niedziela, 9 lutego 2014

Tydzień oczami mojego telefonu (week 38)

No i voilà kolejny tydzień za nami, nie wiem czy wam też tak szybko czas ucieka, ale mnie osobiście myśl o mijających tygodniach i miesiącach bardzo przytłacza. Jeszcze tyle rzeczy bym chciała zrobić, w tyle miejsc pojechać. No ale póki co jestem "uziemiona" przez szkołę. Wczoraj oficjalnie skończyła się sesja egzaminacyjna. Mam obawy, że tym razem egzamin nie poszedł mi najlepiej, powiem więcej, po przeczytaniu pytań nie byłam pewna czy w ogóle jestem w dobrej sali i na dobrym egzaminie. Uczyłam się niemal cały tydzień z jednym wyjątkiem w czwartek, ale to co zobaczyłam na tym teście nawet mnie zaskoczyło. Na szczęście Piotrek dziś do mnie napisał z dobrą wieścią, pojawiły się wyniki.... Ufff - cała sesja już za mną. Mam nadzieję, ze i wam wszystko poszło lub pójdzie pomyślnie.Zapraszam na zdjęcia. (telefon SONY Xperia Z1)

 herbatka - wiśniowo-migdałowa Dilmah
 ciasteczko do kąpieli <3
 Zapasy z kolekcji - nastrój dyniowy <3
 Prezent od Marzenki - notes w sówki
 Hello :)
w ubiegłym tygodniu tylko żartowałam, że to nowa metoda nauki, tak naprawdę, to tylko ja i moje karteczki z najważniejszymi informacjami - rozklejam je wszędzie :D
 W czwartek ponadprogramowo byłam w szkole na kawie :D na bardzo miłym spotkaniu 
 a potem w kinie na cudownej komedii...
"Wykapany Ojciec" - musicie zobaczyć ten film, skutecznie przywrócił uśmiech na mojej twarz, właściwie cały ten czwartek dobrze mi zrobił...
 to też czwartkowy Św. Mikołaj - Lirene i wiele wiele dobroci <3
 Uwielbiam ich pomysły na prezenty :)
 Stylish Friday by Moaa & Me <3 więcej zdjęć TUTAJ
 Moja wczorajsza drużyna - Patrycja
i Piotruś :) p.s. dziś dostaliśmy wyniki cała nasza trójka zakończyła sesję powodzeniem !!!

od razu po egzaminie wróciłam do Olsztyna, po drodze zgarniając Sensi Sushi na kolację z Marzeną, Jackiem i Pawłem
 Mamuś <3 nareszcie...
 dziś w kwiaciarni...
 i w cukierni :D
 bo były imieniny naszej babci :D
 Babacia & Mama... i pyszny tort <3
Zrobiłam wam zdjęcie lalki mojej babci, podejrzewam, że jest sporo starsza ode mnie :D a może nawet starsza od moich rodziców, w tamtych czasach solarium chyba było dość popularne :P
 a potem oblewanie sesji - Mohito z dziewczynami
 I wieczór z moją ulubioną dziewczyną <3 
 Nina & Jack <3
Z moją ukochaną siostrzyczką mówimy Wam Dobranoc :***

22 komentarze:

  1. Też mam ten zeszyt :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka mnie rozwaliła na łopatki :) Solara!
    Bardzo fajny tydzień, cudowna babcia :)
    Zapraszam do mnie, u mnie 19 tydzień oczami mojego telefonu :D
    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tydzień:) moja babcia też ma jeszcze lalki z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. matko, jaka ta Wasza Ninka jest slodziutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wyczekuję tego postu :) Jak zawsze jest uroczy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałam się nabrać na tą naukę w zeszłym tygodniu :D ajć :D a skoro to najważniejsze informacje... trochę ich masz ;) Ja już też sesje mam za sobą, co semestr powtarzam że to cudowne uczucie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój syncio ma identyczny tablet jak Ninka:) gratuluję zdania egzaminów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie: czy herbaty Dilmah są warte swej ceny? ...
    Bardzo intensywnie żyjesz, spotykasz wiele osób, zazdroszczę... i życzę, aby wszystkie Twoje plany sie ziściy...
    Dobranoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się doczekałam :-) Uwielbiam wprost te tygodnie w telefonie :) Gratuluję zaliczonej sesji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja sukienka na ostatnich zdjęciach - cudna, torty w cukierni też... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia, Marzenka jaka sliczna nawet bez make-upu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyczekany wpis jak zwykle cudowny. Gratulacje zaliczonej sesji : ))


    incrediblethings97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjecia i swietny tydzien spedzony. Jak ja bym tak chciala spedza czas. Widzac ten tort od razu zachcialo mi sie zjesc cos slodkiego :-) genialny blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jakiej uczelni studiujesz? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wasza Mama jest piękna, już wiadomo po kim odziedziczyłyście urodę

    OdpowiedzUsuń
  16. Można wiedzieć gdzie Marzena kupiła ten notes w sówki ? Z góry bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Ninka i Jack wyglądają razem rozkosznie :) Gratuluję zdanej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O masz tą sukieneczkę, która Ci doszła z opóźnieniem, piękna! ;-)

    www.modefind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje zdanej sesji :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje zdania sesji! :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń