środa, 30 października 2013

TOP Chefs gotują dla RockGlamPrincess



Rzadko się zdarza, że tak szybko zabieram się za robienie postu, ledwo weszłam do domu, zdjęłam buty i biegiem do laptopa, aby jak najszybciej zdać wam relację z dzisiejszego dnia. A był to fantastyczny dzień! Już wczoraj spędziłam trochę czasu z Piotrkiem Ogińskim i jego dziewczyną Madzią, których znacie z kanału Kocham Gotować na You Tube. Przyjaźnimy się od lat i uważam, iż są to jedni z najcudowniejszych ludzi na polskim You Tube. Wczoraj odwiedzili mnie w moim mieszkaniu w Warszawie, a dziś zostałam zaproszona do restauracji L'ARC gdzie gotują i urzędują dwaj cudowni kucharze z tegorocznej edycji TOP CHEF  - Dariusz Kuźniak i Bartek Musiał. Jestem ogromną fanką wszelkich programów kulinarnych, a gdy dowiedziałam się, że Piotr weźmie udział w tej edycji, oglądałam każdy odcinek. Jedyne czego mi brakowało, to spróbować tych wszystkich dań przez ekran telewizora i poczuć się jak jeden z jurorów.


Chłopaki spełnili moje marzenie i dziś degustowałam przepyszne potrawy i desery. Na szczęście wy również macie taką możliwość, ponieważ chłopaki gotują codziennie na ul. Puławskiej 16 w małej, ale pięknej francuskiej restauracji L'ARC. Jesli macie ochotę na coś wykwintnego, subtelnego i zarazem przepysznego - to będzie idealne miejsce - ja dziś rozpływałam się wraz z Magdą i Piotrem nad tym jedzeniem. Jak już pewnie część z was wie Piotr odebrał wczoraj GLAM AWARD za najlepsze video w sieci, dlatego dziś świętowaliśmy również to wyróżnienie. Próbowaliśmy kaczki z buraczkami w cynamonie i halibuta z risotto zapiekanego pod sosem holenderskim, a także pieczone ziemniaczki, które smakowały jak z ogniska, sztylety i cudowny deser w postaci musu miętowego i czekoladowego i tysiąca innych smaków. Wspólnie z Magdą stwierdziłyśmy, że po tym daniu mogłybyśmy spokojnie umrzeć. Aż nam się w głowach zakręciło od tej podróży smaków po talerzu. Nie wiem czy czegoś nie pomieszałam, ale to było tak pyszne, że mniejsza o nazwy. Dawno nic mnie tak nie zaskoczyło kulinarnie. Darek nawet przyniósł mi jadalną korę, która była pyszna :) Myślę, że choćbym bardzo chciała to i tak nie opiszę wam tego słowami, dlatego zapraszam do obejrzenia zdjęć. A jeśli szukacie fajnego miejsca na randkę lub rocznicę gdzie gotują laureaci TOP CHEF polecam wam z czystym sercem restaurację L'ARC


To niesamowite poznać ludzi z taką pasją do gotowania i takimi pomysłami. Jestem pod ogromnym wrażeniem i bardzo żałuję że Piotr i Bartek musieli opuścić program. Za Darka wciąż trzymam kciuki. Najnowszy odcinek już za chwilę (środa 20:30). Dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony dzień i przepyszne jedzenie!!! Z Piotrem i Magdą na szczęście widzę się już za tydzień, a do restauracji na pewno powrócę <3 Dajcie znać, czy już tam kiedyś byliście i jak z waszym apetytem - zaostrzyłam go trochę?

24 komentarze:

  1. Uważajcie, bo na Piotrka gdzieś czyhają Gruzini :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG,foto z Dariuszem i Piotrkiem moja zazdrość sięga do ksieżyca,musiałaś miec mega dzień super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda przepięknie. I na pewno było przyszne. Super dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedzenie wygląda obłędnie. Jeśli tak samo smakuje... Na pewno!!! Mmmmm ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zrobiłam się głodna... ;) Ah, Laurko Ty to masz dobrze, ja mogę liczyć jedynie na pizze z lokalnej pizzeri :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie to dobrze :) Takie pyszności w takim towarzystwie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty niedobra Kobieto! Teraz mogę czekać jedynie do śniadania, które pachnie kurnikiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy Darek zdradził tajemnice odnośnie finału - znajdzie się tam? :D Trzymam kciuki, żeby tak było! :) I coś czuję, że tak będzie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam się głodna... Idę wstawić krupnik ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojacie Lauro, ale ja Ci zazdroszczę. To musiał być cudowny dzień. I na pewno smaaaczny! Cudowne zdjęcia, pozdrawiam Cię gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę Ci podziękować, bo to właśnie dzięki Tobie zaczęłam oglądać Top Chefa,gdy dodałaś zdjęcie Piotrka na instagramie. :) Uwielbiam Darka i trzymam za niego mocno kciuki, choć moim faworytem nr 1 jest Martin. ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę Ci podziękować, bo to właśnie dzięki Tobie, a dokładnie przez zdjecie Piotrka, które wstawiłaś na instagram zaczęłam oglądać Top Chefa. Wkręciłam się na całego i nie tylko ja, ale cała moja rodzinka. ;) Uwielbiam Darka :)) Choć moim faworytem nr 1 jest Martin. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Czujesz wibrację zazdrości (ech, a miałam być grzeczna w tym miesiącu! ale listopad się jeszcze nie zaczął - hue hue)? Pozostaje tylko poślinić się do obrazków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Top Chefa, nie wiedziałam,że Darek i Bartek razem pracują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podczas programu Darek szukał pracy, więc pewnie zaczęli współpracować niedawno

      Usuń
  16. Oglądałem Top Chefa z zapartym tchem głównie przez obecność Piotrka, jednak w programie oprócz niego pojawiło się wiele fajnych osób. Gdybym miał bliżej do tej restauracji napewno tam bym się zabrał

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajaj .... spróbowałabym ten Halibucika z risotto :D aż ślinka leci! A ty Laurko pięknie wylądałaś :) te loki takie zwiewne Ci wyszły i puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no no tylko pozazdrościć :) Sam mistrz dla Ciebie gotował, musiało być pysznie :)

    PS. Wspomniałam o Tobie na moim blogu, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Panie Darku powodzenia!!! Trzymam kciuki z zwycięstwo :D Uwielbiam tego faceta no :D Ideał mężczyzny. Zadziorny i z talentem kulinarnym :D czego chcieć więcej?

    Zazdraszczam Ci Laurko spotkania z mistrzami kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń