piątek, 3 stycznia 2014

Ach co to był za rok! Podsumowanie roku 2013!

W psychologii społecznej znane jest zjawisko samospełniającego się proroctwa. Gdy ktoś nam narzuci jakąś myśl, to na tyle trudno jest się nam od niej uwolnić, że postępujemy dokładnie tak jak ten ktoś nam to opisał. Wypełniamy przepowiednię niekoniecznie świadomie... Podobnie jest z wróżbami, horoskopami i tego typu magią. Zwykle czytamy coś na swój temat i albo już to do nas pasuje, albo robimy tak aby się pokryło z przeczytaną przez nas wróżbą. Ja na szczęście i trochę nieszczęście mam swojego zaufanego astrologa (znanego wam jako Rudzielec - prawa ręka Radzkiej), który czyta w gwiazdach z zamiłowania. I napisał on do mnie pewnego dnia tak: twój horoskop jest napięty teraz bardzo mocno, obecnie na niebie jest kwadratura Urana i Plutona i jest to bardzo ciężki aspekt ogólnie dla świata ale dla ciebie jest o tyle jeszcze gorszy, ze aspektuje twojego Merkurego (odpowiedzialnego za mowę, kontakty innych ludzi, itd) trwa on długo bo jakiś rok i teraz jest właśnie kulminacja jakby, ale nic nie trwa wiecznie... Pewnie z każdej strony czujesz czarne chmury, po tym czasie nie będzie już nic takie samo - to Cię wzmocni! U Ciebie niestety albo stety dzieją się te aspekty na raz, czułem, że u Ciebie dzieją się jakieś problemy, ale teraz widzę z czego te problemy się biorą no ale ten wycisk Cię wzmocni... No i ja się pytam jak żyć? gdy już się wie takie rzeczy... no ale śmiechem, żartem ziarno prawdy można odleźć wszędzie, to nie był najlepszy rok, ale czego można się spodziewać po kimś kto ma w imieniu numer 13. Nawet po najgorszej burzy wychodzi słońce, nie ma takiej opcji żeby lało wiecznie, dlatego z moim charakterem zamiast siedzieć i płakać nad swoim losem (chociaż popłakać też sobie lubię - ze względów higieniczno-oczyszczających) to starałam się za wszelką cenę znaleźć wszystkie pozytywne momenty tego roku - i wiecie co? wcale nie było ich tak mało. Mam dla was mały przegląd zdjęciowy, o tych przykrych chwilach i smutkach jakie miały miejsce nie będę pisać, bo każdy niesie swój krzyż i nie ma co Wam dokładać negatywnych emocji. Poza tym dobrze, że się skończyły i mam to już za sobą... Niby człowiek jest kowalem własnego losu, ale jeśli chodzi o sprawy międzyludzkie to przecież nie wszystko zależy od nas, czasem staramy się zbudować związki, relacje, przyjaźnie... ale wracając do teorii gruszek i jabłek (Buscaglii) jak ktoś nie akceptuje Cię takiego jakim jesteś to jak długo masz zamiar się zmieniać? Aż zrobisz z siebie truskawkę? No to Cię zaskoczę, zawsze znajdzie się ktoś kto nie lubi nawet truskawek. 

Starałam się bardzo aby te wydarzenia miały charakter chronologiczny, ale 365 dni to bardzo dużo i mogłam coś pomieszać :D

STYCZEŃ:
Sylwester i Nowy Rok spędziłam w Bajkowym Zakątku
 mój pierwszy i zarazem najcudowniejszy laptop SONY Vaio - umilił mi calutki rok 
Siostry Glam zebrały na WOŚP ostatecznie niemal 5 tys zł

LUTY: 
pierwsze lody jogurtowe w Arkadii (Warszawa) 
Urodziny Jacka
 Marzena poznała Pawła
słodkie Walentynki...
 Występ Marzeny w TOP MODEL


MARZEC:
 zimowy wyjazd nad morze do Rowów
z Karoliną i Sebastianem 
 pierwsze spotkanie z marką Clarins - początek cudownej współpracy i przyjaźni z Olą
 pierwsza stylizacja Jacka jeszcze na moim blogu
pierwsze testy  nowego aparatu SONY 
 Wielkanoc o zapachu Yankee Candle
Poznałam Madzię <3
i Anitkę <3

 Radzka w Wawie - wystąpienie w Blue City


KWIECIEŃ:
moje pierwsze HUNTERY na deszczowe dni
 wiosenne porządki na działce
 i przekomarzanki... :)

zostałam jedną z ulubionych blogerek byDziubeka :)

MAJ:

 Pierwszy tydzień oczami mojego telefonu - Xperia SP
Zostałam Ambasadorką marki Benefit 
pierwsze spotkanie z Karoliną z kanału Stylizacje
Razem z Marzenką zostałyśmy Ambasadorkami sklepu internetowego Schaffashoes.pl
Odmładzająca wizyta mojej mamy w Clarins Skin SPA
 spotkanie z dziewczynami   

CZERWIEC:
 moje urodziny i niespodziewana wizyta mojej mamy <3
 Pierwsza wizyta w Brow Barze i poznanie mojego Benefitowego Aniołka - Kasi <3
 Moje ukochane dziewczyny na MediaFunLab
 Sezon działkowy rozpoczęty
pierwsze szaszłyki w tym roku
pierwsze wspólne video z Madzią :*
 obrona pracy licencjackiej Marzenki...
...i obrona magisterki Jacka
30 000 subskrybentów na moim kanale You Tube - miałam dla was z tej okazji wiele nagród <3
 świętowanie z Andrzejem Tucholskim, Michałem Lewandowskim
i Szpunarkiem :)


LIPIEC:
 słoneczne dni w Wójtowie z Zosią
 gołąbki na działce
 moja pierwsza letnia sesja egzaminacyjna - nauka nawet podczas odpoczynku 
 opłacało się :D
 a potem już tylko świętowanie zdanych egzaminów
 Dni i Noce Szczytna
 me & Manju <3
 sezon owocowy
 plażowanie
 imprezowanie
 i odpoczywanie
 no i urodzinki Marzenki
 pierwsze spotkanie z Lusią - suczką naszej widzki ze Szczytna
Miłe odwiedziny w Mrągowie... Kochana Kama <3
i grilowania ciąg dalszy
wyjazd do Sopotu i Gdyni
 zmoczył nas deszcz - i tak było cudownie
Zmarła Talia - najpiękniejszy promyczek You Tube
Mój kanał na YT został uznany za 1 z 10 najlepszych kanałów urodowych w Polsce

SIERPIEŃ:
 Pierwszy wspólny filmik z Agatą - Odette Swan
 mały wypadek
 wesele numer 1
 szykowanie się na wesele numer 2
Asia i Rafał
 cudowna noc i ukochana sukienka
 lato w pełni
 świętej pamięci Verka - niestety rozchorowała się i umarła :(
moja pierwsza ciąża - oczywiście nie prawdziwa ale dla kampanii Wakacje na Okrągło! Poznałam Segrittę <3
 podróż do Stargargdu
 moje ulubione zdjęcie z całego roku autorstwa Dominiki
 Dominika
weekend w domu rodzinnym Karoliny
 i jej urodziny...
sukienka za 2 zł :)

WRZESIEŃ: 
 czwartkowe wizyty u Madzi...
 chrzest Ninki
 moja pierwsza sesja zdjęciowa z Ninką - ciocia fotograf :D
 ulubiona stacja PKP
 siłownia i...
i Zumba - oczywiście z Madzią <3
 i reguralne odrabianie lekcji z Kubusiem
 malinobranie
i grzybobranie
 i świętowanie...
świętowanie faktu, iż nasza ciocia Marysia w tym roku otrzymała nową nerkę i skończyła dializowanie :)
 powrót do szkoły


PAŹDZIERNIK:
 przeżyłam chorobę życia - najdłuższa grypa EVER
Magda przyjechała pociągiem z rosołem - best friend EVER 
Inni przyjaciele również nie zawiedli - w chorobie graliśmy sobie w MONOPOL (z Jacek, Tomasz, Paweł, Daniel i Marzenka)
 podróże, podróże...
 i podróż roku - wyjazd do UK z dnia na dzień w sobotę i powrót w niedzielę busem do Polski - o dziwo najfajniesza 25-godzinna podróż mojego życia, pomimo złapania gumy na autostradzie podczas huraganu Juda :)
 kolacja z Paulą, Kariną i Kornelią w Londynie
jedno z najpiękniejszych miejsc na Ziemi - Victoria's train station
 wizyta Marzenki w Wawie
 grzane winko...
wypad do IKEI po...
... pechowe lustro...
 które mimo takiego zapakowania - moje dzieło :)
...dotarło do celu całkowicie pobite - 7 lat nieszczęścia - pocieszam się myślą, że już tylko 6 lat i 10 miesięcy zostało... :)
ale potem zostało naprawione :D 
Mój pierwszy felieton dla biuletynu kosmetycznego BANDI :) wkrótce ukaże się drugi :D
 wyjazd niespodzianka do Sopotu do rodziców
i nocny powrót 
 Pierwsze spotkanie z widzkami w Aromatelli i cudowne babeczki od CakeArt
spotkanie z marką Triumph i moimi psiapsiółkami
Finaliści programu TOP CHEF ugotowali dla mnie Risotto z Halibutem


LISTOPAD:
 Kilka bardzo miłych spotkań z Piotrem...
 i Madzią :D
 1 roczek Ninki <3
 Kartka od Piotra i Magdy już z Tajlandii :D
 Pierwszy wypad do SPA Pirat z Ninką <3
 Przeprowadzka z Karoliną
 Goodbye Bronx
Mam już tyle zębów :)

GRUDZIEŃ:

 mój pierwszy organizowany wyjazd z dziewczynami i kampanią Wakacje na okrągło :)
 No i pierwsza wspólna Zumba!
 Po której wszystkie zjadłyśmy Creme Brulle :P
Moja pierwsza publiczna recenzja dla NIVEA w pismach kobiecych 
 brak energii... 5 grudnia - the day when the sun stopped shining...
 Moja pierwsza sesja zdjęciowa - ja w roli stylistki
 cudowny urlop z moją rodziną
40 000 subskrypcji na kanale You Tube - chyba trzeba was za to znowu nagrodzić 
Decyzja Rektora o przyznanie mi stypendium naukowego dla najlepszych studentów 
Wigilia 
 Moja największa miłość <3


A poza tym było dużo jedzenia...

... i kawy!!!


Stylizacje...


Były też BUZIACZKI...

I jeszcze kilka śmiesznych sytuacji...
ta może nie należy do najśmieszniejszych - "słowa nie strzały, a równie mocno ranią..." za 1 zdanie musiałam kogoś bardzo mocno przepraszać - pierwszy raz w życiu wysłałam ulubione słoneczniki do... mężczyzny
 widzicie ten kawałek drewna wystający z wody, Princess chciała piękne foto na bloga więc sobie na niego stanęła, niestety był ruchomy i calutka wpadła do wody, ale show must go on więc resztę zdjęć pozowałam w mokrej sukience i butach - a nikt nawet nie zauważył
 mistrzyni drugiego planu - ej Jack, kradniesz mi zdjęcie!
 romantyczna Marzenka a w tle...?
Z Karoliną wieszałyśmy nasze marzenia na drzewku szczęścia w Warszawie w zamian dostałyśmy po herbatce
 śmiechy i krzyki z Ciocią Laurą  - aż głowa boli
zamówiłam 11 szlafroków z wyhaftowanymi nazwami blogów dziewczyn - ale były milusie
Ciociu, czy jak dorosnę też będę Glam?
 no... w tych dresach to na pewno


Ci, którzy odeszli w tym roku...
 Margaret Tatcher
Marek Jackowski
Sławomir Mrożek
Tadeusz Mazowiecki
Paul Walker
Nelson Mendela
Cory Monteith
Jiah Khan

James Avery

I na zakończenie...


 Nie bójcie się czasem pomóc szczęściu...
bo każdy z nas na nie zasługuje...
 podążajcie zawsze w stronę światła...
nawet jeśli czasem trzeba iść pod prąd...
...i pamiętajcie po deszczu jest nadzieja na tęczę...

i jeszcze piosenka...

Po drugiej stronie chmur, gdy zatęskniłem
Sfrunąłem prosto w dół na parę chwil
Widzę Cię teraz tu, przez zimną szybę
Co nie pozwala już na nic...

Żeby choć jeden dotyk, jeden szept
Biją o taflę dłonie, jak mam przejść???

Miałaś nie płakać, miałaś być twarda!
Co z Tobą jest?
Miałaś nie tęsknić, miałaś już nie śnić!
Zapomnieć mnie...
Miałaś nie płakać, świat poukładać
Żeby miał sens
Łatwo mówi się - ja wiem




Kocham Was Całym Sercem, Dziękuję, że jesteście i życzę sobie abyście zostali ze mną kolejny rok, jestem pewna, że będzie on jeszcze lepszy niż ten poprzedni a wspólnymi siłami zainspirujemy się do nowego lepszego życia... <3

Laura

223 komentarze:

  1. jaki uroczy post, bardzo miło się czyta takie wspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsza notka jaką dane mi było zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny wpis bardzo motywujący:) Laurko jesteś świetną osobą:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Jackie Chan przeciez żyje Lauro.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, już go przywróciłam do życia :)

      Usuń
  5. Cudowna notka <3 JESTEŚ NAJLEPSZA :*

    OdpowiedzUsuń
  6. duzo emocji! pozzdrawiam cie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIESAMOWITE! :)

    Dużo szczęścia dla Ciebie i Marzenki, jestem z Wami długo, ale dopiero odważyłam się napisać, róbcie dalej tyle dobra, które robicie, napełniacie ludzi nadzieją i szczęściem bijącym od Was!

    Trzymam kciuki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. NIESAMOWITE! :)

    Dużo szczęścia dla Ciebie i Marzenki, jestem z Wami długo, ale dopiero odważyłam się napisać, róbcie dalej tyle dobra, które robicie, napełniacie ludzi nadzieją i szczęściem bijącym od Was!

    Trzymam kciuki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam od góry do dołu... Laura, pięknie piszesz, wciągająco, wołami by mnie nie odciągneli od czytania!!
    Bloguj nam do końca świata i o jeden dzień dłużej!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny post! Najbardziej wzruszający, emocjonalny jaki czytałam z pośród tych "podsumowujących", które się teraz wysypały na blogach.
    Pozdrawiam! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wzruszyłam się tym postem i bardzo cię lubię, za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jestem pod wrażeniem postu, na który na pewno poświęciłaś mnóstwo czasu! Życzę Ci szczęścia w Nowym Roku, bo w szczęściu zawiera się wszystko - miłość, przyjaźń, zdrowie... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na sam koniec bardzo się wzruszyłam :), uwielbiam czytać twoje posty, jesteś w nich taka urocza i szczera, najlepszew blogowe podsumowanie roku jaki czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze podsumowanie roku ever! Bardzo pozytywnie;) motywujacy kop na 2014 rok;) dziekuje!!:**

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW !!!!!!!!!!!!!!!!
    Fascynujacy rok, pełen wrażeń, rozwoju, uczuć i siły !

    Bardzo się napracowałaś nad tym wpisem.
    Życzę Ci zeby rok 2014 był jeszcze bardziej ekscytujący.
    Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny post , oglądając zdjęcia czułam jakby to wszystko działo się przed chwilą, po kolei ,śledząc bloga i tygodnie z telefonem pamiętam każde ze zdjęć , miło było zagłębiać się przez cały rok w Twoje fascynujące pełne niespodzianek i miłych chwil życie !

    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnego udanego roku, przede wszystkim takiego jakiego tylko sobie wymarzysz !;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto było czekać cały rok na taki wpis <3 Niezmiernie miło było mi przypomnieć sobie razem z Tobą te wszystkie piękne chwile na zdjęciach. Twoje życie jest jak najpiękniejsza bajka, jak senne marzenie, a Ty jesteś jego Księżniczką :) Buziaczki Kochana :* I jeśli ten rok może być jeszcze lepszy to tego Ci oczywiście życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiam na Twojego bloga niedawno i nie wiem jak to się stało, że wcześniej tu nie byłam :P przewertowałam wcześniejsze posty i tak mnie nastroiłaś pozytywną energią, że głowa mała :P ciesze się, że są jeszcze tak sympatyczne i bezpośrednie blogerki ;)
    Pozdrawiam i z miłą chęcią będę tu wracać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny post :)
    Zapraszam do mnie na bloga http://sekrety-zdrowego-ciala.blogspot.com/ dopiero zaczynam ale znajdzie się tu wiele ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  20. No i się popłakałam... Pamiętam te wydarzenia jakby to było wczoraj. Nawet zdjęcia kawusi hihi:) Życzę Ci aby ten rok był najcudowniejszym rokiem w Twoim życiu <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, napiszę tylko jedno - dziękuję Ci za to, że jesteś :* <3 I choć rzadko udzielam się tutaj w komentarza, to czytam Twój każdy post, jestem na bieżąco i... kocham się całym serduchem :* Love love love <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Piękny rok. Minął tak szybko, że wydaje się, że zdjęcia ze stycznia jakbym nie dawno się oglądało, a tu kolejny.. Życzę Ci dalszej motywacji do działania i aby uśmiech nie schodził z Twoich ust! A łezki każdemu są potrzebne, ale niech będą tylko łzami szczęścia! Pozdrawiam! J.

    OdpowiedzUsuń
  23. O boze swietny post, zdjecia sa po prostu cudowne, piekne podsumowanie Laurko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny post:) Musiałaś się napracować nad nim.. I to wszystko dla nas:) Kochamy Cię Laura :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny post Kochanie. Musiałaś się nad nim napracować, a to wszystko dla nas, dziękujemy i kochamy Cie Laura :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny wpis, z uwagą oglądałam zdjęcia na których jest mnóstwo pozytywnych emocji :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, że jesteś <3 Spotkamy się wreszcie w tym nowym roku? :D

      Usuń
  27. sushi, wiecie gdzie mogę kupić w dobre sushi w markecie, olesska kiedyś polecała w kauflandzie, lecz nie mam w pobliżu, a ja się na tym nie znam ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny wpis, uwielbiam Was!!! :*
    Aby ten rok byl jeszcze lepszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z miłą chęcią ogląda się takie posty... Bardzo pozytywną energię dajesz, życzę aby wracała do Ciebie również tylko ta pozytywna:)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny post, naprawdę bardzo sie wzruszyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny post, bardzo się wzruszyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekny rok niby 2013 pechowy a Tobie udalo sie zrobic tyle rzeczy, byc w wielu miejscach, tylko pozazdroscic. Zycze powodzenia i nie poddawania sie nawet chocby bylo ciezko i wszyscy mowili, ze sie nie da. Wlasnie da sie! Powodzenia nam wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekny i szczery post. Zycze wszystkiego dobrego, realizujesz tyle rzeczy. Trzymaj tak dalej i nie poddawaj sie, nawt jesli ludzie mowiliby, ze sie nie da. Nie pozwol, by ktos zabral marzenia. Pozdrawiam i powodzeniam nam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tezę o samospełniającej się przepowiedni:) Sama ją osobiście wyznaję. Pamiętaj, że to działa także w tych pozytywnych sprawach!!! Parę rzeczy już tak sobie samospełniłam- taka jest przynajmniej moja teoria:) Warto sobie samej przepowiadać różne fajne rzeczy:) Chętnie Ci kiedyś opowiem! A na ten rok i każdy osobny dzień w tym roku życzę Ci wszystkiego co najlepsze: zdrówka, zdawania egzaminów(tu też polecam przepowiednie;)), dużo czasu z Ninką i rodziną, wspaniałych przyjaciół chyba masz więc życzę żebyś miała okazję pokazać im że są świetni, żeby ludzie oddawali Ci energię i uśmiech, który Ty im dajesz, duuużo miłości i coraz więcej fanów:) Buziaki i trzymaj się cieplutko:)Eliza

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne podsumowanie roku!!:) oby 2014 był jeszcze lepszy!!:) Pozdrawiam i całuję rodzinkę GLAM:):*

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne podsumowanie roku:) mam nadzieję, że 2014 będzie jeszcze lepszy!:) naprawdę włożyłaś dużo pracy - nie tylko w ten post, ale też w wiele filmików i stylizacji:) Pozdrawiam całą rodzinę GLAM!:**

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny post!! Jesteś cudowna osobą i bardzo zazdroszczę Twoim przyjaciołom! Chciałabym kiedyś mieć możliwość zamienienia z Tobą choć kilku zdań....

    OdpowiedzUsuń
  40. Oglądam Cię już rok (zarówno na blogu, jak i na YT), a pisze dopiero teraz pierwszy komentarz, jakoś ten post wzbudził na mnie nieokreślone pokłady sympatii do Ciebie( jeszcze większe niż do tej pory):*! Twoje vlogi i posty w wielu sprawach mi pomogły i na tą chwile nie wyobrażam sobie życia bez Twojej osoby:) Jesteś nieoceniona:) Buziaczki dla Marzenki, Jacka i dla przecudownych rodziców:* Monika Bykowska:)TM

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ten wpis ;) Jedyny blog jaki czytam. Jestes Laurko super super motywująca ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana Laurko cudowny wpis :) Jesteś przemiłą i ciepłą osobą , mimo, że Cię nie znam to mogę śmiało powiedzieć że Cię już pokochałam! Czasami przy Twoich wpisach można się popłakać ze szczęścia :))

    A co do Wójtowa czy tu chodzi o Wójtowo znajdujące się niedaleko Biskupca/Lutr? To dla mnie ważne bo właśnie tam poznali się moi rodzice i spędzam tam każde wakacje :)) Generalnie 3/4 rodziny jest z Olsztyna, Biskupca :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciesze się, że jesteście ! dzięki Wam znajduję siłę na każdy dzień ! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  44. cudooo ! <3 dziękuje że jesteście !

    OdpowiedzUsuń
  45. Z Nowym Rokiem zycze Ci wiecej pomyslow(jestes b.kreatywna),milosci,365 dni z usmiechem na twarzy i mimo wszystko wytrwalosci,a ja juz sie nie moge doczekac kolejnych zdj.filmikow.,jestes boska-Cala rodzinka rowniez- <3 no i licze na to,ze w tym roku gdzies Cie spotkam(Londyn,Olszyn?)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe podsumowanie roku. :) Oby ten rok był jeszcze lepszy niż ten, ktory odszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne podsumowanie roku :) Oby ten rok był o wiele lepszy niz poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niesamowity, uroczy i wzruszający post... niby tylko 365 dni a tyle wydarzeń, wspomnień i wrażeń.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. najpiękniejszy wpis, jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś cudowna :* Głowa do góry :)
    Co stało się 5 grudnia? To najsmutniejsza część Twojego postu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że jesteś <3 rzeczywiście to był najsmutniejszy dzień w tym roku...

      Usuń
  51. Piękny wpis, doprawiony pięknymi momentami uwiecznionymi na zdjęciach!
    Zaglądam do Ciebie praktycznie od niedawna, ale zdobyłaś mnie swoimi stylizacjami, wpisami od serca, jak i takimi zwykłymi fotkami, z życia...
    a ten fragment piosenki
    "Miałaś nie płakać, miałaś być twarda!
    Co z Tobą jest?
    Miałaś nie tęsknić, miałaś już nie śnić!"
    dotknął mnie do żywego... Sama nie najlepiej zaczęłam Nowy Rok, ale nie poddaję się, idę w kierunku nowych, lepszych, optymistycznych dni.

    Pozdrawiam Cię i życzę jak najlepszego roku, obfitującego w jeszcze cudowniejsze emocje i chwile! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Ależ miło powspominać. Oby ten rok był jeszcze obfitszy w posty i zdjecia. Ciepło się robi na sercu szczególnie gdy patrzę na Waszą rodzinkę <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Twoja wrażliwość, czasami moze i nad to twoj wielki skarb. Dzieki niemu jeste wyjatkowa. Człowiek tak naprawde nie musi sie sam zmieniac, bo doświadczenia robią to za niego. A ty masz za sobą ich pokaźny zbiór. Życzę ci w nowym roku wielu barwnych dodwiadczen, bys mogla nafal inspirowac. Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Człowiek tak naprawdę nie musi się sam zmieniać, zycie i doświadczenia, jakie go spotykaja zmieniaja go nieustannie. Ty sie zdaje masz ich juz pokaźny zbiór, ale to głównie sprawia, ze jestes taka nietuzinkowa, choc wydajesz sie czasami w to sama nie wierzyc. Twoja wrażliwość, czasami az nad to twoj skarb, tym bogatszy, im wiecej masz szanse doświadczyc Lauro, stąd życzę ci wielu barwnych przezyc, bys nafal mogla inspirowac, w tym mnie :) pozdrowiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzięki za ten wpis.. Dajesz nam naprawdę dużo energii i nadziei na po prostu fajniejsze chwile w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  59. łaaaaaa oglądnelam z ciekawoscia kazde zdjecie, bo we wszystkich jest jakas osobna historia, mnostwo emocji, uczuc...niesamowity post, dajesz energie i bije od Ciebie sila!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Naprawde uroczy post. Jestem z Toba od początku i nigdy nie znudza mnie Twoje wpisy i filmiki. Jestes cudowna. Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  61. What a lovely post, Laura ... thank you for sharing your intimate moments, your infectious smile and amazing strength. Wishing you all the best in the New Year - health, happiness and much success!

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia i wspaniały, wartościowy wpis. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo uśmiechu :*

    OdpowiedzUsuń
  63. ojjj u mnie 2013 również nie był tym rokiem który będę wspominała z ogromnym uśmiechem na ustach ale mam nadzieję, że nowy 2014 przyniesie coś dobrego; w końcu "po nocy przychodzi dzień a po burzy spokój"; 3maj się Laurko i do zobaczenia za rok o tej samej porze przy równie uroczym i dającym tyle pozytywnej energii wpisie :]
    buziaków moc :*

    p.s. nie przejmuj się tym lustrem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. To co napisałaś i pokazałaś w tym poście jest na prawdę cudowne :) Dziękujemy Ci, że jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow ale wy jesteście piękne <3 Pozdrowienia dla całej rodzinki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, pozdrowienia również dla Ciebie <3

      Usuń
  66. To co napisałaś jest na prawdę cudowne :) Oglądając zdjęcia i wpisy przypominał mi się mój rok bo pamiętam to wszystko, bacznie obserwowałam i przez to jestem pewna, że zrobiłaś przegląd roku nie jednej z nas :) Powodzenia w 2014, jeszcze więcej sukcesów i spełnionych marzeń. Dziękujemy, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Jesteś Dobrym Człowiekiem! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jesteś Dobrym Człowiekiem Laurko! Powodzenia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowny post. Zakończenie przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Dużo się dzieje u Ciebie.. Masz wokół siebie mnóstwo wspaniałych ludzi.. Życzę Ci, aby 2014 rok przyniósł Ci mnóstwo miłości i szczęścia.. Pozdrawiam serdecznie ;)

    fantazje-kwiatowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Laura wiesz że jesteś wielka! Wspaniałe podsumowanie roku :) czytałam z zapartym tchem, nawet kawa mi wystygła...każdy popełnia jakieś błędy ale trzeba mieć odwagę się do tego przyznać...co też nasze upadki i klęski dają Nam jeszcze większą siłę i wiarę w lepsze jutro :) Niech ten Nowy rok przyniesie Ci mnóstwo niesamowitych wrażeń jak i cudownych wspomnień a smutki i upadki dają Ci dodatkową siłę istnienia. Pozostaną sobą :*

    OdpowiedzUsuń
  72. uwielbiam ciebie jak i Marzenkę na YT i blogu ! Jesteście moją inspiracją i to dzięki tobie pokochałam YC ! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochana Laurko :) Jak zwykle cudny post , na prawdę dał mi dużo do myślenia :)
    Jak zawsze będę czekała na twoje posty , filmiki , stylizacje , recenzje , Haule itd przez cały rok :) . Dziękuję , że jesteś :) Pozdrawia m :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Gdy czytałam ten cały post to przez cały czas przechodziły mnie ciarki.. Cieszę się, że jesteś najukochańsza Laurko <3

    OdpowiedzUsuń
  75. A ja sie poryczalam. Dziekuje.... tak poprostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Kochana Laurko :) jak zwykle świetny post :) na prawdę twoje słowa pod koniec dały mi dużo do myślenia :) .
    Oczywiście dalej będę czekała z niecierpliwością na twoje posty , filmiki , recenzję , haule itd przez cały rok :) . Dziękuję , że jesteś i Pozdrawiam cieplutko :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  77. rewelacyjny post :) szczerze się wzruszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękny wpis :) Życzę dużo szczęścia i zdrówka dla całej twojej rodziny . Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie ma to jak zrobic komentarz kilka razy..... Ale tak to sie dzieje, jak czlowiek "klika" o 4 nad ranem i poprzez telefon. Niemniej myśl jednakowa :) przepraszam za maly spam i rowniez dziekuje, ze jestes.

    OdpowiedzUsuń
  80. Smutna piosenka.. Trzymam.za za Ciebie kciuki, jesteś silna, nie poddajesz się, trzymaj.się tego. Życzę samych cudowności. Dziękuję, że mnie inspirujesz. Ola

    OdpowiedzUsuń
  81. Smutna piosenka.. Trzymam.za za Ciebie kciuki, jesteś silna, nie poddajesz się, trzymaj.się tego. Życzę samych cudowności. Dziękuję, że mnie inspirujesz. Ola

    OdpowiedzUsuń
  82. wow, piękne podsumowanie roku... Od siebie dodam, byś się nie martwiła! Nie ma co się smucić. Są sytuacje, które nas ranią, ale one także nas czegoś uczą. Grunt to iść z podniesioną głową przez życie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ nie ma za co ;) zawsze byłam, ale nigdy nie komentowałam ani filmików, ani wpisów, ale to się zmieni!

      Usuń
  83. świetny wpis! ;) tego potrzebowałam! ps. dalej masz kontakt z Markiem z Londynu? jakoś przez ten rok Go u Cb nie było. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że jesteś <3 był, ale nie umieszczałam tu naszych wspólnych zdjęć

      Usuń
  84. Laura :) buziaki dla Ciebie i dziękuje za ten rok wspólny z Tobą na Twoim blogu :):*

    OdpowiedzUsuń
  85. To my dziękujemy, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  86. To my dziękujemy, że jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  87. OMG :O Przegenialny Wpis <3 Uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. a co z twoim znajomym Markiem?cos ostatnio go nie widac:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiadomo wróciłam do Polski a Mark mieszka i pracuje w Wielkiej Brytanii.

      Usuń
  90. a tak niedawno oglądałam te zdjęcia, po nich dopiero widzę jak szybko upłynął 2013 rok.... w 2014 życzę Ci zadowolenia z samej siebie, sił do przeciwności losu, kreatywności (którą uwielbiam u Ciebie), uczucia spełnienia i szczęścia oraz powodzenia w Twoich planach! :) cudowne zdjęcia i piękna Ty:) dziekuję, że dajesz mi energie i mobilizację do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  91. a tak niedawno oglądałam te zdjęcia, po nich dopiero widzę jak szybko upłynął 2013 rok.... w 2014 życzę Ci zadowolenia z samej siebie, sił do przeciwności losu, kreatywności (którą uwielbiam u Ciebie), uczucia spełnienia i szczęścia oraz powodzenia w Twoich planach! :) cudowne zdjęcia, piękna Ty:) dziękuje za przekazaną energię i mobilizację do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękny post Laura,piękny....

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetnie przygotowany post, tyle wspomnień, aż trudno uwierzyć że to jeden rok :) Ale tak jak napisałaś, trzeba iść nawet pod prąd i stworzyć wspomnienia samemu ;) Ryzykować, bo kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :D Życzę żeby kolejny rok był równie pomyślny ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję że jesteś, tobie życzę tego samego <3

      Usuń
  94. Jesteś niesamowicie ciepłą i serdeczną osobą:** Genialne podsumowanie roku, nawet na końcu miałam ciarki..

    OdpowiedzUsuń
  95. Jesteś niesamowicie ciepłą i serdeczną osobą :** Genialne podsumowanie roku, na końcu miałam ciarki..

    OdpowiedzUsuń
  96. Niesamowity post. Dziękuję ze Pani jest. Jest pani motorem napedowym do dzialania. Moja inspiracją. Jest Pani kobieta ktora warto nasladowac i brac przykład; ))

    OdpowiedzUsuń
  97. Super podsumowanie roku, świetne zdjęcia :)
    zapraszam na moje postanowienia noworoczne :)
    http://themysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękny post, wiele emocji. Dużo u Ciebie się w tym roku wydarzyło! Zazdroszczę poznania wielu wspaniałych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  100. Jesteś wyjątkową osobą .Świetne podsumowanie całego roku.życze Ci samych sukcesów w Nowym. Roku

    OdpowiedzUsuń
  101. Jejku! jesteś przesympatyczną osobą! ostatnio w wolnym czasie ( no dobra, pół dnia leniuchowania :P ) czytałam wszystkie Twoje notki. Od tego momentu jesteś moją inspiracją. Masz w sobie wiele pozytywniej energii, której tak bardzo Ci zazdroszczę. Chciałabym umieć tak wziąć wszystko w swoje ręce i zmieniać życie na lepsze. Czytając Twoje posty dostaję mocnego kopa w cztery litery i zaczynam już planować pewne zmiany. Dziękuję, że jesteś tu z nami i po prostu za to,że jesteś jaka jesteś i mogłam natrafić na Twojego bloga. Życzę powodzenia zarówno w blogowaniu jak i w życiu prywatnym. A ja mogę zapewnić, że będę Twoją wierną czytelniczką! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  102. "jestem w Toba" od dawna. Podsumowanie roku godne pochwaly :) Jedno ale.....czemu to 5 grudnia slonce przestalo swiecic?
    Rodowita Olsztynianka pozdrawia z Holandii ! :) Trzymaj tak dalej. Swietna robota :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  103. Niesamowicie emocjonalny post. Bądź dla nas my będziemy dla ciebie :* pzdr

    OdpowiedzUsuń