czwartek, 23 stycznia 2014

Wakacje na okrągło - sesja zdjęciowa (Kalendarz 2014)

















To zdjęcie otwierać będzie kalendarz-organizer, który już pewnie jest w druku... Chwilę trwało, zanim dostałam wszystkie zdjęcia, ale przyznacie, że warto było czekać. Chciałam wam zaprezentować efekty końcowe, które przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Autorem zdjęć jest jeden z najlepszych fotografów w Warszawie - Sebastian Wolny, a koncept sesji i wszystkie stylizacje to już sprawka moja i Karoliny. Po raz pierwszy w życiu miałam okazję nadzorować takie wydarzenie i powiem szczerze, że bardzo mi się to podobało. Jeśli jeszcze nie widziałyście reportażu z backstage'u tejże sesji zdjęciowej zapraszam TUTAJ.

Konkurs "Czym jest dla mnie antykoncepcja?" ogłoszony był na Facebook'u w grudniu ubiegłego roku. Niestety, tak jak podejrzewałam, nawet atrakcyjna nagroda w postaci profesjonalnej sesji zdjęciowej nie była wystarczającym powodem, abyście mogły śmiało, jawnie i bez wstydu mówić o czymś co jest dla was codziennością - czyli o antykoncepcji. Okazało się, że wcale nie tak łatwo było wziąć udział w tym konkursie bo prac nadesłanych było zaledwie 23. A jak już udało nam się skompletować finałową 12-tkę to niektóre dziewczyny nie mogły dojechać ostatecznie i musiałyśmy szukać pomocy wśród znajomych. Takim oto sposobem, w sesji udział wzięła Moaa (Magda), która zgodziła się przyjechać w ciągu 40 min i uratować sytuację :) W sesji wzięłam udział również Ja i Karolina, a także moja siostra Marzenka, która wygrała udział w sesji dzięki największej ilości głosów internautów. Podsumowując towarzystwo było doborowe... dziewczyny piękne, otwarte, odważne... Nawet nie wiem kiedy minął nam cały dzień, zaczęłam od 7:30 rano i wróciłam do domu przed 22:00 - zmęczona, ale szczęśliwa, bo kolejny etap kampanii zakończył się bardzo pomyśle... 

Po publikacji filmiku z backstage'u pojawiły się zarzuty, które chciałabym krótko skomentować. Kampania "Wakacje na okrągło" - w której aktywnie uczestniczę z Karoliną od samego początku, składa się z wielu elementów, aby móc ocenić nasze działania powinniście spojrzeć na całość a nie przypadkowo znalezione fragmenty. Poniżej podaję wam linki do wszystkich etapów kampanii.

5 filmików - wywiady z lekarzem i omówienie wszystkich metod antykoncepcyjnych TUTAJ
1 w Polsce debata na temat antykoncepcji i problemu wychowania seksualnego w szkołach TUTAJ
 strona na Facebook'u - Wakacje na okrągło - TUTAJ
strona internetowa - www.kobiety.org

a już wkrótce kolejny etap, coś co nie tylko będzie spełnieniem moich prywatnych marzeń, ale jednocześnie rozkręci tę kampanię jeszcze bardziej przez co dotrzemy do większej liczby osób 

Jak widać ta kampania to nie tylko wyjazd na Mazury czy sesja zdjęciowa, wszystko ma swoje ręce i nogi i tworzy całość. Nie chcemy nikogo namawiać na antykoncepcję hormonalną, chcemy wejść w ten temat od innej strony - pokazać żywe dziewczyny, które są świadome "skąd się biorą dzieci" i stosowanie zabezpieczenia przed ciążą nie jest dla nich tematem tabu. Najczęściej krytykujecie, że nie mówimy o prezerwatywach, ależ oczywiście że mówiliśmy, jest o tym odcinek z Matyldą - ale to akurat najbardziej zawodna metoda, a pod wpływem chwili można o niej łatwo zapomnieć. Drugi zarzut to zagrożenia związane z antykoncepcją, jeśli odwiedzicie kanał Wakacje na Okrągło na YT to usłyszycie wszystkie wady i zalety danej metody. Ja wraz z 10 blogerkami, które zabrałam na Mazury uczestniczyłyśmy w specjalnym szkoleniu na temat wyłącznie zagrożeń i powikłań, ale uwierzcie mi (albo sprawdźcie badania), że komplikacje związane z niechcianą ciążą u nastolatek stanowią większe zagrożenie niż przyjmowanie antykoncepcji hormonalnej.

Jeśli macie jeszcze jakieś obawy, pytania czy konstruktywne zastrzeżenia to piszcie, a w kolejnym etapie nad którym teraz pracuję, na pewno je uwzględnię.




























Wszystkie zdjęcia znajdą się w kalendarzu książkowym na rok 2014 którego nie będzie można kupić, ale będzie go można wygrać w konkursach na stronie WAKACJE NA OKRĄGŁO - dlatego zapraszam do polubienia nas na Facebook'u 

fotograf - Sebastian Wolny
biżuteria - Viola Lee

18 komentarzy:

  1. Wspaniała sesja. Piękne zdjęcia i śliczne dziewczyny! :) Super!

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te zdjęcia, stylowe, elegancje. Ukazujące przepiękne kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!. Ja o akcji dowiedziałam się trochę późno, może gdybym wiedziała wcześniej to bym się zgłosiła, ale to tylko moja wina ;). Pierwsze zdjęcie Marzenki jest przecudowne, aż brakuje mi słów by je opisać. Wszystkie zdjęcia są genialne, strasznie bym chciała zdobyć ten kalendarz więc na 100% wezmę udział w konkursach wszystkich jakie będą :). Dziewczyny jesteście piękne buziaki dla was :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjecia! brawa dla Was dziewczyny i dla fotografa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed chwilą obejrzałam te zdjęcia na blogu K. Baszak i piszę to samo:
    podziwiam kunszt fotografa, który potrafił wydobyć z Was piękno i naturalność.
    Każda kobieta powinna uświadczyć takiej sesji w swoim życiu
    to chyba najlepszy sposób na terapię anty-kompleksową :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia. Dziewczyny wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dziewczyny, wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dwa ulubione zdjecia.gdzie i kiedy bedzie mozna kupic kslendarz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę udane zdjęcia. Dziewczyny będą miały pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia - Mooa, Laura i Marzenka wygladają fantastycznie. Gratuluję dziewczyny. P.S. Chętnie bym sobie kupiła ten kalendarz dla samych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzie zawsze będą krytykowali, niestety. Kampania jest świetna, uświadamiająca i poruszająca trudny temat. Nikt wcześniej nie odważył się tego zrobić, należy się Wam szacunek. Odnośnie samych metod, omówiłyście wszystkie, niech każdy wybierze swoją. Nikt nikogo tutaj do niczego nie namawiał, nie dorabiajcie sobie teorii tylko po to, by móc komuś dogadać i móc mu coś zarzucić podczas gdy wykonuje świetną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dziewczyny to i zdjęcia piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Dzewczyny pocisnęłyście z tą sesją ! wyglądacie obędnie! i te sweterki jak mi się marzy taki długi w poł łydki z kapturem, w styla a'la grunge'owym :)

    tematyka tej akcji powinna byc nagłasniana, nie wrouzmiemd laczego ciągle stanowi to temat nieprzyjemnosci dla kobiet ;(

    OdpowiedzUsuń