niedziela, 15 grudnia 2013

Tydzień oczami NOWEGO telefonu (week 30)

Jupi! Nareszcie - to już 30 tydzień, nie wiem czemu, ale lubię takie okrągłe sumki :D Po drugie mam nowy telefon, tu akurat nie cieszę się aż tak bardzo, bo nienawidzę się rozstawać, zarówno z rzeczami martwymi jak i z ludźmi, ale moja przyjaciółka mawia, że "...ludzie przychodzą do naszego życia aby nas czegoś na uczyć i potem odchodzą..." - zatem czasem trzeba powiedzieć goodbye. W tym roku to przeszło ludzkie pojęcie, bo poznałam niesamowitą ilość osób, zawarłam nowe przyjaźnie, z których jestem dumna ale też straciłam wiele bardzo ważnych dla mnie osób. Nie zgadzam się w pełni z tym, że ludziom trzeba dać odejść... Wolę swoją teorię, że gdy nam na kimś zależy należy walczyć do ostatniej kropli krwi, a jeśli to nie działa trzeba zrobić krok do tyłu i poczekać cierpliwie, bo jeśli ci ludzie są wpisani w nasz życiorys - sami odnajdą do nas drogę...

Zapraszam was na kolejny tydzień w zdjęciach, nie ma ich wiele, bo tak jak wspomniałam część jest ze starego telefonu a część z nowego, którym jeszcze nie bardzo mogę się posłużyć...

 working hard with Karolina Baszak
 Kolacja u Fridy with Moaa
 wspomnienie z wyjazdu: Me, Basia (CallMeBlondieee) i Agatka (Agata bloguje)
 nocna sushi uczta z moją siostrzyczką Manju
 przepiękna Ada (Hallowka) na sesji z kampania "Wakacje na okrągło"
 Pani stylistka :)
 Marzenka (Style Little Star) i jej nowe włosy
 LUNCH break & kawa żółwiowa with Moaa
 Marzena & Dominika przed zdjęciami :)
 dont ask me what is it... :D
 Benefit advent callender - wciąż możecie go wygrać TUTAJ
 home sweet home...
 pink - nice - ale nic nie kopie - zasnęłam w połowie wykładu :(
 English :)
 Zdjęcie od Ninki - już tak dawno jej nie widziałam, że teraz niemal codziennie wysyła mi swoje zdjęcie aby złagodzić moją tęsknotę <3
 a to nowy Pysio Królisio dl Ninki - jeśli chcecie kogoś zaskoczyć taką personalizowaną zabawką zapraszam TUTAJ
 bransoletka  z kalendarza :)
 serek homogenizowany z orzechami - smaczna przekąska :)
 nareszcie - Thank You Jack!
 wyszorowane - prawie jak nowe :D
 school day :)
 moje ziomki <3
 dinner with Moaa & Kasia
 Kasia i Ja w zatłoczonej SKM'ce - dobrze że zabrałyśmy ciasteczka na drogę :D 
znowu podwyżki?????????? :( nie lubię!

33 komentarze:

  1. Zjadłabym murzynka:D Stęsknione buziaki Pracusiu:*

    OdpowiedzUsuń
  2. O dobrze wiedzieć, z tymi biletami, nie będzie zdziwienia jak odwiedzę stolice. Szkoda że 3-dniowych już nie będzie, najbardziej mi odpowiadały :| A Marzenki na zdjęciu nie poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłabym murzynka:) Stęsknione buziaki Pracusiu:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś dużo, zawsze na tych zdjęciach, napojów energetyzujących. Przecież one są okropne... :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ile pędzli :) lubię oglądać takie mixy. Dla mnie te podwyżki to już zaczyna by,c kosmos, zwłaszcza, że studentem już nie jestem:( pozdrawiam i życze miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kluski ze szpinakiem . Love it <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kluski ze szpinakiem . Love it <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam blow! ;) Zazdroszczę takiej ilości świec. Jadłyśmy podobny obiad - makaron ze szpinakiem :D
    Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne słowa na wstępie... piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lauro, skorzystaj z Karty Warszawiaka, troszkę taniej :)
    Pozdrawiam, Julia z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o misie to Boska's tedies wymiata

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdro za te wszystkie cudne świeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. smakowicie u Ciebie jak zawsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana!
    uratowała ciasteczkiem!takim tyci,hi:)
    Tydzień wspomnień:)też moich:)będę celebrowała je:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana:)ten tydzień też w moich wspomnieniach:)dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana!
    uratowała ciasteczkiem!takim tyci,hi:)
    Tydzień wspomnień:)też moich:)będę celebrowała je:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. po zdjęciach widać to był intensywny ale udany czas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spanie na wykładzie i stypendium naukowe o_O to mi się lekko kłóci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl co by było jakby nie spała tylko uważała?! Pewnie zaczęłaby wykładać albo latać!!!!

      Usuń
  19. Ach jak ja kocham twój kącik ze świecami i woskami. I za kazdym razem jak go widzę ZAZDROSZCZĘ pokaźnej kolekcji :-) Pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle pędzli umyć to nie lada wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile świec ! wow :)

    youngster-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym tygodniu też piłam kawusię żółwiową. Jest przepyszna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne komentarze pod zdjęciami :D jak i same zdjęcia ciekawe. Dużo się u Ciebie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie to był najgorszy rok ever.Tylu fantastycznych, wartościowych ludzi poodchodziło...nie wiem gdzie tu logika.Czasem mam wrażenie, że to wszystko nie ma sensu.Ludzie gonią za kasą, marzeniami, gdzieś pędzą bez wytchnienia, a potem i tak każdy kończy w ziemi.Jakoś nie jestem w stanie pogodzić się z tym, że tak nagle ktoś znika.Ja chyba już nie umiem cieszyć się życiem i zazdroszczę Ci tego spokoju wewnętrznego oraz harmonii.Jestem niewdzięczna bo dostałam od życia bardzo dużo, a jednocześnie nie umiem się tym już cieszyć.I sama nie wiem po co piszę to właśnie tu, ale szczerze tak mi chyba najłatwiej przed obcymi.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Patrząc na twoją kolekcję pędzli stwierdzam że moja jest wprost uboga :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pytanie: Czy ty chodisz do szkoły albo to uniwersytetu?
    Btw kocham twój blog i channel na youtubie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń