poniedziałek, 13 stycznia 2014

Tydzień oczami telefonu (week 34)

Witajcie kochani! Z góry przepraszam za opóźnienie, dziś rano otrzymałam sms'a od Jacka "Gdzie twój post  w telefonie?" może wam wydać się to absurdalne ale nawet moja rodzina czeka na te posty... Sama nie wiem jak to się stało, że ta seria zdobyła taką popularność - ale cieszy mnie to, że jesteście ze mną. Wczorajszy dzień był nieco inny, po kilkutygodniowej śpiączce zmarł tata Pawła, dlatego prosto z uczelni wczoraj przyjechałam do Olsztyna, a jutro wspólnie z Marzenką idziemy na pogrzeb. Dlatego post nie ukazał się wczoraj. Mimo to, mam nadzieję, że zechcecie obejrzeć mój miniony tydzień....

 od początku tygodnia nauka - nauka :) ulubiony kubek z kawą & Baby Lips
 ale już w środę musiałam jechać do Olsztyna
 a w czwartek z Jackiem do Szczytna
 kawusia w drodze :)
 w szczytnie nagrałyśmy z Marzeną filmik dla WOŚP - zapraszamy do naszej puszki http://www.siepomaga.pl/r/siostrglam2014
 dworzec w Olsztynie - fuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjj
 Kolacja u Kasi i Ninki i zaległe urodziny cioci <3
 ulubiony kremik Ninki
 N: "Ciociuuuuuuuuuu!!!! Torebka się wysypała..."
 I wizyta u fryzjera, delikatne zmiany, ale ombre zostało...
 szkoła
 Kawiarnia na dachu naszej uczelni :) Najlepsze miejsce na powtórki przed kolokwium
 niedziela 7:30 rano... zimnoooooo i mokrooooooo :(((((((((
 Moje najnowsze dziecko w kolekcji z schaffashoes.pl
 Coffee time <3
 i niedzielny powrót do domku...
 gdzie czekał na mnie budyń :)
 a z rana dziś wyruszyłam z Marzenką do Szczytna aby z nią popracować...
 ...w aptece
 Kiss, kiss...
No i o 20:30 wróciłyśmy do Olsztyna - zimno!!!!

25 komentarzy:

  1. Piękne masz te włoski, idealnie pasują do koloru oczu ;). Jak zobaczyłam zdjęcie budyniu z sokiem to sama nabrałam ochoty ale chyba poczekam do czwartku aż też wrócę do siebie do domku :). Super zdjęcia buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Laura- ciągle w podróży;DD podobnie jak jja:)

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię tę serię wpisów Wróciłam właśnie dziś ze Szczytna, bo byłam u przyjaciółki. Tam jest tyleee aptek, że chyba trudno byłoby znaleźć Marzenkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię tę serię postów. ;> Dziś właśnie wróciłam ze Szczytna, bo byłam u przyjaciółki. Tam jest tyleee aptek, że chyba trudno byłoby znaleźć Marzenkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby psychologia emocji i motywacji ?
    Dla mnie to był chyba najtrudniejszy egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej mam pytanko czy bedziesz moze spedawac jakies swoje ciuchy ?:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka, w Olsztynie spadł śnieg? w Lublinie zimno, ale jak na razie nie widać białego puchu na chodnikach, pozdrawiam :-)

    http://iszsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę serię, ale dopiero od niedawna. 2 tygodnie temu nadrobiłam wszystkie (wtedy) 32 posty na raz! :D Na youtubie, oczywiście, jestem z Tobą od dawna :) A to mój pierwszy komentarz na blogu :)
    I prośba, pytanie - jak wygląda Twoja organizacja podczas studiów? :) (Jak robisz notatki, jak je segregujesz...). Absolutnie nie chcę wiedzieć nic innego o Twoim kierunku, etc. (pamiętam, że pisałaś, że nie chcesz o tym opowiadać - szanuję to; poza tym mnie to nie ciekawi).
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tę serię, ale dopiero od niedawna. 2 tygodnie temu nadrobiłam wszystkie (wtedy) 32 posty na raz! :D Na youtubie, oczywiście, jestem z Tobą od dawna :) A to mój pierwszy komentarz na blogu :)
    I prośba, pytanie - jak wygląda Twoja organizacja podczas studiów? :) (Jak robisz notatki, jak je segregujesz...). Absolutnie nie chcę wiedzieć nic innego o Twoim kierunku, etc. (pamiętam, że pisałaś, że nie chcesz o tym opowiadać - szanuję to; poza tym mnie to nie ciekawi).
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam kolegę po prawej ze zdjęcia w kawiarni, pomyślałam: zarośnięty Robert Pattinson! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo tak ten dworzec jest bardzo fujjj

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo tak ten dworzec jest bardzo fujjjjj byłam kilka razy przejazdem

    OdpowiedzUsuń
  13. Przykro mi z powodu śmierci taty Pawła...mam nadzieje,że razem z Marzenką poradzą sobie w tej trudnej sytuacji,ale widać ,że zawsze mają wsparcie w całej Waszej rodzinie. Twoja seria postów z całego tygodnia jest naprawde ciekawa :) Chętnie obejrzałabym 'Get ready with me' w Twoim wykonaniu,ale sądząc po napiętym 'grafiku' jakim sie z nami dzielisz ,nawet nie śmię o to prosić :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przykro mi z powodu śmierci taty Pawła,,,mam nadzieje,że razem z Marzenką poradzą sobie w tej trudnej sytuacji,ale widać,że zawsze mają wsparcie u całej Waszej rodziny. Seria Twoich postów 'z całego tygodnia' jest naprawde ciekawa :) chętnie obejrzałabym 'Get ready with me' w Twoim wykonaniu,ale sądząc po Twoim 'napiętym grafiku'jakim się z nami dzielisz ,nawet nie śmię o to prosić :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam caaaały tydzień, zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na Twoje filmiki i posty zawsze z utęsknieniem ale serię "Oczami mojego telefonu" lubię najbardziej :)
    Pracowity tydzień Laura, chyba jak każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!
    Ja tu po raz pierwszy piszę:-))ale,że jestem maniaczką torebek i butów:-p a Ty je masz zawsze takie,że mi się szalenie podobają, to muszę spytać,czy torebki liu jo są bardzo ciężkie?i jak Ci się je w ogóle użytkuje, są wytrzymałe...którą z torebek najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś pokazywałaś takie butki ze skóry, kupowałaś z jakiegoś sklepu internetowego...hmmm... pamiętasz jaki to był sklep??????

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ta serie Twoich postów !!!! Śliczna ta torebka czarna co sie Ninka nią zachwyca , szukam wlasnie czarnej dużej torby a ta wyglada ślicznie . Napisz proszę Laurko skąd ta torba poZdrawiam Teri

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej Laurko uwielbiam ta Twoja serie tydzień oczami telefonu!!! Śliczna ta torebka która sie Nina zachwyca . Wlasnie szukam dużej czarnej torby a ta wyglada super , napisz proszę gdzie ja kupiłas . Pozdrawiam Teri

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam , bardzo lubię te wpisy tydzień okiem mojego telefonu , Laurko co to za czarna torba ,która zachwyca sie Ninka śliczna . Takiej szukam dużej czarnej . Pozdrawiam Teri

    OdpowiedzUsuń