niedziela, 23 lutego 2014

Tydzień oczami telefonu (week 40)

To był szalony tydzień, od razu Was uprzedzam, działo się tyle, że do tej pory nie jestem w stanie w to uwierzyć. Mam dla was 2 wiadomości jedna dobra a druga zła. Dobra jest taka, że zrealizowałam swoje ogromne marzenie, zła to taka, że jeszcze nie mogę wam o nim powiedzieć :P Ale zapewniam was, że to już kwestia dni i podzielę się z wami moim dziełem. Nie tylko moim, bo bez pomocy cudownych ludzi nic by mi się nie udało, a jednak dzięki nim jestem dziś szczęśliwa i spełniona, mam nadzieję, że i Wam spodobają się końcowe efekty mojego projektu nad którym pracowałam przez ostatnie tygodnie. Ale przechodząc do rzeczy bo przecież w niedzielę spotykamy się tu na moim blogu aby sobie pooglądać fotki, a zatem zapraszam... 

 poniedziałek, Olsztyn, Prezent i cudowny liścik od Agaty z bloga Agata Bloguje
 w drodze do Warszawy...
 Madzia mnie odebrała z centrum i resztę wieczoru spędziłyśmy przy winku i noodlach :)
 odprowadziłam Madzię na stację
wtorek, poczta... zawsze znajdzie się taka Pani co dopiero kupuje kopertę i zamiast odejść adresuje ją przy okienku...
 a ja stoję i czekam grrrrrr :I
 środa - nareszcie - odwiedziny u Kasi w Złotych Tarasach <3
 uzupełnienie zapasów moich ulubieńców od CLARINS
 wizyta w aromatelli - jest już nowa kolekcja TUTAJ
pierwsze wąchanie na żywo... :)
 dokładnie!!!
 zawsze szkoda użyć po raz pierwszy, też tak macie?
 new new new - są moje króliczki!!! swiatzapachow.pl
 przekroczyłam 5000 na Instagramie - jakby ktoś jeszcze chciał powiększyć to grono - zapraszam @rock_glam_princess
a w środę w nocy pojechałam do miasta po Marzenkę, która przyjechała z Olsztyna - szybko skoczyłam po jej ulubioną Bubble Tea :D bo jej zaschło w gardle w podróży
 a potem zrobiłam jej kąpiel...
 z wielką pianą <3
ale i tak najbardziej podobał jej się David w centrum :D
 ellen & diner :)
tak mniej więcej wyglądały ostatnie tygodnie przygotowań do mojego nowego projektu, o którym dowiecie się już wkrótce - #jaramsię
 w czwartek odwiedzili mnie Piotr, Bazylia...
 i Madzia <3 Love You Guys!
 w piątek miałam okazję spotkać się z cudowną Natalią z bloga blonde-shpaholic
 rodzina w komplecie :) do rychłego zobaczenia - Happy Birthday Piotruś !
 ekscytujących spotkań w tym tygodniu ciąg dalszy - Anitka z bloga Coco Collection
chwila zapomnienia...
 i z Kasią Napiórkowską, zapraszam was na jej kanał TUTAJ
 Kolejny raz z Anią Łyszkowską poprawiamy make-up
podczas gdy moje dziecko smacznie śpi...
podróż SKM'ką do Madzi w odwiedziny z Marzenką
 a u Madzi - zupka, krem z pora...
 nowe dekoracje...
 kawka i ciacho...
 MMS od taty - kupił gazetki swojej córeczce <3 Kocham Go!
 Ninuś mój najcudowniejszy - niestety rozchorowała się bidulka moja malutka :(
 widać wujek Jack starał się poprawić jej humor jak się tylko dało :)
 szybka kolacja
gotujemy, gotujemy :)
Bon apetit <3

18 komentarzy:

  1. Sukienka w kwiaty z asos wygląda na Tobie pięknie! Zamówiłam identyczną, ale była za duża i odesłałam. Zastanawiam się nad zamówieniem o rozmiar mniejszej. A jak u Ciebie z rozmiarem, wzięłaś tak jak zwykle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym polegają smock dress, aby były dużo za luźne, moja też jest bardzo szeroka, ale tak ma być

      Usuń
    2. Ta moja była o dużo za duża jednak :P Ale zamówię rozmiar mniejszą, bo bardzo mi się podoba.

      Usuń
    3. a możecie podrzucić link do tej sukienki :)) ??

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Sandra, proszę: http://www.asos.com/search/Smock-Dress-In-Winter-Floral?hrd=1&q=Smock+Dress+In+Winter+Floral

      Usuń
  2. <3 uwielbiam twojego bloga i kanał. Jesteś mega ciepłą osóbką i bardzo miło się na ciebie patrzy i słucha, Oby więcej takich ludzai <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś czuje nosem jakieś rozmowy/wywiady ;)) Może być ciekawie :)

    Czekamy z niecierpliwością na dalsze przecieki informacji ;)
    Pozdrawiam! J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie, kwitnąco:) ta melanżowa sukienka z Asos jest piękna! Czy mogłabyś podesłać mi do niej link albo napisać pod jakim hasłem jej szukać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny, a już tak się martwiłam, że coś się stało z paczką! Dostałam jakieś dziwne powiadomienie smsowe i po prostu oniemiałam. Cieszę się, że przesyłka dotarła. Mam nadzieję, że herbatka zasmakuje. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko mnie denerwuje jak ktoś adresuje koperty przy okienku :D
    Pozdrawiam :*
    PS.Bardzo mi się podobają posty ze zdjęciami z całego tygodnia :) Już nie mogę się doczekać następnej notki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... coś mi zalatuje, że ten Twój projekt śliczna Lauro będzie związany z innymi blogerkami, jakaś współpraca nad czymś większym? ;>
    Super wygląda potrawa na ostatnim zdjęciu, czy jest to makaron z brokułami i serem? a mogłabyś mi powiedzieć jeszcze co pysznego miałyście w środku tortilli/naleśnika na zdjęciu z Ellen? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te posty zawsze poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zastanawiam, czemu na insta mam w obserwowanych dwa Twoje konta, możliwe to?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega zazdroszczę tych dużych świec! :) Póki co, korzystam z tartelinek;/
    Laura, jaki zapach polecasz najbardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam nasze spotkania! Oby więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że aromatelli nie ma w moim mieście :( A nowe zapachy YC wyglądają przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń