środa, 15 stycznia 2014

Another Love...



Nie wiem, jak tam u was ale u nas zima już przyszła na poważnie, właśnie na taki mroźny dzień jak dziś zachowałam te zdjęcia aby dziś osłodzić sobie ten śnieżny wieczór. Włosy też są jeszcze przed ostatnią wizytą u fryzjera. Bardzo podoba mi się ten luźny oversize'owy płaszcz z FrontRowShop - od dawna o takim marzyłam, ale chyba bardziej mi się przyda na wczesną wiosnę :) W tytule jedna z najulubieńszych piosenek ostatnich miesięcy, którą polecił mi mój brat Jack. Nie wiem czy można zużyć wszystkie łzy, czy to w ogóle możliwe... Wiem jednak, że ludzie są ze stali i potrafią wiele znieść od zwykłych rozstań po śmierć najbliższych. Ludziom się wydaje, że na wszystko jeszcze będzie czas, że "czas pokaże..", "czas leczy rany...", "czas jest najlepszym doradcą..." - a co jeśli czas zabraknie? Co jeśli nie dokończymy pewnych spraw i nie dopowiemy pewnych słów? "Zostaną po nas buty i telefon głuchy.." jak pisał Ks. Twardowski. Nie odkładajcie niczego na jutro... Kal Ho Na Ho (bo jutra może nie być) a tak mawiał Shah Rukh Khan :D 
















fot: Jacek Ogrodowczyk, SONY Nex5

płaszcz - Front Row Shop
sukienka - Marks & Spencer
biżuteria - byDziubeka
różowa bransoletka - nene design
torba LIU JO - schaffashoes.pl
rajstopy - calzedonia
botki - BALDOWSKI
rękawiczki - TK Maxx

25 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam te buty! <3

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Lauro, bardzo zazdroszczę pani stylu, tak dobrego dobierania ubrań, na prawdę :) Jest pani prześliczna kobietą :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten outfit. ;)
    Niestety rzadko zastanawiamy się nad takimi stricte egzystencjalnymi sprawami, chociażby jak przytoczony przez Ciebie ulatujący czas. Nie zdajemy sobie sprawy jak szybko on płynie, a jak wiele spraw jest do załatwienia...

    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjawiskowa jesteś Laurko;)

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz:) Bardzo mądre słowa Laura, jak zawsze z resztą:) Jesteś cudowna osóbką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie CI w takim różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, rzeczywiście miło się ogląda takie zdjęcia, gdy za oknem tak zimno :) od razu humor lepszy ;) sama mam mnóstwo płaszczy, ale rzeczywiście ten co Ty masz jest śliczny, może sama się na niego skuszę, jak jest jeszcze dostępny ;>
    Oby tak dalej Laurko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne buty! Teraz będą mi się śniły po nocach :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne buty! Teraz będą mi się śniły po nocach :c

    OdpowiedzUsuń
  10. te buciki... chyba się w nich zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wyglądasz jak...... milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Laurko ja bym dodała jeszcze jedno zdanie "co cie nie zabije to cie wzmocni" i życzę Ci tego siły i wiary.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW, cudowna stylizacja :) !! Pięknie Ci to wyszło, zresztą jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z dnia na dzień wyglądasz coraz piękniej ! love, love, love, love 'u ! ♥
    Jeżeli masz ochotę zapraszam Cię na swojego bloga: mysskamysskute.blogspot.com. Dopiero zaczynam i mam nadzieje, że uda mi się wybić .. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :) mozesz polecić jakies fajne piosenki , typu ballady bo to co do tej pory polecalas na blogu bardzo mi sie spodobalo :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna stylizacja :) czy mozesz polecic jeszcze jakis autorów piosenek typu ballady , bo wszystko co u Ciebie znalazlam na blogu przypadlo mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny styl.Najbardziej podoba mi się wszystko :) Torba i bransolety i płaszcz ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  18. Laura mozesz powiedzieć czy te buciki zamawiałaś na stronie? jaki to model? bo nie mogę znaleźć a są idealne. A stylizacja super. Taka wiosenna aż przyjemnie popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Świetny płaszczyk !! Mam nadzieję, że zrobisz filmik z propozycjami prezentów na walentynki dla NIEGO. Ale liczę na coś bardziej konstruktywnego niż świeczki. Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej ,uwielbiam was! Czy to Wrocław? Ślicznie wyglądasz, pięknie buciki:) thumbs up! :) Chciałabym was zaprosić do siebie na kanał, było by mi bardzo miło:* Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna udana stylizacja. Piękna torebka :) chyba w tym roku skuszę się na granatową ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na mój początkujący blog :-) http://hokusowopokusowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. http://angelikaangela.blogspot.com/ Zapraszam, ;) moje początki!

    OdpowiedzUsuń