niedziela, 16 lutego 2014

Tydzień oczami telefonu (week 39)

Kolejny tydzień za nami, ostatnie dni spędziłam w Olsztynie, robiąc sobie mini urlop od wszystkiego. Nie pamiętam jak i kiedy te dni zleciały, ale jak zwykle mnóstwo rzeczy się wydarzyło :D Były Jacka urodziny i Walentynki, muszę wam przyznać, że to były moje pierwsze Walentynki od 14 lat bez drugiej połówki, dziwne uczucie... Ale ta data to dla mnie już od dawna nie jest święto zakochanych a jedynie rocznica śmierci mojej prababci, którą bardzo kochałam.Zapraszam was na kolejny przegląd tygodnia w zdjęciach <3

10 luty - Jacka urodziny i imieniny tego samego dnia
poniedziałek rano - odwiozłyśmy Marzenę na dworzec i ruszyłyśmy z mamą do hurtowni MONDEX
Naładowałyśmy pełen koszyk
Maselniczka dla Madzi <3
 po zakupach wzięłyśmy się za wykańczanie łazienki - jeśli ktoś nie widział wszystkich zdjęć zapraszam TUTAJ
Obiad u mamy :)

 Paweł kupił nowy samochód
 Przyszły moje książki <3 wydawnictwo ZNAK
 Nagrałam dla was filmik - możecie go zobaczyć TUTAJ
 po deszczowym i szarym dniu - wypad z mamą na solarium :)
 szybki wtorkowy HAUL
 takie coś - wygląda lepiej niż smakuje :D
 czytadełka
 jedne z ulubionych kremów mojej mamy
 Nowy mieszkaniec łazienki
Czwartkowy wypad do mojego dziecka
 tata przesłał mi truskawki MMS'em na Walentynki <3
 Walentynkowy negliż :P
 Bukiet 30 róż od mojego taty dla mamy <3 Love love love
 Moja Walentynkowa randka w teatrze na spektaktu "Kariera Nikodema Dyzmy" ale się uśmiałyśmy z...
 ... Kasią i Moniką i nawet wygrałyśmy 2 parasolki w Walentynkowym losowaniu w teatrze :D 
 uzależnienie śniadaniowe <3
 wyprawa z Ninusiem na cmentarz do prababci na wieś
 kwiatki dla prababci <3
 stary ale ukochany dom naszej prababci na wsi - cała masa wspomnień
i kurki i kogutki :D
powrót do domu i wieczorne sprzątanie, a potem winko z mamą
no dobra, winko + prawie całe pięterko Ptasiego Mleczka 
Żurek - made by my mum
 Ninuś - moja najśliczniejsza dziewczynka <3 OOTD na dziś
 Oficjalne urodziny Jacka, tort w wykonaniu mamy na dzisiejszym spotkaniu z naszą rodziną
 Marzena i Paweł też przyjechali ze Szczytna
I moje dziewczyny kochane też :D
 Na koniec, po całym wieczorze szaleństwa Ninka odpadła - Kasia tylko wysłała mi fotę <3
 Dziś z samego rana pojechałyśmy z mamą do Centrum Handlowego na szybkie zakupki, zdążyłam jedynie kupić podkład CHANEL i dresy w Kappahl
Pierwsze oznaki wiosny w naszym domu <3 
 a na Holandii wiosna już pełną parą - tata wysłał mi zdjęcia z dzisiejszego spaceru :)
 
Nowe ulubione zabawki Ninki robione przez naszą koleżankę, jeśli wam się podobają, możecie zamówić sobie takie u Oli na priv TUTAJ

28 komentarzy:

  1. pozytywny tydzień! rodzinny! kocham Twoje nowe naszyjniki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chętnie oglądam Twój tydzień w zdjęciach! Podglądam książki i chyba na 2 się skuszę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana skąd ta cudowna bielizna? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yankee nawet w łazience! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny tydzień:) Uwielbiam te wpisy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mondex! uwielbiam tam zakupy :) mieszkając w Olsztynie jeździłam na zakupy do Warszawy, teraz jest na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rodzinnie i urodzinowo, u mnie tak było tydzień temu. Sto lat dla Jacka!! :) Mam pytanko, z racji takiej że współpracujesz z tą firmą, jaki telefon od Sony polecasz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz moze kod znizkowy do wydawnictwa znak bo chcialam kupic zapas ksiazek

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tygodnie w zdjęciach w Twoim wykonaniu,zawsze mi się łezka w oku zakręci :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej masz moze kod zjizkowy do wydawnictwa znak chciala bym zapas ksiazek zrobic dziekki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli Twoja mama lubi te kremy L'orela to zakocha się w kremie Reve de Miel z Nuxa. ;) Mają dużo naturalniejsze składy a odżywiają aż miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O taaak "Położna...." super - czasami opowieści mrożące krew w żyłach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna bielizna...mozna wiedziec skad?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia ! Zawsze z niecierpliwością czekam na ten co tygodniowy post :)
    Jesteś dla mnie inspiracją ! Dziękuję Ci za to :* !
    ps . Polecam Ci książkę Bez rąk bez nóg bez ograniczeń autor Nick Vujicic .
    Ja w sobotę zamówiłam w empiku i czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem uzależniona od tych tygodniowych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na filmik z nowościami i ulubieńcami kosmetycznymi bo jak zwykle twój makijaż jest perfekcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twoje cotygodniowe sprawozdanie zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O fajnie :) Obchodzimy z Jackiem urodziny tego samego dnia :) Świetne zdjęcia i piękne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie widzieć taką relację pomiędzy tobą a mamą:) Uwielbiam to:)
    http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te Twoje tygodnie na zdjęciach i zawsze czekam z niecierpliwością na kolejny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię te Twoje tygodnie na zdjęciach i zawsze czekam z niecierpliwością na kolejny tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabyś podesłać linka do aukcji z tą obudową na telefon? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogłabyś podesłać linka do aukcji z tą obudową na telefon? Jest przesłodka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja mama też uwielbia te kremy. A do micela z Garniera sama się przymierzam... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ktore solarium w W-wie polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  26. ale masz super rodzine!!! Zazdroszcze :)
    Mozesz mi napsiac skad Ninka ma taka super rozowa kurteczke? Moze i mi sie uda taka kupic dla mojej Niunki..

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń