niedziela, 20 października 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 22)

Przyznaję się bez bicia, że nie mam pojęcia kiedy ten tydzień zleciał. Wszystko działo się tak szybko, że nawet zapominałam o robieniu zdjęć dla was :( Obiecuję poprawę... tymczasem przypominam o VLOGU, który udało mi się zmontować w tym tygodniu, z wyjazdu w niedzielę tydzień temu do Sopotu :) 


I zapraszam na zdjęcia :) 
 poniedziałek: Jadę do mojego cukiereczka Ninki - niestety nie zdążyłam zrobić jej żadnego zdjęcia bo zaczęła chodzić i ciężko za nią nadążyć :P
 W drodze powrotnej do domu wstąpiłam do H&M i kupiłam jej taką oto piękną kurteczkę na zimę <3
cisza spokój relax...
 prezent od Original Source - najnowsze smakowite żele pod prysznic i pyszne smarowidła na kanapki <3
 wtorek: zdjęcia na bloga dla Jacka - SONY Nex3N - możecie je zobaczyć TUTAJ
 środa: odwiedziny na poczcie po listy i prezenty od was :) Jeśli ktoś jeszcze nie zna adresu to przypominam:
Laura Ogrodowczyk
Skrytka Pocztowa 1411
10-900 Olsztyn 2  
i znowu w drogę... kierunek Warszawa
 czwartek: 7:00 rano komu w drogę temu czas... jadę na ZUMBĘ
 w nagrodę po 2-óch godzinach na siłowni i  ZUMBIE dostałam piękne śniadanie made by Moaa
 a to Madzia zmęczona po ćwiczeniach :)
i powrót do Warszawy... ach te pociągi :)
 Piątek: cały dzień meetingi, ale po powrocie zdążyłam nagrać dla was video :)
 the one and only - Pumpkin Spiced Latte - moja ulubiona!!!
 (...) Zgubienie się pomoże Ci się znaleźć... i tego się trzymam :)
 tyyyyyyyyyyyyyyle piany - dzięki COCONUT GROOVE jeśli kochacie bąbelki koniecznie w niego zainwestujcie :)
 sobota: back to school :) I love it!!!
 chociaż czasem musimy mieć podzielną uwagę :P
Sunday afternoon with my lovely Karolina Baszak
 a tymczasem Jack...
 a na działce istne pobojowisko jesienne... byle do wiosny :(

32 komentarze:

  1. oo piwo jabłkowe mmm :D
    filmik wymiata! kocham Was oglądać! ;*
    więcej takich spontanicznych filmików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko !
      Mama jadła jabłko spojrzałam sie na nie i akurat wtedy musiałam napisać hahah przepraszam :)

      Usuń
  2. piękne pierwsze zdjęcie. Widać, że chyba wreście wyzdrowiałaś :) Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, kto mecz Liverpoolu oglądał? Przekaż tej osobie uściski od Czerwonej Siostry :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Film z Sopotu bardzo miło się oglądało :) zdecydowanie jestem zakochana w tym miejscu i powrócę do niego nie raz.
    Przy okazji słodki jest ten Twój cukiereczek :) my mam już swojego małego królewicza i czekamy na królewnę przy okazji będzie miała na imię Laura :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłym tygodniu było zdjęcie na którym jesteś ubrana w jasny sweter, czy mogłabyś napisać skąd jest ? Wszędzie takiego szukam na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana skmkami jezdzisz moze do Legionowa ? : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje pierwsze zdjęcie - boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Laurko ależ przepiękna granatowa bluzeczka ... a te wzorki na niej cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabiegana Kobietka <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam wczoraj na zakupach z córeczką , właśnie z myślą o kupnie kurteczki zimowej , przymierzałyśmy też tą ze zdjęcia :) ale ostatecznie kupiłyśmy zupełnie inną. Mega piana w wannie :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje mixy:) to przez nie zaczęłam również robić swoje na blogu:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne śniadanie :)
    U mnie też cotygodniowy post. Zapraszam
    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Filmik fenomenalny!
    Zdjęcia też cudne!Miłego początku tygodnia!Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Laura mam do Ciebie pytanko..zakochałam się w Twojej granatowej torebce LIU JO! Mogłabyś powiedzieć gdzie mogę znaleźć w korzystnej cenie, bo coś przeczytałam że kupiłaś w promocji...pewnie się zgapiłam albo już dawno po niej a obecnie torbę znalazłam za 799zł czyli cena kosmos.. Mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupiłaś torbę i w jakiej cenie? Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety tyle ta torebka kosztuje, ja ją zamawiałam w podobnej cenie z schaffashoes.pl ale już dawno jest wyprzedana co sugeruje że cena nie była z kosmosu skoro wszystkie torebki i czarne i granatowe sprzedały się w kilka dni

      Usuń
    2. O kurczę..umknęło mi gdzieś że były w promocji za 399..to schaff zrobiła taką wyprzedaż?
      No chyba zamówię z ebaya bo znalazłam za 550zł

      Usuń
  16. bardzo lubie tego typu posty
    jestem ciekawa tych nowych zeli z OS
    bardzo podobal mi sie vlog z niespodzianki dla rodzicow :] x

    OdpowiedzUsuń
  17. można wiedzieć skąd ten plakat z napisami?;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Można wiedzieć skąd ten plakat z napisami?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam do Bananowego Corneliusa dodać plastry pomarańczy = heaveeeeen :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Laurko,proszę napisz mi skąd jest ta chusta , która masz na sobie jadąc do IKEA ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Laurko, możesz mi napisać skąd ta chusta, która masz na sobie jadąc do IKEA ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2444031/Starbucks-Pumpkin-spice-latte-contains-ZERO-traces-actual-pumpkin.html to zrujnowało mój dzień..... Kawa bez dyni? Bez sensu, haha :)) Wyglądasz pięknie jak zawsze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń