piątek, 4 października 2013

Japan Style


Brrrr... ale zimno!!! Kochani, ten post jak widać przygotowałam dla was już dawno temu, kiedy jeszcze było cieplutko i przyjemnie, ale z premedytacją zostawiłam go na "czarną godzinę" czyli dzień taki jak dziś, gdzie temperatura spadła poniżej zera, ja mam zapalenie zatok, czuję się jak gunwo i od paru dni leżę pod kołdrą. Pomyślałam, że to idealny moment na ożywienie sytuacji i wywołanie uśmiechu na waszych buźkach, bo jak można się nie uśmiechać widząc pomarańczowy i moje nowe piękne kimonko. Bransoletki pochodzą z nowego sklepiku on-line perera.pl a torebki już nie muszę przedstawiać - odkąd ją mam nie rozstajemy się ani na krok - my biggest love - LIU JO via schaffashoes.pl niestety wszystkie zostały wyprzedane już pierwszego dnia, ale podobno ma być dostawa więc zalecam śledzić tę stronkę. Wysyłam wam dużo miłości i ciepła na te chłodne dni... Love You!!!

fot: Jacek Ogrodowczy, aparat SONY Nex3N
 
kimono - choiec.com
top - H&M
torba LIU JO - schaffashoes.pl
spodnie Molly - RiverIsland.co.uk
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
buty Tommy Hilfiger - schaffashoes.pl
bransoletki - perera.pl

31 komentarzy:

  1. nieźle :):) kimono mi się nie podoba osobiście, ale Ty wyglądasz w nim świetnie :) ale jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w takim pomarańczu :)
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba :) I koczek taki słodki :)

    Zdrowiej Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze SUPER!!!! Oczywiście zapisuję się na konkurs żeli, uwielbiam takie "słodkości". Pozdrawiam (A.F.)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba <3 chyba jestem torebko maniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki róż Masz na policzkach ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki róż Masz na policzkach ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem jak Ty to robisz ! rewelacyjnie ukrywasz mankamenty figury .. zazdroszczę ! nie potrafię tak .. Buzioleee , Miłego weekendu : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw, kimono pięknie ożywia cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś prześliczna. Piękny kolor włosków.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) i masz taką piękną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji! :) I masz taką piękną buźkę :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Laurko jestes śliczna! Zawsze jestem zauroczona Twoimi włosami, potrafisz wyczarować taki "artystyczny nieład" który wygląda slicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kimono świetnie do ciebie pasuje, ja nie odważyłabym się na taki mocny akcent ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, lekka stylizacja. Dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna, lekka stylizacja. :)
    Zdrowia życzę i ciepełka w serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cóż za piękny nieład na głowie! ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Laurko, musze Ci to powiedzieć, masz tak przecudowne oczy, takie ciepło w nich jest! przesyłam gorące uściski :)

    bemyhairlover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. to pomarańczowe wdzianko jest fantastyczne!!! taki ciepły łososiowy kolor pięknie podkreśla Twój typ urody!! bardzo mi się ten wakacyjny zestawik podoba! pozdrawiam Cię serdecznie i życzę duuuuuuuużo, dużooooooo zdrówka! przysyłam trochę słońca z Aten :) buziak!m.

    OdpowiedzUsuń
  19. super ;) bardzo lubie podgladac Twoje stylizacje, zawsze mega kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle pełen profesjonalizm i wyczucie smaku. Uwielbiam twojego loga jak i kanał na YT:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Już od dawna czytam Twojego bloga i muszę przyznać, ze masz świetny styl. Zawsze dobierzesz dodatki w taki sposób, by razem tworzyły nietuzinkową stylizacje. Genialne! :)

    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. co masz na twarzy, ze Ci daje taki ladny glow ? stylizacja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. co masz na twarzy, ze Ci daje taki ladny glow ? I rowniez co to za podklad bo twarz wyglada swietnie i bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. w jakim miejscu macie działeczkę??? przypomina się działka mojego Taty..tęsknie do lata na działce:)))

    OdpowiedzUsuń