niedziela, 3 listopada 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 24)

Ten tydzień wydaje mi się jakiś krótszy, a to dlatego, że z opóźnieniem dodałam poprzedni tydzień w zdjęciach. Niemniej jednak był to dla mnie bardzo ważny tydzień, obfitujący w lekcje (te życiowe). Od kilku dni chodzi mi po głowie ta piosenka "Nie mamy skrzydeł" (Miuosh) czasem nam się zdaje, że możemy wszystko, ja raz na jakiś czas dostaję takiego wiatru w skrzydła, czuję że wszystko jest możliwe gdy tylko bardzo tego chcę, że ten świat należy do mnie, a potem frunę, frunę wysoko... i spalam się jak Ikar i z reguły spadam w dół... Ale jak to mawiała moja babcia i prababcia człowiek uczy się na błędach... a, że to były bardzo mądre kobiety, bo spokrewnione ze mną genetycznie wierzę im i wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny... 

"Ogień spod powiek przepływa do ciała,
Im dalej tym coraz cichszy jest hałas.
Nie ma tu racji dla nas, sensu w planach,
Tam będzie lepiej tutaj ktoś nas okłamał"

 Z UK przywiozłam zapas herbatek na jesienno-zimowe wieczory
 we wtorek dostałam takiego oto pięknego storczyka od Piotrusia z kanału "Kocham Gotować" <3
 z którym spędziłam i wtorek i środę :D 
 i z jego cudowną dziewczyną Madzią <3 <3 <3
w środę również poznałam Darka Kuźniaka i Bartka który przygotował dla mnie najlepsze risotto na świecie, więcej o tym możecie poczytać TUTAJ
czwartek 7:20 rano - czekam na pociąg o wschodzie słońca <3
 "all ready for Zumba" - koszulka z REdesigned STories FActory
 with my favourite ZUMBA Girl - Moaa
 Harry: "Co ty tam nosisz w tych torbach kobieto?"
 Mój zestaw idealny na podróż <3 LIU JO via schaffashoes.pl
 Po ćwiczeniach i siłce pora na kawusię w aucie... i
 i jakieś dziwne ale pyszne oponki jakie przygotowała dla mnie Madzia <3 Thank You Hun!
 winko i króliki = to zawsze dobre połączenie
 poranne gry na PSP z moim "chłopakiem" <3 <3 <3
 Śniadanie iście brytyjskie made by Moaa
Lunch in McDonalds (mówią, że iść do Maca na sałatkę, to jak do iść do burdelu się poprzytulać :P, ale ja i Madzia uwielbiamy te sałatki i zieloną herbatkę)
 Piątek - post na Hi, I'm Jack!  zapraszamy wspólnie z Jackiem!
 wycieczka do IKEA plus szybki lunch
 makaron z sosem kurkowym i na deser jagodowy mus - pyszny :)
 sobota - szkoła, akcesoria dnia, nowości z byDziubeka.pl i piekny lakier nude z H&M
 sobota wieczór - kanapeczka na pół with Karolina Baszak w Złotych Tarasach :)
a niedziela rano - wygląda już zazwyczaj tak - wiem, że to jest okropne, ale w tym tygodniu przebiłam własny roczny rekord :(
 podczas gdy moja rodzina wysyła mi takie foty...
Ja się muszę zadowolić zwykłą kawą z automatu 

The End

31 komentarzy:

  1. co to konkretnie za lakier ten z h&m?;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam :) Co niedzielę czekam z niecierpliwością na te tygodniowe podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O piosenka miuosha bardzo dobry wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile tu dobrego jedzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tydzień :))) Kocham te posty i zawsze oglądam je z ogromną przyjemnością:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle pysznego jedzonka pokazałaś, że od razu biegnę do kuchni zrobić kanapeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten lakier :P a ja właśnie przygotowuję podobny post :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam jedzonko w IKEA :) I owocowe herbatki popijane w jesienno zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowy punkt podczas wizyt w IKEA:)

      Usuń
  9. Śliczny storczyk i lakier do paznokci. Zazdroszczę tych kilkudniowych spotkań z przyjaciółką.
    U mnie też już nowy, cotygodniowy post. Zapraszam!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hej:) byłabym wdzięczna gdybyś napisała jaki masz lakier na stópkach w wieczór z winem i królikami:) bo jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. a co ciekawego w ikei kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Laura jakie czerwone wino najbardziej polecasz ??? =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twinings <3 mają przepyszną zieloną herbatę,a moja ulubiona to Earl Grey z bergamotką i limonką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka przepiękna :) Sałatka w Mc mmm dawno nie jadłam :)
    Super tydzień zawsze na niego czekam :)))
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy wyniki konkursu z torebkami?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy wyniki konkursu z torebkami, Lauro?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakbyś czytała mi w myślach, w tym tygodniu odkryłam Miuosha i dłuuugo go nie zostawię :)
    PS. podsumowanie tygodnia u Ciebie to już obowiązkowy punkt każdej mojej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią spróbowałabym angielskich herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne podsumowanie:) Ikea stała się ostatnio również moim punktem zaczepienia - przeprowadzka i nowe aranżacje to wspaniały pretekst do zaopatrzenia się w pare nowych drobiazgów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny ten lakier z H&M jutro biegnę do sklepu <3 I uwielbiam Mioush'a a do tej piosenki mam szczególny sentyment. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te tygodnie w zdjęciach :*

    http://diamond-life-healthly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zumba to najlepsze co może być!! :D

    www.bemyhairlover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne podsumowanie:) Bardzo konkretne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie Ci w czerwonej szmince, no mega. :) Widzę że lubisz Miuosh'a, to polecam Ci chłopaka z mojego miasta Kękę (np. utwór "Wszystko Pięknie") Pozdrawiam :) i zapraszam do mojego nowego bloga. fanaberiepolki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń