sobota, 28 grudnia 2013

Little Miss Sunshine



Pamiętacie, jak nie tak dawno temu podawałyśmy Ninkę do Chrztu (TUTAJ), wydaje się jakby to było wczoraj ale patrząc na nią widzę, że różnica jest ogromna... Nasz Aniołek rośnie jak na drożdżach, a my prześcigamy się w kupowaniu jej ubrań i dodatków i nie będę ukrywać, że rozpuszczamy ją bezgranicznie. W czasie Świąt chciałam jakoś odciążyć Kasię (jej mamę) w porządkach przedświątecznych i zabrałam Ninkę do siebie, na szczęście jesteśmy tak zżyte i zakochane w sobie, że nie ma w tym już żadnego problemu, jęknięcia czy płaczu, nawet jak jesteśmy kilka godzin z dala od mamusi i domu. W tym roku oprócz zabawki pod choinką - Ninuś dostała ode mnie także kreację Wigilijną - upolowałam tę sukieneczkę w tym samym butiku w Warszawie, w którym kupiłyśmy ubranka do chrztu czyli w ABRAKADABRA. Gdy tak "urzędowałyśmy" z Niną same w domu postanowiłam zrobić jej kolejną sesję zdjęciową, bo jak widać modeling malutka ma we krwi. Te zdjęcia, które tu widzicie i jeszcze kilka innych wywołałam w dużym formacie i wkleiłam do pięknego albumu, który stał się prezentem dla Kasi i Ninki na Gwiazdkę 2013, a na pierwszej stronie umieściłam cytat, który najlepiej opisuje to co wyrządziła nam ta kruszynka...


"Ninko, dzięki Tobie wszyscy staliśmy się silniejsi, 
ale to Ty jesteś naszą największą słabością..."













fot: Laura Ogrodowczyk, aparat: SONY Nex5
sukienka, opaska - Abrakadabra

32 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia Lauro <3 Ale ma Słodziaczek sukieneczkę !! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. co się stało w paluszka księżniczce? :-)
    Ja kocham robić zdjęcia mojemu 14 misięcznemu synkowi :-)
    Tobie to też się udało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pronto jej spadło na nóżkę jak chciała ścierać kurze i pomagać w sprzątaniu... :( ale już wszystko dobrze

      Usuń
  3. Cudowne :) Prześliczna dziewczynka .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale najładne to z opaską na szyjce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne.. Super pomysł na prezent! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna dziewczynka, ja od nowego roku też się staram o taką pięknotkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna dziewczynka, ja od nowego roku też sie staram o taka pieknotkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą małą księżniczkę! Jest przepiękna :) Malutka glam :D
    Cytat - wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna dziewczynka, lecz ja nie zachwycam się tak dziećmi, dziecko jak dziecko. Co do samych zdjęć podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Twoja kreatywność wyczucie smaku i poczucie piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wciaz nie wiem czyje to dziecko...? kim jest kasia i nina dla ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laura pisała o tym nie raz na blogu, facebooku, mówiła też o tym chyba w filmikach.

      Usuń
    2. ogladalam duzo filmikow ale nie wszystkie, bloga sledze od poczatku i nie zauwazylam...mowila ze siostrzenica czy bratanica, ale nie wiem nic o rodzenstwie innym niz marzena i jacek...

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia:) Niesamowita pamiątka na resztę życia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ninka jest prześliczna, jednak mogę dać Ci kilka wskazówek co do samych zdjęć :) Mam nadzieję że się nie obrazisz, w końcu to po to, by fotografować lepiej. Przede wszystkim zwracaj uwagę, żeby buzia była równo oświetlona, bo na kilku zdjęciach połowa jest za bardzo zacieniona. Postaraj się wyeliminować zbędne przedmioty z kadru, tak jak na drugim zdjęciu ta chusta na kanapie - im mniej w kadrze, tym lepiej. A tak poza tym, to naprawdę nieźle Ci idzie, wystarczy dopracować technicznie :) Przedostatnie zdjęcie zdecydowanie najlepsze. Powodzenia i ucałuj Ninkę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia wyszły Ci jak najbardziej profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia wyszły Ci jak najbardziej profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak patrzę na przedostatnie zdjęcie to widzę Ciebie =) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia
    zapraszam na mojego bloga
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. myślę, że jesteś świetną Matką Chrzestną:)

    OdpowiedzUsuń