poniedziałek, 30 września 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 19)

Oooopppss! Na śmierć zapomniałam o poście niedzielnym, ale miałam tyle rzeczy na głowie i tyle wrażeń, że po prostu nie wiedziałam jak się nazywam. Bardzo Wam dziękuję za wyrozumiałość. Wkrótce będę miała dla was wiele niespodzianek... Póki co spóźniony ale wcale nie gorszy post "niedzielny" - zapraszam :) 

p.s. wciąż zdarzają się pytania jaki mam telefon: biały SONY Xperia SP

poniedziałek = spotkania i nagrywanie :D
 dwa dni spędziłam u Magdy - na kolację zrobiła zupkę dyniową <3 pychotaaaaaaaa
 a potem zielona herbatka - kubeczki z Pepko :)
 i cała noc rozmów/filmów/malowania paznokci przy winie :D
 mój ulubiony kot - książe Harry <3
 Obiad numer 2 u Magdy - lasagne :)
 w takim łóżku same sweet dreams :)
 
niestety pora było wracać do Warszawy - ale mam dla was VLOG'a jesli chcecie obejrzeć :)
 aaa... zapomniałabym o Kubusiu - synku Madzi i jego pysznej kanapce z Nutellą :)
droga powrotna była koszmarem, pomyliłam pociąg, wysiadłam w szczerym polu i zgubiłam się na amen, na szczęście cudowny Pan z szarego Audi mnie uratował i zawiózł bezpiecznie do domu, gdzie czekała na mnie Karolcia - wieczór skończyłyśmy nad ranem :)
 i znowu w drogę - jak ja nienawidzę podróżować w samotności...
 MMS od mamy - " kupić sobie taki butki? ODP: "kupić! :)"
 MMS od Jacka: "Zarę u nas wreszcie otworzyli w Olsztynie"
 Nareszcie w domu, rodzina prawie w komplecie, śniadanie u mamy, zawsze na bogato...
Me! - no dobra to nie było robione telefonem - ale moim kochanym SONY Nex 3N
 Ninka dała wszystkim po wrzosie w prezencie z okazji chrztu :)
 Ninuś & Jack <3
 Prezent dla mamy Ninki - ciocia Laura pomogła tylko zapakować <3
 tęczaaaaaaaaaaaaaa...
 zrobiłyśmy z Ninką piekne zdjęcia... już wkrótce na blogu :)
 moja Glam w moim kapeluszu <3
ciocia-babcia i Ninka odleciałly 
 prezent od S. PALLEGRINO
lakier z H&M - bardzo ładny - jestem mile zaskoczona!!!

42 komentarze:

  1. Jesteś prześliczna! :))) Uwielbiam takie łóżka, ale zawsze się boję, że jakbym kupiła to by te metalowe rurki pode mną nie wytrzymały :D Piękne buty, ostatnio byłam w Lasockim i mają naprawde przyzwoita jakość :) A manicure bardzo w moim stylu- czysty, schludny i bardzo kobiecy :) Zapraszam na mojego odświezonego bloga, buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten post :))) na zdjęciu z aparatu wygladasz bosko :)
    Pozdrawiam

    fotodelicje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jackowi pasuje taka "Ninka" - ładnie na zdjęciu wyszli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetne,... To, które nie było robione tel - PIĘKNIE ....
    P.S wpadła mi w oko granatowa torba (poszukuję czegoś w granacie)...
    Pozdrawiam ciepło..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze na co zwróciłam uwagę na ostatnim zdjęciu to pierścionek... i myślałam, że jakiś news na końcu ;) ...a potem przeczytałam, że lakier.... :)

    Mała Ninka przeurocza, przecudowna,,, Zdjęcie w kapeluszu rozwaliło mnie na łopatki.. te rączki śliczne :))

    Prezent dla Jej mamy najcudowniejszy!!! Aż się wzruszyłam! Masz Laura wyczucie!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz genialnie!! A tego mini "urlopu" u Madzi zazdroszczę :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybaczaaaamy wczorajsze spóźnienie, wspaniałe zdjęcia :) I czekamy z niecierpliwością na zdjęcia/posty/vlogi ! Uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybaczaaaaamy wczorajsze spóźnienie, wspaniałe zdjęcia- jak zawsze : ) Czekamy na kolejne zdjęcia/posty/vlogi z niecierpliwością! Uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Z dnia na dzień coraz piękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co robilas w skm S9 do legionowa ? :)
    bylas tam ? Mieszkam w Legionowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana nie masz z co nam dziękować. Cieszymy się z tych postów tak samo, czy są w niedzielę czy troszkę później.
    Malutka była przepięknie ubrana do chrztu!
    Ale łóżko.. cudo!
    Pozazdrościć takich śniadanek :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno chodzi o lakier ;)? Piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie z ukochanego Sony wyświetlać mi się będzie od dziś jak do mnie zadzwonisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana takie piękne zdjęcia wychodzą Ci aparatem, masz dokupiony do niego obiektyw czy po prostu zmieniasz w ustawieniach? Pytam, ponieważ sama go posiadam ale nie potrafię wydobyć aż takiej ostrości :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę Ci powiedzieć, że aż się wzruszyłam patrząc na zdjęcia tego małego Aniołka :* do schrupania! Niech rośnie zdrowo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia:) śliczna Ninka:)

    może obserwujemy??:*) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdzie można kupić takie kieliszki do wina? Szukam ich wszędzie..

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wszystkie Twoje notki czytam, ale co tygodniową relację zawsze przeglądam i za każdym razem napawa mnie ona optymizmem. :) Przyjemne te notki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Subskrybuję Cię na YT, obserwuję na instagramie więc przyszedł czas i na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie fotki w Twoim wykonaniu :-) Czy mogłabyś opowiedzieć kiedyś o pielęgnacji stóp??? A może jest już taki filmik to proszę o przypomnienie :-) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś piękną kobietą, ale zdjęcie z Ninką na kolanach prześliczne i bije wszystko na głowę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwujemy?
    marcela-marccela.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy mi się wydaje, czy Karola śpiewała jak Jej robiłaś zdjęcie?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakim tuszem masz pomalowane rzęsy na 1 zdjęciu, wyglądają MEGA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne to ujęcie zza kapelusza...
    Właściwie bardziej Cie oglądam niż czytam.

    Miło było Cię spotkać w autobusie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, jaki to numer lakieru? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, jaki jest numer/nazwa lakieru? naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ketchup z Włocławka najlepszy!!! :)

    OdpowiedzUsuń