niedziela, 26 stycznia 2014

Tydzień oczami telefonu (week 36)

Dla tych którzy odwiedzają mnie po raz pierwszy, pragnę przedstawić tę serię  z jak najlepszej strony :) Otóż sprawa jest banalnie prosta, przez cały tydzień staram się jak mogę utrwalać wszystko wokół mnie poprzez zdjęcia robione telefonem, następnie w niedzielny wieczór zasiadam do komputera aby się nimi z wami podzielić. Mój telefon to Sony Xperia Z1 - z którym nie rozstaję się ani na sekundę :) Od początku tygodnia większość czasu spędzałam w książkach a weekend na uczelni, ale i tak mam dla was kilka fotek - zapraszam <3 

 piękne sukienki i bluzy ze strony fi-fi.pl
 pasta & wine - best combo in the world :)
 w poniedziałek pożegnałam się z moim ukochanym białym SONY Vaio - Im gonna miss u :*
 miłe zaskoczenie :)
 najgorzej... ten moment gdy jeszcze tyle przed tobą....
 .... a właściwie jeszcze tyle :)
 Dzień babci = herbatka + naleweczka + empty calories :(
 Nawet Ninuś była 100% przygotowana na ten dzień :)
 Nina: "Ciociu, biorę sobie dwie dyszki od ciebie - na waciki" :D
 mama - driver - wystraszona bo tak ślisko na drogach <3
I moje najnowsze dziecko, które trzymam na kolanach, gdy teraz do was piszę - ultra cienki i ultra lekki - SONY Vaio UltraBook PRO <3 <3 <3
 Tapeta tego tygodnia na moim telefonie - just stay positive!!!
 nowa książka - historia twórców marki Maybelline - po sesji zabieram się za nią :)
 pączek bez kalorii - umilacz kąpieli po okropnej pogodzie aromatella.pl
 Accesorizes of the day - STORM & byDziubeka.pl
 coffee + jak widać musiałam obciąć wszystkie panokcie :(
 na chwilę przed egzaminem Panna Cotta z Patrycją na uczelni - no i dzięki temu świetnie nam poszło
 Blogerki w reklamie potrafią zdziałać cuda, nie wiem jak to znalazło się w moim koszyku z zakupami
Najnowsza stylizacja w śnieżnej krainie, pojawi się wkrótce o ile odpalę jakimś cudem dysk na którym zapisałam wszystkie dane ze starego komputera, niestety od 3 dni walczę z tym nadaremno :(
"Apart from some mistakes, perfect" - to tak jak moje życie :D gdyby nie parę pomyłek byłoby idealne :D - btw mój esej z angielskiego na temat etyki stosowania wykrywacza kłamstw na 5+  jestem z siebie dumna :D

26 komentarzy:

  1. gdzie mogę zakupić tę książkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję oceny !! :)) Wzorowa studentka :* Buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się pytam; skąd Nina ma takie cudowne (?) body?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję 5 ! ;-) i sama zabieram się za naukę ;)
    Miłego wieczoru ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super, oby sesja do przodu:)

    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle, intesnywnie przez cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłaś zadowolona z poprzedniego laptopa? Sprzedawałaś go może na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zadowolona, nie sprzedawałam - oddałam go dla Sony :)

      Usuń
    2. Rozumiem. Jestem zainteresowana tym modelem i chciałam poznać Twoją opinie :)

      Usuń
  8. co studiujesz ? bo ja psychologie na II roku i widzę ciekawe książki jak psychologia ekonomii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow Laura! Propsy za 5+ ! Proszę udostępnij ten esej, chętnie go przeczytam!!! Pozdrawiam, Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Laura, udostępnij proszę esej! Chciałabym go przeczytać! Pozdrawiam, Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Laurko, ja właśnie piszę pracę mgr i łączę się z Tobą w bólu sesji. :)
    A relaks po i w trakcie egzaminów najważniejszy!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Laura, jakie ma parametry nowy leptop?

    OdpowiedzUsuń
  13. 5+ za essay, brawo! :) ja tez studiuje psychologie, tyle ze w UK i wlasnie jestem po sesji ufff :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  14. Sesja zmora studentów, moją zmorą teraz jest prawo handlowe:(:( Jedna wielka nicość bez końca ;p Ale nie ma to jak po nauce z tego wrr poczytać sobie Twój post na odprężenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zastanawiałam się nad nowym modelem vaio i chyba mi już ułatwiłaś wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze z wielką niecierpliwością wyczekuję na ten post :) I chociaż nie znamy się osobiście, to czuję, że znam Cię od wieków! :* Już nawet nie pamiętam kiedy obejrzałam Twój pierwszy filmik na YT, ale było to bardzo bardzo dawno temu i zafascynowałam się Twoją osobą :) Twoim podejściem do życia, Twoim świetnym kontaktem z widzami :) Cieszę się, że Cię poznałam, chociaż wirtualnie Lauro :) Przesyłam ogrom buziaków :*

    OdpowiedzUsuń
  17. takie lektury na sesję to przyjemność, jak na moje oko;) ciekawe rozwijające tematy, nie ma co marudzić.

    OdpowiedzUsuń
  18. posiadam biały sony vaio i jestem maksymalnie z niego zadowolona ! : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne sukienki od Fifi :) żałuję, że nie można ich dostać w jeszcze większym rozmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te Tygodnie Oczami Telefonu! Szczególnie kiedy dodajesz zdjęcia książek z Psychologii! <3 Jestem teraz w 2 liceum i potem wybieram się na Psychologię do UŚ w Katowicach (o ile się dostane!) ;) Strasznie się nią pasjonuje i nie mogę się już doczekać!
    Może pomyślałabyś o jakiś wpisach z tej kategorii?
    Czekam i pozdrawiam ;*
    Zapraszam na mojego bloga, z kulinarnego małymi kroczkami przeradza się w lifestylowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fotki sa naprawdę świetne ! ALE DZIEWCZYNKA PRZESŁODKA :) Uwielbiam Cie z Youtube :)

    OdpowiedzUsuń