczywiście jest na to pora, zbieram z moim tatą grzyby. I również nie lubię kupować butów, za to do kupowania torebek mam zdecydowany talent. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie mistrz! :D
    Widać, że jesteście świetną rodzinką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama za kierownicą- zanim zobaczyłam podpis pod zdjęciem, byłam pewna, że to Marzenka! :D
    Intensywny tydzień za Wami :))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Myślałam, że to Marzenka :)

      Usuń
  4. taaak dla filmiku o pielęgnacji ! może dodasz jakiś przepis z grzybkami ? :D ja to nigdy niczego nie umiem znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że macie siebie...tak jak patrzę na te zdjęcia i na Twojego brata, zawsze myślę o swoim, też Jacku:) Zmarł 5 lat temu i brakuje mi go jak nigdy nikogo..dlatego cieszę się, oglądając Twoje zdjęcia, bo widzę jak bardzo wszyscy doceniacie to, że macie siebie nawzajem:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że macie siebie...tak jak patrzę na te zdjęcia i na Twojego brata, zawsze myślę o swoim, też Jacku:) Zmarł 5 lat temu i brakuje mi go jak nigdy nikogo..dlatego cieszę się, oglądając Twoje zdjęcia, bo widzę jak bardzo wszyscy doceniacie to, że macie siebie nawzajem:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje podsumowanie tygodnia!!! Sama zamierzam wprowadzić to na swoim blogu :* pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, aż mi się zachciało słońca przez to solarium ;< Teraz to już chyba niedoczekanie. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za miejscówka z basenem i tymi wszystkimi atrakcjami? : >

    OdpowiedzUsuń
  10. ileż rodzinnego ciepła bije z Twoich zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak co tydzień cudny post :) czekam na niego z utęsknieniem :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej. Twojej i Cioci!
    Co tydzień obiecuję sobie, że poszukam tego winka i ciągle zapominam :/ A mam wielką ochotę spróbować.
    Pewnie, że chcemy filmik. Zawsze masz dla nas coś nowego!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej - przyjemne uczucie, kiedy coś się wygrywa ;)
    Bułkę tartą też tworzę domowym sposobem -mam zawsze pewność, że mam BUŁKĘ a nie bulkowo-chlebową mieszankę.
    A na grzybki i ja bym chętnie poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej :) Ja też wykorzystuję stare pieczywo na bułkę tartą :) I uwielbiam oglądać stare filmy na wideo! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnie zdjęcie to albo mały Jack albo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stare filmy rodzinne są świetne :) zawsze miło powspominać. Filiżanka jest cudna :) Pozdrawiam cieplutko :O)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tak, filmik o pielęgnacji to coś co uwielbiam! A kiedy wyniki Yankee Candle??? Bo marzę o takiej mega świecy. Buziaki (zrobiłam co trzeba na FB - Aga Frąckowiak)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam posty z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzenka to chyba klon waszej mamy bo są totalnie identyczne i na zdjęciu Mama jako kierowca myślałam że to siostra twoja

    Mania na wino BH mnie ogarnęła niestety tylko jeden rodzaj jest u mnie dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna bejsbolówka! powiesz skąd jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam zbierać grzybki, nie lubię ich jeść :)
    uwielbiam być kierowcą, nie znoszę gdy moja mama prowadzi ;P
    zapraszam na mojego bloga, fannnygirl.blogspot.com - trwa rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje wygranej z bandi :)
    I czekam na filmik z pielegnacja wlosow
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje podsumowania tygodnia!;) Niby to zwykłe zdjęcia ale, aż bije od nich rodzinne ciepło i szczęście ;)
    Mam ogromną prośbę. Mogłabyś polecić jakieś dobre solaria w Olsztynie?

    OdpowiedzUsuń
  24. CHCEMY FILMIK O PIELĘGNACJI WŁOSÓW <33333

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też zbieram codziennie rano malinki do swoich płatków na śniadanko :) pychota!

    OdpowiedzUsuń