poniedziałek, 3 lutego 2014

Falling...

I stood out on the road
and I watched as you were leaving.
The leaves were dancing oranges and reds
and they circled all around me like confetti on fire.
They were nothing when compared to the burning in my head.


I was lost, I was gone,
I was falling for you.


To już nie pierwszy raz zabieram was nad jezioro Długie w Olsztynie - magiczne miejsce gdzie myśli przychodzą i odchodzą. Lubimy tu przychodzić z Mamą na spacery, pogadać, pomilczeć... Albo z Jackiem - ale Jacek zdecydowanie szybciej chodzi :) Mam dla was dziś słoneczne zdjęcia i mało znaną piosenkę. Zdjęcia nie były w żaden sposób "obrabiane" czy poprawiane, aż sama jestem w szoku co mój Sony Nex5T potrafi zdziałać przy ładnej pogodzie :) Często spotykam się z zarzutem, że retuszuję sobie twarz, kochani prawda jest taka, że ja nawet nie potrafiłabym tego zrobić, to wszystko zasługa makijażu, który robię specjalnie pod zdjęcia czy filmiki - odpowiednie kosmetyki potrafią zdziałać cuda. Po drugie mój aparat SONY ma wbudowaną funkcję automatycznego wygładzania twarzy, przez co wszystko wygląda po prostu ładniej, ale nie zawsze można to skontrolować, jak przyjrzycie się ta funkcja jest bezlitosna dla moich zmarszczek na czole, które tak czy siak nadal widać :) Chociaż zdradzę wam w sekrecie, że wybrałam te zdjęcia, na których i tak ich prawie nie widać, bo te brzydsze wylądowały w  koszu :P Na sobie mam nowe poncho, które marzyło mi się od dawna, dajcie znać czy wy też lubicie taką alternatywę dla kurtki na słoneczne zimowe dni?















fot: Jacek Ogrodowczyk
peleryna/poncho - romwe.com
koszula w kratę/shirt - FrontRowShop.com
zegarek Oasis - asos.com
spodnie/jeans - RiverIsland.co.uk
torba/handbag Pippa Medium Grab - MODALU.co.uk
rękawiczki - T.K. Maxx
buty/boots U.S. Polo Assasan - eButy.pl

27 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę Ci takiej pięknej zimy...
    Ponczo bardzo mi się podoba, a jego kolor idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle bosko <3 świetny zegarek ; )

    dopiero zaczynam, ale zapraszam http://gotta-dash.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna czytam Twój blog i oglądam filmiki na Youtube. Przez ten cały czas uważam, że jesteś po prostu sobą - śliczna a do tego bardzo zdolna i skromna. Każde zdjęcie i filmik pokazuje jak wiele pracy wkładasz w to co robisz. Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za to, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Laurka piekne zdjecia!! piękna buzia jaki masz na zdjeciach podkład ??? wygladasz pieknie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia
    nie wiem, gdzie ty widzisz zmarszki na czole :P
    ja nic nie widze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pelerynka i buty są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia i piękna modelka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://swiatkrupci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie "płaszczo-poncza" :D mam nadzieję, że kiedyś trafię na zielone:)
    pozdrawiam, K.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Most łączący dwa brzegi jeziora super miejsce, fantastyczne na chwile zadumy. A Ponczo jest przepiękne już mi siedzi w głowie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Most łączący dwa brzegi jeziora super miejsce, fantastyczne na chwile zadumy. A Ponczo jest przepiękne już mi siedzi w głowie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach miejsce gdzie można przejść pomościkiem z jednego brzegu na drugi. Fantastyczna sprawa na chwile zadumy. A ponczo jest piękne już mi siedzi w głowie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny blog!:)
    dodałam do obserwowanych :))
    zapraszam także do mnie :)
    na fb lubie jako "Ciuchy i nie tylko"
    jeśli zajrzysz będzie mi bardzo miło:)
    ja będę częstym gościem u Ciebie :D
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabyś mi napisać jakich odcieni farb i z jakiej firmy używasz do farbowania włosów, mniej więcej na wysokości czoła? :)
    Ten kolor jest przepiękny! ;)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twój blog i filmiki na youtube szczególnie te "podróżnicze". Zapraszam do siebie. Pierwsza notka również związana z podrózami. Powodzenia na studiach :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Laurka nie fotoszopuj tak swoich zdjec, po Ci to? jestes pieeekna bez tego:) uwierz w to!:) buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie chciało ci się nawet przeczytać 4 linijek tekstu w tym poście? Najpierw warto przeczytać co ja mam do powiedzenia a dopiero potem komentować

      Usuń
    2. Lauraaa, ludzie są niemożliwi ;]

      Usuń
  16. Przepiękna stylizacja ; ))

    incrediblethings97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie kolorystycznie :)
    Koszula fajnie kontrastuję z pelerynką. Nie było CI zimno ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń