wtorek, 1 października 2013

Very Important Day!


Jeśli ktoś śledzi na bieżąco naszego Facebook'a, Instagram bądź Bloga to wie, kim jest Ninka. To córeczka mojej siostry ciotecznej, która jest naszym największym skarbem w rodzinie, bo jest najmłodsza i tak kochana jak żadne inne dziecko na tej planecie. Nasza Little Miss Sunshine, nasza perełka i nasze największe szczęście. Ja jestem totalnie uzależniona i specjalnie dla niej przyjeżdżam z Warszawy aby móc choć trochę z nią się poprzytulać. Nie sposób się w niej nie zakochać... Gdy Kasia (jej mama) wybrała datę chrztu wspólnie obmyślałyśmy jakiś kostium dla małej. Siedziałyśmy po nocach na Facebook'u i przeglądałyśmy różne sklepy internetowe, e-bay, allegro... śmiałyśmy się ile teraz jest tandety i to drogiej tandety. Ogarniało nas przerażenie, nasza Ninuś ma być Glam a nie Made in china tiul. I nagle stał się cud. Znalazłam sklep jak ze snów. Przepiękne zdjęcia i ciuszki o jakie nam chodziło. Jestem pewna, że zrozumiecie mój zachwyt jak tylko odwiedzicie stronę abrakadabra.sklep.pl Z ich strony Interentowej dowiedziałam się, że mają również sklep stacjonarny w Warszawie przy moście poniatowskiego w C.H. Arkada (nie mylić z Arkadią :P). Skontaktowałam się z właścicielem sklepu, Sebastianem i zapowiedziałam swoją wizytę. Dowiedziałam się, że sklep powstał spontanicznie, gdy urodziło mu się pierwsze dziecko i również nie miał w co je ubrać do chrztu, dziś ma trójkę i najcudowniejszy butik w całej Polsce, sami zobaczcie... wspólnie z Madzią (Moaa) zrobiłyśmy dla was kilka zdjęć. 
 
 fot: Magdalena Książek, aparat Nikon d90

FILM O TYM JAK POWSTAJĄ TE PIĘKNE CIUSZKI MOŻECIE OBEJRZEĆ TUTAJ

Jak widzicie w tym magicznym miejscu możecie znaleźć wszystko, od zaproszeń, świec i prezentów, przez kocyki, butki, ubranka i płaszczyki, a nawet ręcznie wyszywane szatki do chrztu. Takie miejsce bardzo ułatwiło mi zadanie gdyż wszystko mogłam wybrać za jednym razem. Do tego sklep oferuje również studio fotograficzne, gdzie można zrobić sobie cudowną pamiątkę z dzidziusiem. My co prawda jesteśmy z Olsztyna i utalentowana ciocia Laura zrobiła sama zdjęcia, które możecie zobaczyć poniżej, ale wszystkich z Warszawy i okolic zachęcam do zapisania się na taką sesję, bo to pamiątka na całe życie, a zanim się obejrzycie wasze dzieci będą już dorosłe... 

 
 fot: Laura Ogrodowczyk, aparat SONY Nex3N

Mam nadzieję, że wpis i zdjęcia wam się podobały. Już wcześniej wspominałam na blogu o tym sklepie i w ciągu ostatniego tygodnia dostałam od Was kilka maili, że uratowałam Was z podobnej sytuacji gdzie już nie miałyście pomysłu na chrzest. Myślę, że w tym sklepie każdy znajdzie coś dla swojej pociechy, bo wybór jest ogromny. A w dodatku Pani która tam pracuje jest przemiła i bardzo pomocna, doradziła nam we wszystkim i pomogła skompletować cały zestaw dla Ninki. W niedzielę odbył się zaplanowany chrzest i wszyscy się zachwycali strojem naszej dzidzi. Tak więc i ja i Kasia serdecznie go wam polecamy :) 

Zapraszam również na film ...


 KONTAKT:

  
Adres: 

Centrum Handlowe Arkada ul. Solec 81b lok A-78 I piętro

  00-382 Warszawa (skrzyżowanie ulic Solec i  3-Maja)

 tel. 516 096 075


28 komentarzy:

  1. ooooow jaka ona słodka :) zakochać się można

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wiedzieć o takim sklepie :) póki co jestem w ciąży ale już przeglądnęłam asortyment dla chłopców na ich stronie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwo!! :) W tych ciuszkach wygląda jak prawdziwy aniołek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura ja co prawda nie jestem jeszcze nawet w ciąży :) ...ale do czasu chrzcin mam nadzieję, że zaczniesz nagrywać zawodowo.. pierwsze zlecenie już masz! :)) film cudowny, sesja również. Mała Ninka jest przesłodka!!! Mama Ninki i Jej chrzestna są bardzo do Ciebie podobne!
    Rewelacja!!!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam filmik... Strasznie wzruszający... Ogromna pamiątka... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmikiem jestem zachwycona, świetna robota! Ninka jest rzeczywiście przecudowna :) nagranie obejrzę pewnie nieraz, ogromny plus! :*
    http://karo-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że wybrałyście tę markę, są to wyjątkowe ubranka i nie tylko ubranka,bo jak byłam tam pierwszy raz urzekło mnie dosłownie wszystko, świece,szatki, zaproszenia, pamiątki...Korzystałam z tego sklepu już 2 razy i byłam zachwycona, podobnie jak moi chłopcy i wszyscy goście, także również polecam:)A Wasza Ninusia wyglądała uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. coś pięknego...Dziękuje Ci za ten sklep jest cudownym dziełem...zakochałam sie a Wasza mała księżniczka jest tak uroczym aniołkiem ze nie można przestać się uśmiechać oglądając te wszystkie wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córcia też była wystrojona w sukienusie od abrakadabry w dniu chrztu :) Mają tam prześliczne ciuszki i świetnej jakości. Także z czystym sercem również polecam ten sklep :)
    P.S Ninka wyglądała prześlicznie :) Mała królewna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodkie! Maleństwo będzie miało przesliczną pamiątkę! Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna Dzidzia:) Ma uroczy uśmiech i śliczne oczęta:))) Po Cioci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć o tym sklepie, jego wnętrze mnie zachwyciło ;)
    A Malutka śliczna, jak Księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
  13. To Laurka została Mamą Chrzestną? :) Śliczna dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzruszający film !!!
    A Ty będziesz cudowną mamą w przyszłości :*

    OdpowiedzUsuń
  15. W przyszłym miesiącu zostanę chrzestną i nie mam zielonego pojęcia co kupić Konradkowi w prezencie może coś doradzisz ? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną masz tą małą księżniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklep ten faktycznie świetny - niczym magiczne miejsce..

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy w tym sklepie... Muszę zajrzeć niebawem, bo moja Siostra niedługo rodzi... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile kosztował ten zestaw dla małej?

    OdpowiedzUsuń
  21. w tytul wkradla sie literowka

    OdpowiedzUsuń