wtorek, 22 października 2013

I ♥ Balea - nowe miejsce w sieci na tanie zakupy!


Hej Kochani, dziś przychodzę do Was aby zarazić was miłością do marki Balea. Celowo używam słowa "zarazić" bo ja też czuję się zarażona przez uroczą Szavkę - jedną z najsympatyczniejszych dziewczyn na You Tube, jej kanał możecie zasubkować TUTAJ. Niestety w Polsce nie łatwo jest spotkać te produkty, które w Niemczech są zapewne w każdej drogerii DM. Ale... Tylko czekałam aż ktoś sprowadzi te produkty do Polski i uszczęśliwi nasz You Tube'owy świat :) Na początku dostawałam kosmetyki Balea do testów z drogerii abc-uroda.com, ale ostatecznie nie wprowadzili ich do siebie na stronę. Szukałam gdzie jeszcze mogłabym się w nie zaopatrzyć i tak trafiłam na sklepik w Dobrym Mieście (bardzo blisko Olsztyna) o nazwie bioema.pl i o mały włos nie zapiszczałam z radości. Przecież to odkrycie roku! Tyle kosmetyków w tak niskich cenach - wiedziałam że i wam się to spodoba :) Okazało się, że ten sklepik nie tylko sprzedaje kosmetyki Balea ale również przeróżne kosmetyki naturalne i organiczne. Ich oferta skupia trudno dostępne na polskim rynku marki rosyjskie, niemieckie oraz indyjskie. Strzał w 10! Od razu zasiadłam do laptopa i zaczęłam wrzucać rzeczy do koszyka :) Oto moje pierwsze zakupy. Najchętniej nagrałabym dla was HAUL, ale znowu dopadł mnie katar a same rozumiecie takie dobre nowinki nie mogą czekać :)
 
zapas żeli pod prysznic - uwielbiam je, pięknie pachną, pienią się i w dodatku ślicznie wyglądają,
pojemność 300 ml, cena 5,55 zł
nektarynkowe mydełko do rąk - obłęd polecam każdemu :D pojemność 500 ml, cena 5,99 zł
krem do rąk jagodowy z pompką - pojemność 300 ml, cena 12,50 zł
krem do rąk owoce leśne - pojemność 100 ml, cena 7,99 zł
masło do ciała kokos - (nie dostępny)
Gdy tak przeglądałam ofertę sklepu, natknęłam się na przeróżne inne kosmetyki i postanowiłam coś wypróbować, zamówiłam dla siebie i dla mamy scruby jeden kawowy a drugi pomarańczowy pojemność 250 ml, cena 23,50 zł - pachną rewelacyjnie i mają śmieszne opakowania, zobaczymy jak się sprawdzą
Ostatnie 3 rzeczy wzięłam totalnie w ciemno, ale kto wie być może staną się ulubieńcami :) 
Jeśli ktoś z was zna te produkty napiszcie czy je lubicie :) 

Planeta Organica, Szampon turecki - Wzmacniający pojemność 280 ml, cena 16,99
Natura Siberica, Aktywna maseczka do twarzy, bez parabenów pojemność 75 ml, cena 18,50 zł
Organic Shop, Odmładzająca maska do twarzy - Zielona Kawa i Jedwab pojemność 75 ml, cena 13,50 zł


Zachęcam was do rozejrzenia się po sklepie internetowym BioEMA i jestem pewna, że stanie się to waszym ulubionym miejscem na zakupy drogeryjne w sieci :D


Cieszy mnie również fakt, że cały czas asortyment sklepu jest uzupełniany, zaglądajcie więc do zakładki NOWOŚCI bo wciąż pojawiają się tam nowe kosmetyki, ja właśnie przed chwilą robiąc dla was ten post odkryłam Bananowe Masło do ciała - OMG! Zamawiam!!! 


Dajcie znać koniecznie, jak wasze wrażenia po wizycie w tym sklepie, czy coś zamawiacie lub  czy znacie te produkty i chciałybyście coś polecić :) Tymczasem ja biorę się za kolejne zamówienie!!! Buziaki!!! 

Laura

45 komentarzy:

  1. No super :) w prawdzie mam dostęp do kosmetyków Balea, bo jest sklep w sąsiednim mieście, ale tutaj to nie muszę z domu wychodzić :P Tylko nie widzę menu na górze :( Pewnie to wina mojej genialnej przeglądarki :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale fajny sklep! :D Kosmetyki Balea kuszą mnie już od dłuższego czasu, więc na pewno skorzystam i też coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Toś mnie wkopała! A miałam oszczędzać... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe zajrzę tam po wypłacie kolejnej :D bo w tym miesiacu juz wydalam " kieszonkowe " na kilka kremow BB azjatyckich :P M.in Missha i Skin 79 :D Ale na pewno na cos sie skusze w najblizszym czasie z tego sklepu :). Dzięki , wlasnie dodalam go do swoich zakladek ktorych przybywa i przybywa hehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. generalnie uważam że kosmetyki są ze średniej półki, szału nie ma, w Polsce też możemy znaleźć fajne produkty w niskich cenach
    żele pod prysznic pachną ok w pudełeczku, wylane na myjkę i rozprowadzone na ciele tracą swój aromat ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Balea mam styczność od wielu lat ponieważ moja mama pracuje w Niemczech. Chyba nigdy żaden z kosmetyków mnie nie zawiódł. Nie wyobrażam sobie np depilacji bez żelu do golenia czy prysznicu bez fantastycznego peelingu. Balea wydaje cudowne sezonowe serie, zależnie od pory roku :) Kosztują grosze a są bardzo wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Weszłam zachęcona tym postem, od razu zwróciłam uwagę na "Balea Professional, Szampon do włosów Oil Repair - z olejkiem arganowym 250 ml", opis super, myślę, że w końcu coś godnego uwagi do regeneracji włosów.. i pstryk!
    Spojrzałam na skład a tam "sodium laureth sulfate" czyli słynny SLS w składzie na 2 miejscu. I parę innych "perełek". Ehh.. szkoda, bo poza super efektem zaraz po myciu, który jest zasługą jedynie oblepienia moich włosów paskudztwem a nie realnego działania zaczęłam zwracać uwagę na prawdziwą wartość produktów.
    Ale z Planeta Organica na pewno się tam zaopatrzę porządnie, jestem przeszczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No ładnie, właśnie namówiłas mnie na zakupowe szaleństwo w tym sklepie! :) A w pierwszej kolejności miały być kosmetyki dla mojego jeszcze nienarodzonego malucha ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ceny są świetne ciekawe czy gdzieś w UK można dostać te kosmetyki. Musze się za nimi rozejrzeć bo słyszałam że są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam dużo kosmetyków z balea ale wolę ziaję

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas wypróbować Balea, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. też słyszałam o Balea wiele dobrego ale nie było gdzie ich kupić :) teraz chętnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nic nie próbowałm z firmy balea - musze to zmienić :)
    wiem , że nikt nie przepada za zostawianiem linkow do siebie, ale z drugiej strony jak mamy sie wszystkie odnależć :) jeśli masz ochote to zapraszam :)
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. ja polecamz Balea malinowy peeling do twarzy, cudny zapach i skóra jest po nim promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tyle cudowności a w portfelu pajęczyna :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te kosmetyki i na pewno skorzystam ze stronki... Ale najpierw muszę zużyć swoje zapasy :D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam Balea <3
    Używam ich produktów już od dwóch lat, u mnie we Wrocławiu są niedaleko mnie 2 punkty z niemiecką chemią i kosmetykami :)
    Żele są tam za 4zł! A to mydełko w pompką jagodowe kupiłam tam niedawno za 6zł :)
    Z żeli pod prysznic fajny jest też zapach owoców tropikalnych, ale nie wiem czy to nie była edycja limitowana

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam Balea <3
    Ja kupuję ich produkty już od poand 2 lat, bo z tych co są u mnie w mieście dostępne są chyba najtańsze, a według mnie najlepsze i tak cudnie pachną..:)
    Kupuję je w punktach z niemiecka chemią i kosmetykami, tam żele kosztują 4zł, a to mydelko z pompką jagodowe kupiłam niedawno za 6zł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę natychmiast wymazać z pamięci nazwę sklepu. No przecież to będzie bankructwo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mieszkam w Czechach . produkty balea na szczęście mam pod ręką :) Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję:))) Pewnie nie znalazłabym tej stronki:)) A bardzo chciałam od dłuższego wypróbować produkty Balea!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam ich odżywki do włosów, mają też świetne serum w fantastycznie niskiej cenie. Jestem zachwycona i cieszę się, że mam DM pod nosem :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam to szczęście, że moja mama regularnie zaopatruje mnie w niemieckie kosmetyki, w tym Balea. Są cudowne! Uwielbiam je za te owocowe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. uważam że w Polsce też można kupić świetne produkty za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uzywalam Bealea i musze stwierdzic, ze szalu nie ma :/ Poza ladnym zapachem wprost z butelki nic wiecej... zel pod prysznic slabo sie pienil I nie zostawial zapachu na skorze, szampony I odzywki obciazaly mi wlosy I wydawaly sie tluste. Rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam i ja swoją paczuszkę z Bioemy , Dziękuje Laurko za podanie tej stronki <3.

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja te kosmetyki mam dostępne u siebie w niemieckim sklepie (produkty za zachodu) jeszcze nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami ale mój tata chwali sobie bardzo dezodoranty w kulce.

    Zapraszam do mnie ankakosmetykomanka.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Organic Shop, Odmładzająca maska do twarzy za 13,50 zł jak byłam w Rosji to w przeliczeniu dałam za nią 3 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. o ja super! niech no tylko będzie przypływ na koncie a na pewno coś na nowy miesiąc kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurcze, tak strasznie się cieszę. Pamiętam jak zakochałam się w tych żelach kiedy dostałam je od siostry! :) Strasznie ciekawa jestem tego szamponu tureckiego, czekamy na recenzje Kochana! Ściskam gorąco Laurko! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dobra Balea, dobra:)
    Odkryłam ją już kilka lat temu w Niemczech.
    Zresztą nigdy nie wychodzę z DM-u z pustymi ręcami :)
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  32. RockGlamPrincess dzięx za post! :) Właśnie się zastanawiałam, gdzie mogę kupić Balea ;> jestem ciekawa ich produktów!:) pozdrawiam Ciebie i siostrę :>>> aaaa i Karolinę ;>> wiem, bo jestem czytelniczką Twojego bloga od dłuższego czasu, tylko zawsze zapominałam skomentować hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne mają odżywki do włosów mango i aloes:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne mają odżywki :) mango i aloes:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak kocham produkty Balea, ze sama mam drogeie internetowa. Moze dlatego nie kuszą mnie kolejne zapachy. Ale zwariowalam, gdy na polce ulozylam 2 tysiace woskow. Gdy pozyczylam znajomej drukarke- nawet ona pachniala:)!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zresztą...szewc bez butów chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello, this is really nice post and also your blog!
    do you want to follow each other?
    I'll wait here. If so, follow me and let me know and i'll follow back for sure!
    http://elefantest89.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. kosmetyki super polecam http://drogerianiemiecka.pl/ maja duży wybór super ceny

    OdpowiedzUsuń