niedziela, 29 grudnia 2013

Tydzień oczami mojego telefonu (week 32)

Święta, święta i po świętach... za 2 dni Nowy Rok, jedyne czego sobie życzę, to aby nie był gorszy ani już bardziej skomplikowany niż ten pechowy 2013. Nie będę się rozwodzić nad minionym rokiem, bo czuję że i tak czeka mnie mała spowiedź przy podsumowaniu całorocznym na blogu, postaram się zrobić dla was taki wpis analizujący ostatnie 12 miesięcy. Póki co zapraszam was na bardzo wyjątkowy film, który jest już na moim kanale i na przegląd zdjęć z minionego tygodnia <3 


 rodzice <3
 mój tatuś <3
 Ninka gotowa na Bal Przebierańców
 herbatka z mamą...
 tyle prezentów pod naszą choinką :D
 rodzinne rozgrywki
 podróż z moimi chłopakami
 sunset...
 Me & Manju gotowe na Zimę, której chwilowo brak...
 Sneak Peek z nowej stylizacji, która powinna pojawić się już jutro...
 coffee z Orlenu... :D
 ...
 tzw. outfit na solarium - mało-ekskluzyny Menel :P
 mmmmm....
 Drinki truskawkowo-malinowe
 mama <3
cała trójka :)
 rimmel Rock'n'roll once again
 moje dziewczyny walczą z kotletem mielonym :)
 tatuś :D
 Comfy!
 Czas na kawę...
 Ulubiona mocha
 Wspólne świętowanie z przyjaciółmi
 tradycyjnie pod choinką każdy znalazł kupon - niestety nikt nie wygrał :(
 Pychaaaaaaaaaaaa...
 Essence świątecznie <3
 Ja i Marzuś <3
Pijemy ulubioną herbatkę lychee z mleczkiem :D

39 komentarzy:

  1. śliczny mix ;)
    rodzice wyglądają pięknie ;)
    a ty jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla wielu z nas ten tydzień był bardzo wyjątkowy :) Filmik obejrzałam - piękny, wzruszyłam się. Zazdroszczę Wam, że macie siebie i jesteście tak blisko. Ja jestem jedynaczką :(
    Zapraszam do mnie na tydzień oczami telefonu ;)
    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie się was ogłada <3
    zapraszam do mnie na www.marciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki :)
    a Twoja mama to jak Twoja siostra,ogromne podobieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny tydzień pełen miłości:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu ja nie wpadłam na taki prezent - no jasne, kupon !
    A skarpeciochy full wypas, takie w moim stylu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wasza mama to bardziej jak siostra nie mama :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje podsumowania , filmik na YT już dawno obejrzany ;) bardzo wzruszający

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądu Twojej mamie może pozazdrościć niejedna szesnastolatka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy tydzień od nie wiem kiedy beze mnie :(
    Na szczęście widzimy się w czwartek ♥ Muaaaahh :*
    Uściskaj cudowną Rodzinkę ode mnie i nie oszukuj bo zapytam każdego z osobna ;-) ILY Bejbe ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanko jak nagrywasz te wspaniałe filmy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier rimmel a nie revlon :**
    A twoja mama, jesli macie geny po niej to jestescie szczesciary! A raczej macie bo razem z Marzenka jestescie do niej podobne :)
    Lepszego roku 2014 i mnóstwo miłości nie tylko przez te najbliższe 12 miesięcy.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Cała rodzinka piękna, dobrze się na Was patrzy, a Ninka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia :) życzę Ci cudownego Nowego Roku i dodawaj takie wspaniałe zdjęcia co tydzień. Pozdrawiam z Katowic

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam film, jest taki niesamowicie rodzinny i radosny, pełen cudownej atmosfery. Nic tylko zazdrościć udanej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli Marzenka Ty Jack i kto? Pani przy zdjęciu z mieskiem to wasza siostra?

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani z siostrzenica na zdjęciu to siostra?

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też był kupon i też nic :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Laura, ogladalam ten film jak zaczarowana... piekny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Laura... ogladalam ten film jak zaczarowana jakas.. piekny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze masa cudownych zdjęć, na które tam milutko się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kazdy Twoj post to niesmawite cieplo w serduszku Laurko ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że jesteś, naprawdę tak dobrze... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że jesteś... naprawdę TAK DOBRZE :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietne zdjecia:) Rodzice wygladaja super i widac,ze nadal zakochani:) Usmialam sie pod opisem " Malo ekskluzywny menel" hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy post
    zapraszam na mojego bloga
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku ale jesteście wszyscy fantastyczni i pogodni! :) Twoje mixy zawsze poprawiają mi humor :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hihi tez grałam z rodzinka w eurobiznes co najgorsze wygrała moja córka lat 6 :-) chcieliśmy Misi troszkę z mężem pomoc a potem nas ograla :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Hihi tez grałam z rodzinka w eurobiznes co najgorsze wygrała moja córka lat 6 :-) chcieliśmy Misi troszkę z mężem pomoc a potem nas ograla :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Skąd macie z Marzenką takie piękne czapki? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Laura outfit na solarium jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Laurko uwielbiam święta...film przepiękny :) i płakałam razem z Tobą...:(

    OdpowiedzUsuń
  33. popłakałam się podczas oglądania tego filmiku :)
    jesteście cudowną rodziną !

    OdpowiedzUsuń
  34. popłakałam się podczas oglądania tego filmiku :)
    jesteście cudowną rodziną !

    OdpowiedzUsuń