piątek, 15 listopada 2013

I'm Friends with the Monster






Chciałam ten post zadedykować narzekaniu, bo tyle rzeczy mi dziś nie wyszło, że chyba wyczerpałam roczny limit niepowodzeń, dobrze, że to nie gra w MARIO bo już bym dawno miała GAME OVER. Stwierdziłam, że zamiast marudzić i rozżalać się nad sobą i faktem, że przed chwilą wkleiłam wszystkie 16 zdjęć w złym formacie i musiałam je robić od nowa, zadedykuję Wam fajną piosenkę. Eminem to zdecydowanie mój ulubiony raper. Jego ostatnia płyta została przeze mnie zajeżdżona na śmierć, w tym roku wypuszcza genialne single, a oto jego duet z Rihanną, którą również uwielbiam. Jakby ktoś był zainteresowany co mam na ustach to właśnie pomadkę z kolekcji Rihanna dla M.A.C. - Riri Woo - jeśli jeszcze gdzieś ją dorwiecie jest to must have! 




No, I ain't much of a poet but I know somebody
Once told me to seize the moment and don't squander it
Cause you never know when it all could be over tomorrow
 ***
Nie, nie jestem poetą, ale wiem, że ktoś kiedyś powiedział mi
By wykorzystać moment i go nie przepuścić
Bo nigdy nie wiesz, kiedy może nie być jutra

 

fot: Jacek Ogrodowczyk, SONY Nex3N

płaszcz, marynarka - ESPRIT
jeansy Amelie - River Island
torebka LIU JO - schaffashoes.pl
buty Tommy Hilfiger - schaffashoes.pl
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
bransoletki - byDziubeka.pl
chusta - ZARA man
pomadka Riri Woo - MAC (zapraszam na polską stronę maccosmetics.pl)
rzęsy Whispie Me Away - VelourLashes.com

44 komentarze:

  1. fajnie na luzie, lubię taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś!!! Chyba nigdy nie widziałam piękniejszej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Niesamowicie podobasz mi się w czerwonych ustach:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie, ale szczególnie na drugim zdjęciu od góry licząc masz taką smutną minę..., no ale tak jak piszesz... skoro miałaś zły dzień, to przecież nie będziesz tryskać mega energią...

    Kolor szminki jest genialny i bardzo do twarzy Ci w nim...

    Widzę moją ulubioną torebkę, tzn. Twoją, ale ja bardzo chciałabym ją mieć :)
    Co do piosenki, też ją uwielbiam... miłego wieczorku i uśmiechu od ucha do ucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz kwitnąco a złym dniem się nie przejmuj, takie też muszą być, pamiętaj, że po burzy zawsze wychodzi słońce i jutro na pewno będzie lepiej:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówisz, że nie używasz PS a twarz masz wygładzoną jak pupa niemowlaka. Może program ten nie nazywa się dokładnie PS, ale coś w tym stylu na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulino, jak się przyjrzysz to zobaczysz że mam zmarszczki i inne niedoskonałości, jakbym miała jakikolwiek program do wygładzania to chyba logiczne, że pierwsze co bym sobie wygładziła to czoło, czyż nie? Po drugie to jest aparat cyfrowy, on ma wbudowane funkcje w sobie aby nie potrzebny już był photoshop co jest zwykle niezbędne przy lustrzankach, po trzecie - współpracuję z marką SONY i nie mam prawa obrabiać ich zdjęć a jedynie pokazywać jak działa ten aparat sam w sobie i jakie robi zdjęcia, po czwarte - dbam o cerę i chociaż to niesprawiedliwe to jest ona miejscami gładka :P

      Usuń
  7. Bardzo pasuje Ci taki kolor na ustach. Ślicznie wyglądasz, świetne brwi.

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia dobrej jakości aż chce się oglądać. poza tym samą ciebie się swietnie oglada ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia dobrej jakości aż chce się oglądać. poza tym samą ciebie się swietnie oglada ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wyglądasz zjawiskowo :)
    Z racji, że mamy podobną budowę ciała to zawsze u Ciebie podpatrzę coś dla siebie! :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor na ustach idealnie skomponowany z kokardkami na butach. Przeuroczo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor na ustach idealnie skomponowany z kokardkami na butach. Przeuroczo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Laurko, wyglądasz przepięknie! I ta twarz, jakie piękny rysy - zdjęcie nr 3 wbiło mnie z zachwytu w podłogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Laurko, wyglądasz przepięknie! I ta twarz, cudowne rysy - zdjęcie nr 3 wbiło mnie z zachwytu w podłogę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zegarek za 1500 zł, chciałabym mieć tyle kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż - ja mam na to sposób - pracuję :D

      Usuń
    2. też pracuję i nic z tego:(

      Usuń
  16. Jeszcze nie odważyłam się na pomalowanie ust czerwoną szminką, ale lubię widzieć, ją na innych. :) Stylizacja bardzo fajna, a torebkę zabrałabym!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam Eminema, jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta jest świetna szkoda,że nie ma tej pomadki już

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, fajna stylizacja a Ty jak zawsze olśniewająca! Twoje usta to idealne, kolorowe "wariactwo" na szare jesienne dni. Rewelacja! Masz piękną buziulkę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Usta, brwi <3 Piękna, elegancka, kobieca, pełna wdzięku i no cóż seksu :) Tak Cię postrzegam. Cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo do twarzy ci z takim kolorem ust. :)
    buty świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Eminem! Rap God, zdecydowanie :)Też, jak Ty to ujęłaś "Jego ostatnia płyta została przeze mnie zajeżdżona na śmierć". Jest rewelacyjna ;)
    Świetna szminka!

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze przepięknie;) ostatnie zdjęcie powalające;) pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnie zdjęcie mnie rozwaliło. Po prostu WOW!

    OdpowiedzUsuń
  25. Laurko! Cóż ja mogę powiedzieć? Prowadzisz wspaniałego bloga jak i kanał na YT. Twoje stylizacje są prze..przecudowne! ; *
    A to ostatnie zdjęcie - cud miód! Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczorku! ; )


    + jeżeli masz ochotę lub chęci to chciałabym Cię zaprosić na swojego bloga, również o makijażach.
    http://paulinadominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wg mnie w takich odsłonach wyglądasz o niebo lepiej niż w koronach i kwiatuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Laura wie jak pięknie wygładzić buzie. Są bazy, odpowiednie podkłady, pudry poprawiające strukturę i wygląd skóry. Jednak trzeba pamiętać o tym, że nawet najlepszy kosmetyk nie zapewni nam tego efektu jeżeli buzia będzie zaniedbana. W życiu nie osiągnęłaby takiego efektu gdyby miała suchą, zmęczoną cerę. Makijaż doprowadza do perfekcji to, co i tak ma b. dobre. Jeżeli dziewczyna pisze, że nie robi Photoshopa to nie ma powodu aby ciągle o tym pisać i snuć podejrzenia. Na filmikach też ma taką gładziutką buzię. Co filmy też photoshopuje? Bez sensu te wywody.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnowa szminka i włosy :)
    http://andziaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fenomenalny jest ten plaszcz! Wygladasz jak milion $ :) szukam wlasnie czegos podobnego. Moglabys podac linka do tej kurtki? Szukalam na strinie esprita ale nie moge znalezc :( z gory dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygladasz jak milion $ :) moglabys podac link do tego konkretnego plaszcza? Jest fenomenalny! Dziekuje i pozrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz uroczo! Ostatnio nie mogę oderwać od Ciebie wzroku, bo wyglądasz tak apetycznie ;) Zdradź proszę jakich kosmetyków użyłaś do wykonaniu makijażu, najbardziej interesuje mnie podkład i puder.. pomadka jest również genialna, ale firma już znana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty są mega!! Marzę o takich. Pięknie wyglądasz na zdjęciu gdy patrzysz gdzieś w dół. czerwone usta bardzo Ci pasują. Uwielbiam Twoje stylizacje. Pozdrawiam

    Nie wiem czy wyrażasz zgodę na umieszczanie adresu naszych blogów, ale zawsze możesz usunąć ten komentarz.
    www.kochamurode.blogspot.com. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty są mega! Marzę o takich butach. Piękne zdjęcia usta bardzo ci pasują. Uwielbiam Twoje stylizacje.

    Zapraszam na mojego bloga http://kochamurode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękna szminka ;o Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny jest ten szal , chętnie bym go odkupiła bo z tego co widzę jest już niedostępny :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny makijaż i te usta !:) ślicznie ;) obserwujemy

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń