niedziela, 1 września 2013

Wakacje na okrągło!


Ufff... Nareszcie mogę wygadać się o co chodzi :D Naprawdę jestem "najgorsza" jeśli chodzi o trzymanie czegoś w tajemnicy przed wami. Najchętniej od razu bym wszystko wykrzyczała i "kawa na ławę", ale tym razem byłam wręcz zmuszona do zachowania dyskrecji. Dziś nareszcie wszystko już zostało dopięte na ostatni guzik i akcja w której bierzemy udział z Karoliną Baszak i Segrittą rusza w sieci pełną parą. "Wakacje na okrągło" to nazwa kampanii edukacyjnej poruszającej bardzo istotny temat - antykoncepcji. Dla niektórych to temat rzeka, dla innych temat tabu dla jeszcze innych zło konieczne lub czarna magia. Tą kampanią postaramy się przybliżyć wam ten temat i nakreślić najróżniejsze opcje i metody w możliwie najprostszy sposób. 

Całej akcji przyświeca i pilnuje Fan Page który możecie polubić aby śledzić wszystko na bieżąco ------> WAKACJE NA OKRĄGŁO  (zdradzę wam w sekrecie, że najaktywniejsze dziewczyny udzielające się na tej stronie dostaną piękne bransoletki made by Viola Lee) 

Do tego na ------> YOU TUBE będzie można obejrzeć cykl 5 krótkich filmików, w których co tydzień pojawi się nowa metoda antykoncepcyjna, a przy okazji jej wady, zalety, szczegóły stosowania i dyskusja z lekarzem. Pierwszy odcinek jest oczywiście bardzo wyjątkowy dla nas, ponieważ wraz z Karoliną spróbowałyśmy swoich sił w aktorstwie :D Odegrałyśmy mini scenkę rodem z "Dlaczego Ja?", ale miałyśmy przy tym mnóstwo zabawy a przy okazji mam nadzieję, rozładowałyśmy troszeczkę tę "antykoncepcyjną atmosferę". Wolę jednak sprostować, że żadna z nas nie jest w ciąży, a nasze "filmowe" dzieci w brzuszkach to tylko poduszki :P

Filmik możecie zobaczyć poniżej:



Muszę przyznać, że długo czekałam na tak dużą edukacyjną kampanię, gdzie wreszcie na luzie poruszymy sprawy bardzo istotne dla kobiet, bo oprócz prezerwatyw cała reszta antykoncepcyjna jest tzw. NASZĄ sprawą. Aktualne statystyki pokazują, że ponad 50% ciąż w Polsce to ciąże nieplanowane, na dodatek wiek pierwszych inicjacji seksualnych znacząco się obniżył od MOICH czasów, a gdy jeden z sondaży przeprowadzonych w polskich Gimnazjach potwierdził iż wśród zatrważającej większości nastolatków panuje przekonanie, że najlepszą metodą na "nie zajście w ciąże" jest popłukanie pochwy coca-colą pomyślałam - DOŚĆ! wchodzę w to! I w taki oto sposób Ja, Karola i Matylda (Segritta) postaramy się przybliżyć wam ten temat jak tylko się da. Kampania trwa do końca września, do tego czasu postaram się w miarę możliwości odpowiadać na wasze pytania, jeśli nie będę znała odpowiedzi po prostu przekażę pytanie dalej do specjalistów współpracujących przy tej kampanii. Nikogo nie pozostawimy bez odpowiedzi. Nie mniej jednak zachęcam do uważnego oglądania poszczególnych filmików bo być może tam znajdziecie odpowiedzi na nurtujące was pytania. 

Poniżej jeszcze kilka zdjęć z backstage'u: 


Z taką ekipą mogę pracować codziennie :D Mam nadzieję, że i Wy przyłączycie się do tej akcji - wreszcie jest czas i miejsce aby pogadać o babskich sprawach... Na koniec dodam, że ogromnie cieszy mnie fakt, iż kampania promowana będzie w Internecie - dostępna dla każdego o dowolnej porze a nie w TV w godzinach w których pewnie nikt by jej nie oglądał. To nasze "5 minut" kobietki, dlatego zachęcam was do poświęcenia tych kilku chwil na obejrzenie filmików, w których z pewnością dowiecie się całej masy różnych rzeczy, bowiem jest to materiał skierowany zarówno do tych, które jeszcze nie stosują żadnej metody antykoncepcyjnej, dla tych które jakąś stosują, dla tych przed pierwszą ciążą i dla tych które już mają dzieci - jednym słowem dla wszystkich kobiet, które chcą dowiedzieć się o wszelkich dostępnych opcjach. Zapraszamy!!!


32 komentarze:

  1. Na poczatku zawsze pierwsze zdjecia ogladam dopiero pozniej czytam tekst,jakos tak mam.I pierwsze c wow jestes w ciazy i jak slicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkam tak blisko gimnazjum że widze czego dzieciaki uczą się w szkole i... niestety też słyszę o czym rozmawiają... Niestety poziom rozpoczęcia życia seksualnego bardzo się obniża co jest troszke straszne...

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny świetnie wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna akcja! Na pewno macie dużo młodych widzek, które mają do Was zaufanie, więc łatwiej Wam będzie do nich trafić, a temat jest bardzo ważny i warto o tym mówić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Laura jesteś genialna! :) Świetnie grasz!
    Kampania jest bardzo dobrym pomysłem. Super sprawa!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie kampania, która już dawno powinna powstać w sieci. Szczerze powiem, że łapię się za głowę czytając o tych sposobach gimnazjalistek. Ręce opadają. W kołach niby jest WDŻ, ale tak naprawdę wtedy większośc uczniów wstydzi się rozmawiać na takie tematy, więc nawet nie ma odwagi zapytać o pewne sprawy. A jeśli wtedy nie zapyta, to później jedynie zostaje internet i dobrze, jeśli trafią na właśnie taką akcję jak tam. Jestem uradowana, że właśnie to Wy reprezentujecie taką akcję jak ta. Biję brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Cała kampania świetna, super wypadłyście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie zagrałaś :) na luzie ;) Karolina chyba troszkę sie zestresowała :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś odgadnął jak pojawił się ten króciutki filmik, że to antykoncepcja ;D A Ty biedna nie mogłaś się wygadać :D:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna akcja i super, że dziewczyny wzięłyście w niej udział! Może kogoś tym uświadomicie. Bo rodzice chyba nie zdają sobie sprawy, że młodzież teraz wcześniej dojrzewa i zanim podejmą temat jest już za późno.
    Ale Laurko to co napisałaś o powszechnym przekonaniu, że płukanie colą jest skuteczną antykoncepcją ścięło mnie z nóg! O zgrozo.
    Słuszna akcja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety, w Polsce mamy problem z edukacją seksualną, a właściwie nie istnieje jako taka... seks jest tabu, jest czymś złym, trzeba się go wstydzić i za ŻADNE SKARBY nie uprawiać przed ślubem. A nauka w szkołach nie przejdzie ze względu na "konserwatywnych" rodziców i jakże wspaniały i miłosierny Kościół Katolicki.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna akcja! Oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Laurka jesteś prześwietna! Jakiś miesiąc temu przypadkowo znalazłam cię na YT i najchętniej to bym poszła z Tobą na kawkę i ciacho ale za daleko z Chicago :D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili:)
    http://anyjoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jak co, ale brzuszki to Wam pasują :)

    Akcję popieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy wcześniej nie udzielałam się na Twoim blogu ale teraz po przeczytaniu tego postu postanowiłam i ja napisać. Uważam, że jest to super pomysł!! W szkołach w ogóle się o tym nie mówi a poziom wiedzy młodzieży na temat zabezpieczania się jest tak niski, że aż straszy. Fantastyczny pomysł dziewczyny!! Tak trzymać, gratuluję!! Teraz tylko wypromować filmiki i może wprowadzić do szkół? Do uczniów i młodzieży bardziej przemówi taka forma niż gadania starej Pani pedagog....

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy wcześniej nie udzielałam się na Twoim blogu ale teraz po przeczytaniu tego postu postanowiłam i ja napisać. Uważam, że jest to super pomysł!! W szkołach w ogóle się o tym nie mówi a poziom wiedzy młodzieży na temat zabezpieczania się jest tak niski, że aż straszy. Fantastyczny pomysł dziewczyny!! Tak trzymać, gratuluję!! Teraz tylko wypromować filmiki i może wprowadzić do szkół? Do uczniów i młodzieży bardziej przemówi taka forma niż gadania starej Pani pedagog....

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy wcześniej nie udzielałam się na Twoim blogu, mało czytałam zaglądam tutaj raczej rzadko. Dzisiejszy jednak post bardzo mnie zainteresował, postanowiłam napisać. Moim zdaniem jest to fantastyczny pomysł! Poziom wiedzy młodzieży na temat zabezpieczania się jest tak niski, że aż straszy. W szkole w ogóle się o tym nie mówi, rodzice nie rozmawiają ze swoimi dorastającymi dziećmi. Świetny pomysł dziewczyny!! Tak trzymać!!

    OdpowiedzUsuń
  18. W każdym filmiku odgrywacie scenke ?

    OdpowiedzUsuń
  19. W każdym filmiku będziecie odgrywać jakąś scenke ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Najpierw przerzuciłam wszystkie zdjęcia, a potem wczytałam się w tekst, więc pierwsze moje słowa, dość tępo wypowiedziane w stronę netbuczka to "Wypchali Laurkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Laura jesteś świetna aktorka! A akcja bardzo wazna i potrzebna. Gratuluje odwagi:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie żebym coś ci sugerowała, ale ładnie ci z brzuszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby więcej takich kampani! Super, że angażujecie się w takie akcje! Może w końcu zmieni się stereotypowe postrzeganie blogerek :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło widzieć swojego lekarza ginekologa w takiej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. super pomysł !
    Od paru lat stosuję pierścień i szczerze polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. zapomniałam, to co prawda nie w temacie postu, ale wiem że uwielbiasz pachnące wnętrza tak jak ja, więc koniecznie sprawdź nową linie zapachów, są cudowne, dopiero weszły do Polski https://swiatzapachow.scentsy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś taką wspaniałą osobą <3

    OdpowiedzUsuń