niedziela, 8 września 2013

Tydzień oczami telefonu (week 16)

Dobry wieczór kochani! Jak co tydzień mam dla was niedzielny post, tym razem cały ten czas spędziłam w Olsztynie i z przyjemnością nie spoglądałam na telefon, aby chociaż trochę odpocząć. Cały tydzień spędziłam z rodziną, z mamą, z Jackiem i z moją siostrzenicą Ninką... zapraszam was do obejrzenia kilku zdjęć.

 Skromna kolekcja na jesienne wieczory :P GRANULKI możecie zakupić tutaj
moje ulubione śniadanie niemal każdego dnia...
 Przecudowne popołudnie z moją mamą, spacer, zakupy i oczywiście kawusia
Nowości z Rimmel, wiele z was narzekało na eyeliner a wg mnie jest cudowny, mega czarny i precyzyjny - so far, so good...
 Kolejny wieczór z mamą, tym razem relax w SPA Pirat - było cudownie!!!
 Moja Ninusia <3 
 Zakończenie sezonu na działce, kiełbaski, karkówka i 
 Żeby nam było cieplutko otuliłyśmy się kocykami...
 nasze malinki <3
 Szejk :)
A tak wygląda sól kleopatry, o której wam opowiadałam w ostatnim filmiku - przywiozłam zapas dla mamy bo już znowu jest do kupienia w aromatelli
 Moja ulubiona przyprawa SHAN do Chicken Tikka BBQ

 35 000 przekroczone <3 Dziękuję <3 <3 <3 

Zrobiłyśmy z mamą zapas winka Blossom Hill w ALMIE i mogłyśmy kupić zestaw pięknych wielkich 4 kieliszków za 39.00 zł
 Me & Jack - chcecie zobaczyć Jacka stylizację odsyłam was na bloga Hi, I'm Jack!
Bardzo fajne spodnie w H&M, miłość od pierwszego wejrzenia, wygodne, ciepłe... ale kuźwa te wzorki dostały spazmów na moich  nogach :(((
 Rozwaliłam jajko niespodziankę a tam pierścionek Hello Kitty <3
Moja malutka księżniczka też lubi Hello Kitty <3
 Moje ulubione...

Niedzielny obiad u mamy :D 

Życzę wam cudownego następnego tygodnia, nie zapomnijcie zostawić linku do swojego bloga w komentarzu <3 

Całuski xoxo 

Laura

34 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. Jesteś sliczna tak jak malutka księżniczka. Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... to ostatnie zdjęcie spowodowało, że zrobiłam się głodna :/

    P.S. Uwielbiam te niedzielne posty :*
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Twoje zdjęcia z całego tygodnia. ;P
    Zawsze czekam na ten post :)Ja obecnie zabieram się za przesyłanie zdjęć i także robię ,,podsumowanie,, całego tygodnia.
    A tu link do mnie. anna-koper.blogspot.com :) jestem ciekawa co powiesz o ,,oczastej,, koszulce mojego projektu
    Pozdrawiam AnkaKoper

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Strasznie lubie te twoje podsumowania każdego tygodnia. Tylko czekam i wypatruje żeby jak najszybciej zobaczyć co działo się w twoim minionym tygodniu :)
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) http://createyourstylepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez muszę zrobić pachnące zapasy, bo do Norwegii zima przychodzi wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
  6. co to za kotlecik? piersiczka czyzby?:))

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam te granulki zapachowe i jestem hmmm....w połowie zadowolona ; ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie jest konkretnie to wino? Wytrawne? Chyba będzie trzeba go poszukać i tutaj. A do siebie zapraszam na wikingowo.com, choć mój blog akurat do modowych nie należy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne są wina z Blossom Hill, na początek polecam fruit&crispy california, pół wytrawne, smaczne i idealne na wieczór :)

      Usuń
    2. widziałam je tutaj w Irlandii kilka razy, ale jeszcze nie próbowałam. a to różowe kusi mnie strasznie :)

      Usuń
  9. Zawsze z wielką przyjemnością odwiedzam Twojego bloga ! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam :) Chyba zaczynam się uzależniać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam cykl niedzielnych postów,zawsze na nie czekam :) Zapraszam na mój raczkujący blog http://rozowobrazowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie jakbym co chwilę widziała te Twoje niedzielne posty ze zdjęciami, ten czas tak szybko leci :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą serię na Twoim blogu:) To takie jakby wkradanie się na moment w Twoje życie, które jest bardzo interesujące (w odróżnieniu do mojego).

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia jak zawsze :D

    buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione niedzielne posty.
    Ale skromna ta kolekcja ;-)
    Mała jest przesłodka!
    Mm obiadek. Buraczki! :-)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj sama mam w planach zrobic taki mobile mix:D Może wreszcie się zbiorę:D Dopiero zaczynam tak naprawdę przygodę z blogowaniem wiec zapraszam do siebie:)
    Pozdrawiam
    http://esm-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajny ten pierscionek hello kitty :)
    o kurcze juz miesac przyjechalam z wakacji w polsce i juz polskie jedzenie mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle aktywny tydzień:-)
    Słodki maluszek na zdjęciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma to jak w domu u mamy:)
    nuna2225.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lauro, uwielbiam Twoje niedzielne posty :)
    mój blog jest o życiu, dobrej kuchni, kosmetykach, zdrowiu i podróżach:
    www.powiewinspiracji.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A czym są te piękne kolorowe rzeczy z pierwszego zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje podsumowania tygodnia! A ta mała księżniczka sooooo sweeeet :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te notki. Co prawda nie ma tu za wiele do komentowania, ale miło się ogląda, jak Ci minął tydzień. :)
    P.S. Nie zmieniaj koloru włosów, uwielbiam Cię w jasnym blondzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam twoje wpisy i zdiecja ja od niedawna mam swojego bloga zaprasza, cie serdecznie do siebie i inne dziewczyny bedzie mi bardzo milo :) Pozdrawiam Angelika http://troszke-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierścień Hello Kitty elegancki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dołączam się i ja do podczytywania :)) Pozdrowionka :)) www.PozytywnaMama.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Nabrałam ochoty na zakupy w aromatelli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stojaczek na winko - takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Granulki z aromatelli wogóle do mnie nie przemawiają -nie czuć ich zupełnie, albo mi się trafiła jakaś wadliwa partia.

    Co do wina to pokochałam je miłością wielką ale ile się ja go musiałam naszukać to ohoho:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham, kocham, kocham tą serię zdjęć z całego tygodnia! <3 Czekam niecierpliwie na kolejne :)

    Buziaki ;*

    blaackorwhite.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba widzę kilka nowych zapachów granulek? Czy je przeoczyłam po prostu? ;) Szkoda że online niektóre zapachy są dość enigmatycznie opisane, a już kilka razy nie trafiłam z zapachem :P Fajnie by było poznać Twoje zdanie o nowych zapachach :D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń