niedziela, 8 grudnia 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 29)

Powiem Wam szczerze, że cieszę się bardzo, że ten rok się już kończy - pośród 27 lat mojego życia ten rok był zdecydowanie najgorszy. Jeden mój kolega zajmuje się szeroko pojętą astrologią i uprzedzał mnie, że to będzie bardzo zły okres - najgorszy z najgorszych - ale dodał też "Jeśli przeżyjesz ten rok, to już przeżyjesz wszystko, ale będziesz już inną kobietą" no i chyba tak jest, że pewne doświadczenia nas zmieniają i zostawiają po sobie ślad na całe życie. Nie mniej jednak nowy rok już tuż tuż, przedtem święta - ale do tego czasu jeszcze mnóstwo pracy!!! Ostatnie dni również były bardzo intensywne, dlatego jeśli dziwicie się czemu wciąż wstawiam zdjęcia jedzenia - no cóż to jest jedyny moment kiedy mam okazje usiąść więc biore telefon i robię zdjęcie :P Zapraszam na 29 tydzień w telefonie :****

 hello Bunny :)
 Hello Monday! Insta effect wygładził mi zmarszczki z czoła :P
 Śniadanie, tosty z pastą jajeczną & coffee - love it!
 i szybki bieg do kiosku po nowy numer SHOW gdzie jest moja recenzja NIVEA <3 
wtorek - drugie w kolejności ulubione śniadanie :)
 środa - dostawa cudowności z bioema.pl
 7:30 SKM smuteeeeeeeeekkkk :(
 nabijanie endorfin a bieżni przed Zmbą
 i podczas grania z Kubusiem w jakiegoś tam super ślimaka :D
 przerwa na herbatkę :)
w czwartki ciocia odrabia lekcje z Kubusiem <3 Za parę lat mi podziękuję za to że teraz go zmuszam do pisania :P
 też chcę taką Madziaaaaaaaaaa - ale nie mam chyba miejsca już :(
 List Kuby do Mikołaja - co za szczegółowość :)
 a to prezent dla mnie - how sweet... Kuba zjadł czekoladkę a potem w pazłotko zawinął mi draże :)
 czyszczenie butów bo Mikołaj idzie :)
piatek - w drogę Moaa
 Mikołajkowe słodkości - takie cuda tylko i wyłącznie w CakeArt
 with my lovely Boogiesilver <3
 and Maria <3
 Creme Brulee <3 Niebo....
 Strike a pose :D
 lunch w łóżku to mi się podoba...
 nocne kąpiele z moimi dziewczynkami <#
 aaa zapomniałam jeszcze o COOL POPSACH z CakeART
 Jack - fotograf
 Kocham mojego brata!!! mimo, że czasem doprowadza mnie do szału!!!
 Lejdis czas się trochę razem poruszać :)
 Ninka: Ciociu, ciociu patrz co  Mikołaj mi przyniósł...
 romantyczny sobotni wieczór z Moaa
 Marzena wyhaczyła w Biedronce :)
 Mama Glam w płaszczu za 7 zł - można? można!
Takie dzisiaj ślicznotki w Olsztynie a ja muszę być w Warszawie :( 
No... tydzień w telefonie zakończony - UPLOAD i Goodnight <3 <3 <3 

***BONUSIK***

2 Nowe filmiki na moim kanale You Tube



27 komentarzy:

  1. super fotki, a mama w płaszczu wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia :) zazdrościmy takiego relaxu w basenie :)

    Pozdrawiamy,
    www.dirtyheelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ninka jest cudowna :)! i oczywiście ty też p. Lauro :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Creme Brulee to wygląda przepysznie i chętnie bym go zjadła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam mniam e ciasteczka i słodkości wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też bardzo pragne powitać nowy rok! jakoś z roku na rok jest ciężej, ale ten rok był wystarczająco wyczerpujący chyba dla nas wszystkich... oby 2014 przyniósł nam samych obfitości!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam brata, który czasem potrafi mnie strasznie wkurzyć :D ale jak co do czego to bym go broniła choćby nie miał racji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje foteczki :-) Takie szkatułki z Biedronki zawładnęły moim serduchem, zażyczyłam sobie jedna od gwiazdorka-moje córki pewnie się w niego zabawią i kupią mi ją :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem uzależniona od Twoich co niedzielnych postów :D :* a Ninka jest prześliczna , chyba po cioci hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem uzależniona od Twoich niedzielnych postów, a Ninka jest prześliczna , chyba po cioci hehe buzi Laura :) i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mama w płaszczu wygląda bosko ;)
    Śliczny mix zdjęci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna mama w pięknym płaszczu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ninka jaka już duża;) A ja mam teraz wielką ochotę na creme brulee<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, polecasz jakies second hand'y w Olsztynie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc :) polecasz jakies second hand'y w Olsztynie? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym za kilkanaście lat wyglądać jak Mama Glam! :) cudowny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia jak zwykle świetne, a mama szykowna i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego że jesteś niesamowitą motywacją ;) jesteś taka śliczna,inteligentna,pracowita i sympatyczna.... uwielbiam Ciebie, Twoje filmy i Twojego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super płaszcz wyhaczyła Wasza mama:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny płaszcz wyhaczyła Wasza mama :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam identyczny kubek jaki pokazałaś na zdjęciu z "przerwy na herbatkę" :)

    OdpowiedzUsuń