poniedziałek, 30 grudnia 2013

The Pieces Don't Fit Anymore


Od trzech godzin siedzę nad tym postem, napisałam go dwa razy i dwa razy skasowałam. Ostatnio daję swoje posty do tzw. cenzury aby nie napisać czegoś za dużo, ostatnio przez głupi post i kilka słów wywołałam lawinę problemów, za które płacę do dziś. Dlatego staram się pisać jak najmniej, chociaż bardzo tęsknię do tych nieco bardziej emocjonalnych postów. Blog to swego rodzaju pamiętnik, który pisałam jak jeszcze byłam nastolatką. Swoje wszystkie notesy mam do dziś i powiem szczerze że czytając je ostatnio miałam niezły ubaw. Ówczesne problemy wydają mi się teraz takie błahe, mam nadzieję, że i to co teraz przeżywam za jakiś czas wyda mi się śmieszne. Będąc przy starociach warto dodać, że sweter który mam na sobie ma już ponad 30 lat, należy do mojej mamy a wygląda jak nowy... Gdy byłam malutka nakładałam go do czerwonych szpilek mamy i udawałam królową. Coś mi z tego królowania zostało. To już ostatnia stylizacja w tym roku, mało sylwestrowa, ale w tym roku nie planuję szampańskiej zabawy. Te posty które skasowałam były ładniejsze ale cóż czasem lepiej przemilczeć niektóre sprawy, na pocieszenie mam dla was piękną piosenkę, która i tak zdradzi wam bardzo wiele...

























sweter - vintage
sukienka - H&M
buty Tommy Hilfiger - schaffashoes.pl
rajstopy - calcedonia 
torba - monimoni.com
                                                           

36 komentarzy:

  1. Kochana z całego serca życzę Ci żeby Twoje problemy jak najszybciej minęły, a Tobie życzę siły i uśmiechu, niech znajdą się nawet w tych najtrudniejszych sytuacjach. Ja lubiłam Twoje bardziej emocjonalne wpisy, ale sama decydujesz czym chcesz się z nami dzielić. Piosenka piękna. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, takie swetry z szafy mamy okazują się ponadczasowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna jak zawsze! Rzeczy naszych mum to teraz najlepsze ciuchy :) Pozdrawiam i korzystajac z okazji ..
    Zycze Szczesliwego Nowego Roku `14 pelnego udanych postow i powiekszenia sie grona fanow :D Szampanskiej zabawy do bialego rana! Happy New Year 2014 <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jak zawsze! Rzeczy naszych mum to teraz najlepsze ciuchy :) Pozdrawiam i korzystajac z okazji ..
    Zycze Szczesliwego Nowego Roku `14 pelnego udanych postow i powiekszenia sie grona fanow :D Szampanskiej zabawy do bialego rana! Happy New Year 2014 <3 xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwie sukienki w podobnym stylu i właśnie ostatnio sie zastanawiałam czy ich właśnei nie zestwić z kryjącymi,czarnymi rajstopami i swetrem ;) Teraz wiem ,że już mogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz wspaniałego bloga tak dalej
    zapraszam do mojego mam nadzieje,że i się spodoba
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy tylko przeczytałam tytuł tego posta - zaśpiewałam fragment piosenki Morrisona. Cudny utwór!
    Sweter genialny, totalnie w moim stylu! Sama jestem posiadaczką trzech swetrów, które wygrzebałam z szafy mojej babci i nie raz usłyszałam na ich temat pochwały. Warto zaznaczyć że ja mam lat 18 a moja babcia 75 :)
    Laurko szybkiego rozwiazania wszytkich kłopotów i udanej ostatniej nocy tego roku, nawet jeśli nie będzie ona szampańska.
    Gorąco pozdrawiam i buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak..., wyobrażam sobie jak sweter niczym tren od pięknej białej sukni ciągnął się za malutką śliczną Księżniczką ;-) Piękna stylizacja i chociaż nie ma mrozów mi zrobiło się cieplej na serduszku dzięki Tobie ;-) Wszystkiego co najlepsze w nowym roku, aby przyniósł Tobie same cudowne dni, żebyś zawsze Była taka uśmiechnięta, aby Twoje filmiki i posty powodowały uśmiech na mojej i nie tylko mojej twarzy, by inspirowały i sprawiały, że w świecie pełnym zakłamania i sztuczności jest nadzieja- Piękna Rock Glam Princess -prawdziwa, pełna życia i optymizmu. :-* <3 Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak...wyobrażam sobie piękną, małą Księżniczkę Rock Glam Princess jak w za dużym swetrze, z klasą i gracją paraduje niczym gwiazda światowego kina po czerwonym dywanie...a sweter niczym suknia z trenem ciągnie się niczym kreacja od samego Valentino ;-)
    Stylizacja jak na zimowy czas, bardzo ciepła, pełna uroku i romantyzmu ;-)
    Chciałabym Ci życzyć co najlepsze w nowym roku, Żebyś zawsze była tak cudownie optymistyczna, pełna ciepła, aby Twoje filmiki,posty wciąż powodowały uśmiech na mojej i nie tylko mojej twarzy, by inspirowały tysiące kobiet w całym wszechświecie :-)! by w czasach zakłamania, sztuczności i kiczu, piękna Księżniczka Rock Glam Princess dawała nadzieję, że istnieje szczerość, uczciwość w tym wirtualnym świecie ;-) Dziękuję ! ;-* <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz w tym stroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochanie, każda rzecz która przydarza nam się w życiu, jest lekcją na kolejne dni, wzmacnia nas i uczy. Myśl tylko optymistycznie! Uśmiechaj się i nigdy nie przestawaj! A problemy odejdą, a czas zagoi rany. Wiesz że po każdej burzy jest słońce :) Takie słońce znowu przyjdzie. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Laurko kochana od pewnego czasu widzę, że coś męczy Twoje serduszko. Może się mylę ale pod Twoim uśmiechem kryje się jakaś smutna historia. Życzę Ci moja Droga samych radosnych dni, spełnienia marzeń, oby złe wspomnienia i chwile poszły w niepamięć i żebyś odnalazła Swoją wielką miłość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny blog! Obserwuje i licze na rewanż ;) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Domyślam się co czujesz... Sama zmagam sie ze swoimi uczuciami, chcąc poukładać swoje życie na nowo. Póki co słuchając tych słów łamie mi sie serce...
    And if you leave me now
    Oh just leave me now
    It's the better thing to do
    Well it's time to surrender
    It's too long pretending
    There's no use in trying
    When the pieces don't fit anymore
    The pieces don't fit here anymore

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, dlaczego my kobiety lubimy się tak dołować, katować, myśleć, przemielać i znowu myśleć... hmm? I tak wkółko same się nakręcamy na smutki, ciągłe przeżywanie czegoś, użalanie nad czymś/nad sobą, rozpamiętywanie czegoś/kogoś, potem jesteśmy zmęczone (myśleniem), zrezygnowane, brak nam sił itp itd. Może już wystarczy, co? A może właśnie zamiast słuchać takich utworów i zagłębiać się w tekstach tylko pogłębiających nasze cierpienie i nasz obecny stan trzeba poszukać nowej siły, energii, optymizmu, odrodzenia i radości życia w zupełnie innych utworach, a może właśnie należałoby zaplanować szampańską zabawę ku czci nowego roku, na złość staremu ;-) Chociaż ja nie jestem zwolenniczką 'zwalania' na miniony rok, zły albo dobry, zwykle dużo zależy tylko do nas, to my podejmujemy takie a nie inne decyzje w danym roku przez, które potem czasami cierpimy, które maja takie a nie inne konsekwencje. A jeśli chodzi o uczucia, związki, małżeństwa to jak to moja przyjaciółka kiedyś powiedziała "to nie pralka, tu nie ma gwarancji, ryzyko jest i będzie zawsze". Jest jeszcze jedno często sprawdzające się powiedzenie w sprawach damsko męskich - "Nie wiesz z kim bierzesz ślub/wchodzisz w związek, ale za to wiesz z kim się rozwodzisz/rozstajesz" Ja to już w ogóle powinnam stwierdzić, że całe moje życie będzie jednym wielkim pechem generalnie ponieważ urodziłam się 13-tego w piątek, hehe, a jakoś nie jest wcale tak źle ;p Więcej wiary w dobry czas i dość użalania się nad losem, życie bywa trudne, nikt nie obiecywał, że będzie łatwo ale je mamy, jest jedno i szkoda czasu na żale, smutki, złości, wieczne rozpamiętywanie itp bo drugiego już nie dostaniemy. Wszystkiego najlepszego w NR! :))

      Usuń
  16. wyglądasz świetnie! cudna sukienka i sweterek ;)
    Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia w Nowym roku! :)

    www.mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna sukienka. Wyglądasz w niej ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, wolę nawet nie myśleć o tym, co musiało się stać, że z powodu bloga cierpisz do dzisiaj z jakiegoś powodu... :( Ludzie są straszni i mściwi pod tym względem...

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż!
    I oby ten nowy, 2014 rok był dla Ciebie pomyślniejszy niż 2013!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękniejsze ze stylizacji na stylizację!
    Powiem wprost, noszę rozmiar 36/38, jestem nie za niska, nie za wysoka. Miałam mnóstwo kompleksów, że nie powinnam nosić sukienek, bo w końcu nie mam figury modelki. Dzięki Tobie noszę sukienki teraz cały czas i w końcu czuję się piękną!
    Dziękuję Lauro, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz ! Życzę Ci, żeby w nowym roku wszystkie problemy minęły ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.clothingattesco.com/f+f/f+f-limited-edition-glam-rock-panel-t-shirt/invt/jf323369&bklist=icat,4,shop,catgsale,wm-sale Laura coś dla Ciebie:)) xx

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też mam sweterek mojej mamy,który sama zrobiła na drutach jak była nastolatką,więc ma z 30 lat spokojnie :)

    Życzę 2014 lepszego jak 2013 :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jak ty ślicznie wyglądasz, jak taka laleczka <33
    Mam nadzieje że twoje problemy miną bo jesteś wspaniałą osobą !!!!
    Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju piękny ten swetr, wygląda jak nowy :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj! Świetna stylizacja. Mam pytanie, czy masz może jakieś namiary na kozaki z dużą cholewką? Proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj! Świetna stylizacja. Mam pytanie, czy masz może namiary na kozaki z dużą cholewką? Proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzie kupilas ten sweter jest super jak cala reszta.jak zwykle zreszta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczny sweter.jesli mozna wiedziec czy gdzies mozna go kupic.ogolnie wszystko jak zwykle super dobrane a ty przesliczna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Laurko,
    Czytam i oglądam Cię już od bardzo dawna, ale pierwszy raz że tak to ujmę "ujawniam swoją obecność". Muszę Ci powiedzieć że kiedy pierwszy raz zobaczyłam Twój filmik na YouTube, pomyślałam sobie że masz taką energię i radość w sobie, że aż zarażasz tym pozytywnym nastrojem. Od tamtej pory zaglądam do Ciebie regularnie, i zawsze dajesz mi tak zwany power. Doskonale rozumiem co masz na myśli pisząc o cenzurowaniu swoich postów. Ja sama ponad dwa lata nosiłam się z zamiarem założenia bloga, ale zawsze blokował mnie strach. Podziwiam dziewczyny które nie wstydzą i nie boją się ujawniać się w internecie. Ja zawsze boję się że zobaczy to ktoś kogo znam, i zwyczajnie mnie wyśmieje. Jednym z moich postanowień na Nowy Rok było właśnie założenie bloga. No i blog jest, ale blokada i autocenzura wciąż mnie nie opuszczają,
    Z pozdrowieniami!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekna stylizacja:0 Cudowny makijaz,dla mnie zawsze wygladasz jak bys wyszla prosto od makijazystki.Moze kiedys nakrecisz filmik z tutorialem krok po kroku jak robisz makijaz?;)

    OdpowiedzUsuń