poniedziałek, 23 grudnia 2013

Tydzień oczami telefonu (week 31)

To już przedostatni tydzień w tym roku, te ostatnie dni powinny minąć szybko ze względu na święta, rodzinny klimat i urlop - jak wiadomo na urlopie zawsze czas biegnie szybciej. Zapomniałam wczoraj o poście, opiekowałam się Ninką - jestem totalnie zakochana w tym dziecku. W domu już prawie wszystko zrobione, jako, że mama pracuje i dziś i jutro, całe gotowanie było na mojej głowie, dobrze, że jest tata. Choinka ubrana, dom prawie posprzątany - więc mam chwilę by pokazać wam zdjęcia z tego tygodnia...

I missed You so much!!!
Breakfast in Jeffs with Jack <3
Bubbleology with Jack after shopping
Suit up!
Macarons!
:(
Quick pedi :)
:)
coffee na Orlenie z Moaa <3
pociąg do Magdy :)
moja mała Anglia w M&S :(
Cinnamon Buns - Busy Bee :)
kąpiel z bałwankiem :)
przymiarki w H&M z Manju :)
IKEA heaven with Moaa :)
Hi, I'm Jack :)
mało, mało mało....
blogging its no longer my job, it's a lifstyle!
<3 moje malutkie serduszko
Kuba & Me - ... i zupa Magdy :)
Rimmel Rock'n'roll - my favourite!
home...
My Miloo <3
Harry - temu to dobrze...
Sushi with Jack
finally over!
Yankee Candles via ŚwiatZapachów.pl
Ruda?
Zabawa w tajnych agentów z moim ulubionym Kubą!
Czekając na autobus...
bombeczki :)
misie & królisie
choineczka - sama udekorowałam :)
dinner, wine & skype z tatą i Jackiem :)
trójeczka w komplecie
Ninka na biurku u Jacka
Love You!!!

27 komentarzy:

  1. Też bym chciała taką kolekcję z Yankee;p
    A mała jest naprawdę urocza;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ninus kochana. mimo że wiem co sie u ciebie dzieje na co dzień to uuuuuuuuuuuuuuwielbian ta serie postów .buzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje tygodnie w zdjęciach :) Od Waszej trójki bije taka słodkość, że tylko Was uściskać !!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie udekorowałas choinkę <3
    mix jest mega :)
    wesołych świat ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacek !! *.*
    Wybacz Laura, ale po tym zdjęciu cała reszta nie miała znaczenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ukrywam...Przy "Hi, I'm Jack :)" się tak troszkę na dłużej zatrzymałam...:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D. Nawet z pięć razy próbowałam przewinąć dalej, ale tajemnicza siła znowu scrollowała na górę xD.

      Usuń
  7. Widziałam Jacka dziś w Media, przystojniacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. A co to za smutna buzia przy kamyku z napisem I love You? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo rodzinny tydzień :) Aż miło popatrzeć na taką więź między rodzeństwem :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wazne, ze spoznione. Zainspirowalas mnie i sama od kilku tygodni wrzucam taki cykl u siebie. Dziekuje! Uwielbiam te Twoje posty!!
    Wesolych Swiat, Laura!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niw wazne ze spoznione. Uwielbiam te Twoje posty. Zainspirowalas mnie i sama prowadze taki cykl od kilku tygodni. Dziekuje!!
    Wesolych Swiat, Laura!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też w tym spóźniony niedzielny post ;)
    Ninka jak urosła! Buzia jej się zmieniła. Wydoroślała :)
    Śliczna choinka.
    Wesołych Świąt!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle się działo :)
    a w tym tygodniu życzę Ci cudownych, "spokojnych" na swój sposób Świąt i tej magii którą ma w sobie cała Twoja rodzina na przyszły 2014 rok :)
    Pozdrawiam,
    Kaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Laura ! Wspaniałych i rodzinnych Świąt dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia
    zapraszam na mojego bloga ;D
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny buziaczek na ostatnim zdjeciu!♥
    A Ty moja droga Lauro wyglądasz ślicznie!
    Buźka!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze, gdy mam gorszy dzień wchodzę na Twojego bloga i od razu mi lepiej <3
    jeszcze vlog świąteczny... aż się wzruszyłam
    dziękuję za częste poprawianie humoru, nawet w takie szare dni jak ten! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. poka poka zakupy z ikei:)? A Ninka świetna dziewczynka:) pewnie ją rozpieszczacie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ehh jak ja tęsknię za Olsztyn i magicznym zatorzowem....

    OdpowiedzUsuń
  21. ehh jak ja tęsknię za olsztynem i magicznym zatorzowem

    OdpowiedzUsuń