niedziela, 19 stycznia 2014

Tydzień oczami mojego telefonu (week 35)

Ależ ten tydzień zleciał, biorąc pod uwagę, że jeszcze w poniedziałek byłam w Szczytnie, we wtorek miałyśmy pogrzeb, potem 3 dni nie wychodziłam z domu bo miałam tony nauki i zaliczeń, a pogoda nie zachęcała do spacerów, w sobotę byłam u moich kuzynek a dziś goście byli u nas. Byłam z Jackiem nad jeziorem - robiliśmy zdjęcia do nowego postu ale zmarzłam okrutnie i czuję, że za chwilę będę chora. Dlatego kończę ten post, robię kąpiel i herbatkę i ładuje się do łóżka z arsenałem leków... Was ściskam i całuję zaocznie - życzcie mi zdrówka, bo przez najbliższe 3 tyg same egzaminy :D Ja wam również życzę wytrwałości w nauce i niech grypa omija was szerokim łukiem <3


 Marzenka na moim kanale - nowa kolekcja YC + rozdanie wszystkich zapachów dla was TUTAJ
 Dzisiejsza rozpusta z okazji nadchodzącego Dnia Babci :P najlepsze ciastka z cukierni MAGRO na Starym Mieście
 Obie babcie Ninki <3
 Love it!!!
 wtorkowa zapiekanka u mamy :)
 cały tydzień nauki i niezliczona ilość kawy :D
 Malowanie paznokci z moimi kuzynkami + wieczorne drinki
 Spaghetti Jacka - wow!!!
 W nocy oglądaliśmy BLOKERSÓW z Jackiem przy winku hihi
i zapachu November Rain - amazing.... swiatzapachow.pl
 kwiatki dla cioci-babci od Ninusi <3
 przecudowne tulipany <3
w sieci panuje szał na te kawy smakowe... mi jakoś d... nie urwało, szczególnie, że taki słoiczek kosztował 18 zł ale fajnie jest wypić coś takiego dla odmiany :D
 pyszne... sezon na mandarynki powoli się kończy :(
 nowy OOTD Ninki :)
obiad :) rozgotowałam ryż :(((
 Malutka odpadła zmęczona :) co za słodycz :***
 dostałam próbne zdjęcie do kalendarza :) Już wkrótce pokażę wam wszystkie dziewczyny
 wczorajszy OOTD :)
wszystkie misiaki są - to jest zabawa
gołąbeczki :)

34 komentarze:

  1. Duzo, duzo zdrowka, nie choruj:) Powodzenia na egzaminach:) Zawsze czekam na tydzien w telefonie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne to zdjęcie do kalendarza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie kusi ta kawa, szczególnie orzechowa. Dużo zdrówka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. gołąbeczki- cudowna para!
    piękne zdjęcie do kalendarza!
    Ninka przesłodka! i mogłabym tak każde zdj w superlatywach opisywać ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle bardzo podobał mi się post z tej serii. A co do tych kaw, to w biedronce są po 12 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też sesja i hektolitry kawy. Świetne zdjęcia, i urocze maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życze I udanego zaliczenia wszystkich egzaminów, trzymam kciuki
    .*Ninka jest przecudowna.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ją dzisiaj w kauflandziee kupiłam te kawy za 10.80:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowia życzymy.
    Piękny płaszczyk na zdj OOTD :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tydzien z utesknieniem czekam na Twoja relacje z calego tygodnia i nigdy sie nie zawiodlam, bo kazda tygodniowa relacja jest zawsze fantastyczna, pozytywna, motywujaca :)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze milej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Laura mam pytanko:
    Nie mogę znaleźć filmiku, w którym mówiłaś o niskokalorycznej czekoladzie do picia na gorąco, która ma tylko 40kcal.
    Mogłabyś mi napisać jak ona się nazywała?
    POZDRAWIAM:):):)
    Pytałam już w filmiku pod rozdaniem,ale w tej ilości komentarzy ciężko dostrzec pewnie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia na egzaminach i zdrówka życzę !

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zakupiłam tą kawkę o smaku waniliowym :) jest pyszna, ale słoiki mi nie pasują... przy otwieraniu wysypałam kilka porcji kawy po całej kuchni :(

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia :) powodzenia w sesji :) mogłabyś podać przepis na tą zapiekankę? wygląda pyyycha :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd te pojemniczki ? Na temat tych kaw mam identyczne zdanie ,i też mi nic nie urwały.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłącze sie pod pytanie, odnośnie pojemników na herbatę kawę i cukier???Skąd pochodzą te cudeńka?

      Usuń
  17. Zdrówka, ja też jestem zaziębiona i na uczelni byłam z potwornym katarem :-( Uwielbiam Twoje fotki, a dzięki Tobie zapachy YC, więc czekam na rozstrzygnięcie konkursu Q1 :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłaś case na telefon ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A już miałam w planie zakup tych kaw ;p Skoro d... nie urywają to może tyko jedną kupię. Którą polecasz?
    A pro po urywania 4 liter to mi je urwały te cudowne puszki na kawę i herbatę. Lauro zdradzisz gdzie je można dostać i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny case :) Czekam na więcej zdjęć z sesji. buziak !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny case :) Czekam na więcej zdjęć z sesji. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Co niedziele czekam na ten wpis ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://smokeandsmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. tez mam pytanie skad pochodza pojemniki na herbate itd.??

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzieś zniknął mój komentarz ;)
    Mam kawkę orzechową. Jest pyszna. Kupiłam ją w Biedronce w ok. 10 zł.
    Rewelacyjny płaszcz!
    Ninka słodka jak zawsze :)
    Niezły kubas na kawę :) Garnek :D

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. a jaką masz metodę na naukę może mi pomoże bo mam w weekend 6 zaliczeń

    OdpowiedzUsuń
  26. ja również kupiłam tę kawe. napaliłam się jak szalona ale niestety smakuje jak tanie cappuccino ;( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń