piątek, 8 listopada 2013

Pielęgnacja Brwi z Brow Bar Benefit

Dzisiejszy post zapewne się Wam spodoba, gdyż dotyczy problemu z którym zmaga się niemal każda z nas. Nie znam osobiście osoby, która jest zadowolona ze swoich brwi. Albo ktoś ma za bardzo wyskubane i kombinuje z domalowywaniem, ale ktoś ma za gęste i ciężkie do skorygowania, które wymagają tyle samo pracy co te pierwsze. Ja osobiście należę do tych drugich, jako, że jestem naturalną brunteką, oprawę oczu również mam ciemną, a moje brwi rosną jak szalone, jednak przez lata praktyki z nimi nauczyłam się aby ich samodzielnie nie dotykać. Moje "spostrzegawcze widzki", które zawsze służą dobrą radą, bardzo często piszą mi pod filmikami, że coś nie tak z tymi brwiami, że za grube, że za ciemne etc. Cóż mały detal na twarzy a wywołuje tyle sensacji. Tak jak mówiłam, ja powierzam swoje brwi wyłącznie profesjonalistom a między wizytami wyglądam właśnie tak jak poniżej. Staram się oczywiście do tego stanu nie dopuszczać, ale na to składa się wiele czynników brak czasu z mojej strony lub brak Kasi w Złotych Tarasach gdy akurat tam jestem :D

 MOJE BRWI PRZED: (ostatnia wizyta w Brow Barze 5 czerwca 2013)



Zabieg korekcji brwi w Brow Barze kosztuje około 65 zł w zależności od techniki i tego co chcecie uzyskać. Podczas mojej wizyty Kasia:
* przycięła moje brwi
* nałożyła odpowiedni kolor henny aby wypełnić minimalne przestrzenie między włoskami
* wydepilowała ciepłym woskiem
* skorygowała pozostałe włoski pęsetą
* nadała odpowiedni dla mojej buzi kształt
* umalowała i dobrała odpowiednie kosmetyki do codziennej pielęgnacji brwi w domu
* poprawiła makijaż, który musiała zmyć do zabiegu


EFEKT PO:

Chyba nie trzeba komentować, że teraz wyglądają idealnie, polecam wam zapisać się na taki zabieg w Warszawie w Złotych Tarasach w SEPHORZE lub na ul. Marszałkowskiej w SEPHORZE Junior. Polecam wam również kosmetyki do codziennego użytku takie jak: 


 BROW Zing
 high BROW
 instant BROW pencil
 speed BROW
gimme BROW (który jest najnowszym "wynalazkiem" marki Benefit)

Ja obecnie używam jedynie gimme BROW w odcieniu light/medium i high BROW. Chcę się z wami podzielić jeszcze jedną WAŻNĄ INFORMACJĄ, jak wiecie po depilacji woskiem tracimy nie tylko te włoski z brwi, których chcemy się pozbyć, ale również ten meszek, którym pokryta jest w naturalny sposób cała nasza twarz. Do tej pory miałam problem z nałożeniem podkładu na te miejsca nad brwiami, bo żaden podkład czy puder zwyczajnie się tam nie trzymał. Kasia poleciła mi korektor BO-ING i rzeczywiście działa on jak magnez - nie tylko przykleja się do skóry idealnie, ale również przyciąga trwale nałożony później podkład i puder, dzięki czemu unikamy efektu tzw. "gołych placków" po depilacji. 


Bardzo serdecznie dziękuję Kasi za uratowanie moich brwi, a Was gorąco zachęcam do odwiedzenia Brow Baru w waszym mieście :) Po więcej informacji zapraszam do odwiedzenia strony Benefit POLSKA na Facebooku:

28 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie, taki delikatny a jednocześnie świetny make up <3
    A b

    OdpowiedzUsuń
  2. super brwi :)
    Jestem z Olsztyna i mam 17 lat, ale myslę nad wybraniem siędo kosmetyczki by mi wyrównała brwi. Orientujesz się może gdzie w olsztynie jest kosmetyczka ktora zrobi to w miarę profesjonalnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tesco w Olsztynie tam za parkingiem w blokach po schodkach pani Marzena. robi rewelacyjne brwi. polecam moze znajde gdzies jej numer to ci napisze. pozdrawiam

      Usuń
  3. A co do brwi, wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyszło :) jaki masz róż na twarzy Lauro?

    OdpowiedzUsuń
  5. 65 zł za brwi? o matulu....Ale fakt,wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście 65 zł to dużo, ale jak widać efekt jest chyba tego wart:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Laura jakich kosmetyków używasz do codziennego make up'u ? A może jest już wpis/filmik o takiej tematyce ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne brwi!
    Zazdroszczę Ci ich, bo widać, że są bardzo gęste.. Ja niestety muszę codziennie zmagać się z moimi choć w tym momencie jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jaki to róż na policzkach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jaki to róż na policzkach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem masz bardzo ładne brwi i nie powinnaś mieć do nich zastrzeżeń nawet jak są "przed".

    OdpowiedzUsuń
  12. Brwi przepiękne.. ;)

    + jeżeli masz czas to zapraszam do mnie. ;)
    http://paulinadominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Działa jak magnez? A może jednak jak magnes?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni film mi się podobał niespodzianka jesteś miła dziewczyną i masz faneą siostrę oraż rodziców miło było popaczęć

    OdpowiedzUsuń
  15. nooo widać różnicę, ja tez mam bardzo gęste brwi, Lauro kozak z ciebie że dałaś radę je tak wychodować ;) ja bym się nie odważyła ;) ale efekt SUPER:) Zapraszam Cię do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie się zastanawiałam ostatnio nad tym Brow Barem i czy warto, bo usługa dosyć drogo tam wychodzi... Ale widzę, że może być tego warta... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. No widać różnicę, brwi stanowią u Ciebie bardzo ładną ramę dla Twojego oka ;) Teraz jesteś taka wyrazista ^^
    A ja tam lubię swoje brwi i na nie nie narzekam :) aktualnie pilnuję ich sama, żeby czasami nie rozbrykały się za bardzo.
    Ja na codzień używać z Benefitu Brown Zing i wszystko jest jak trza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No widać różnicę, brwi stanowią u Ciebie bardzo ładną ramę dla Twojego oka ;) Teraz jesteś taka wyrazista ^^
    A ja tam lubię swoje brwi i na nie nie narzekam :) aktualnie pilnuję ich sama, żeby czasami nie rozbrykały się za bardzo.
    Ja na codzień używać z Benefitu Brown Zing i wszystko jest jak trza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie widze zbytniej roznicy wiec jak dla mnie cena 65zl jest za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ciemne włosy miałaś naturalnie? Brąz? Nie spodziewałam się! A jesteśmy z tej samej grupy "rozjaśniaczek". :D

    OdpowiedzUsuń
  21. och, faktycznie! zupełnie inna buzia :) czas zacząć odkładać pieniążka chyba... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kształt brwi może i jest idealny, ale dlaczego takie ciemne? Nie lepiej by było zrobić je jaśniejsze żeby ładnie z włosami współgrały a nie kontrastowały?

    OdpowiedzUsuń
  23. wydaje mi się, że trochę za ciemne są przede wszystkim. kształt jest fajny, ale dla mnie wyglądają trochę jak liverpoolskie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie troszke za mocno podkreslone i za ciemne :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń