poniedziałek, 3 marca 2014

Tydzień oczami telefonu (week 41)

Wyjątkowo w poniedziałek zapraszam was na tydzień w telefonie. Ten tydzień wydawał się być spokojny, ale weekend wprowadził spore zamieszanie, po pierwsze wróciłam do szkoły po przerwie zimowej, zajęć mam więcej niż w zeszłym semestrze. Po drugie niespodziewanie wczoraj musiałam wyjechać z Warszawy i sposób w jaki podróżowałam pozostawiał wiele do życzenia, a już na pewno nie pozwalał mi na rozłożenie laptopa i wrzucenie dla was zdjęć, za co Was przepraszam, ale mam nadzieję, ten 1 dzień poślizgu nie robi różnicy :) Ciekawi mnie jak wyglądają wasze tygodnie, dlatego śmiało możecie podsyłać mi linki do swoich blogów, lub wrzucać fotki na mojego Facebook'a - chętnie podpatrzę co u Was się dzieje. 

 Bunny Cake - a wy już macie swoje Wielkanocne zapachy? możecie je znaleźć TUTAJ
 nowy filmik <3 TUTAJ
 malowanie pazurków z Madzią u mnie <3
 relax na balkonie z kawką, kocem i książką - której moją recenzję możecie przeczytać TUTAJ
 this is sooooooo..... good :)
 moja Królewna, co tam lalka, lepsze są orzechy włoskie :D
 Harry <3
 Kubuś wyhodował w ramach szkolnego projektu rzeżuchę :D Uciął mi i dał w prezencie - how sweet :)
 Śniadanie u Madzi <3
 Prezencik :)
 jestem zakochana w tych obrazach u Magdy :)
 tłusty czwartek i...
 najgorsze pączki EVER - tylko dobrze wyglądały :(
 i powrót do domku...
 szkolny lunch z moimi przyjaciółmi :)
 nawet mnie nie pytajcie o co tu chodzi, nowy semestr, nowe przedmioty i dużo tabelek :(
 takie postulaty w toaletach - I like it!
 chyba się uzależniłam... :)
 Piotruś sądzi, że jest na blogu nie doceniony i czemu nie ma jeszcze FAN CLUBU :P
więc wstawiam wam aż 2 jego zdjęcia, abyście się mogły lepiej przyjrzeć i wysłać mu wirtualne buziaki :D
coffee in bed - feeling happy <3
5 urodziny "aromatelli" - zapraszam na super KONKURS TUTAJ

45 komentarzy:

  1. co tydzień czekam na ten post :) a i zostawiam link do mojego tygodnia w zdjęciach : http://www.magicznezyciemarty.pl/2014/03/tydzien-w-moim-telefonie-xxv.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. spoko program ;D dobrze, że mam to za sobą :)

      Usuń
  3. Śliczny kot i swietne teksty w łazienkach,powinny być w większości publicznych toalet:)
    Twój kolega ze studiów jest troszke podobny do Twojego brata z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślemy całusy Piotrusiowi :)

    powiedz mi kobietko, skąd bierzesz tyle energii do życia? Po Twoich cotygodniowych postach widzę, że wszędzie jest Cię pełno.. a ja mam problemy by wstać na jedne zajęcia w ciągu dnia... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No to przesyłamy ogromne buziaki dla Piotra :** ;). Mam pytanie gdzie Magda kupiła te cudowne obrazy? Niebawem będę urządzała swoje małe gniazdko i te obrazy idealnie pasują do mojego wymarzonego pokoju ;). Bardzo proszę o odpowiedź z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te posty u Ciebie <3
    Od aromatelli jestem przez Ciebie uzależniona ;p
    Oj ja Piotrusia doceniam bardzo bardzo :))
    Zapraszam na raczkującego bloga http://thewayoflife86.blogspot.com/
    Będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz :))
    Buziaki Kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przystojny Piotruś, przystojny ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te obrazy faktycznie świetnie wyglądają, taki subtelne w kolorach. A wiesz gdzie były zakupione? W ikei?

    Mają być buziaki to ślemy buziaki :)
    Pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buziaki dla Piotrusia! :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Buziaki dla Piotrusia! :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Moc buziaków dla kolegi, przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj no to ja w takim razie zapisuję się do FUN CLUBU Piotrusia :* :D
    ślicznie wyglądasz Lauro i cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. UCiebie każdy tydzień wydaje mi się być wyjątkowym tygodniem:) uwielbiam tego typu posty zostawiam linka do siebie buziaki:**

    http://kateberry11.blogspot.com/2014/03/tydzien-w-zdjeciach-2.html

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj w takim razie ja zapisuję się do FUN CLUBU Piotrusia :D:*
    ślicznie wyglądasz Lauro a zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle fajny tydzień u Ciebie :) kolorowo, smacznie, przyjemnie! :)
    A Piotrus, no no! przystojniak ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super tydzień ; ) Te obrazki u Madzi faktycznie prześliczne ; * zakochałam się <3

    Buziaczki dla Piotrusia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. takie postulaty powinny być w każdej publicznej damskiej toalecie! :) + może mi się poszczęści w tym konkursie :) buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja przyznam; Piotr mężczyzna całkiem, całkiem ;-)

    Tydzień jak zwykle pełen zdarzeń. Śledzę już od 18 tygodnia, ale okazji do odezwania nie było :p Oshee mnie skusiłaś i chyba zacznę szukać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich obrazów szukam! Piękne <3 można je jeszcze gdzieś dostać ? :)
    Uwielbiam Cię poprostu! Jesteś dla mnie wielką inspiracją, dziękuję :) A na książkę z poprzedniego postu już nie moge się doczekac, zamówiłam od razu po przeczytaniu recenzji . Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie ten napój! Kolega faktycznie trochę podobny do Jacka :)
    U mnie to już 22 tydzień ;)
    http://mojezycie-przedslubem.blogspot.com/2014/03/tydzien-oczami-mojego-telefonu-22.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ;)
    powiedz proszę lepiej gdzie można zakupić te prześliczne obrazy ;) Są mega, bardzo mi się podobają ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne obrazy, a od tego pysznego jedzenia zrobiłam się głodna!:) No i oczywiście wirtualne całusy dla Piotrusia:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post jak zwykle . A Piotruś całkiem ładny ; p hihi ; *
    Jak na moimm blogu nie robie takich tygodni ale wstawiam posty ze zdjęciami jak się dzieje coś ciekawego . ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Post jak zawsze świetny . A Piotruś całkiem ładny ; ) hihi ;*
    Ja nie robie tygodni na moim blogu ale wstawiam posty ze zdjęciami jak się coś ciekawego dzieje ; p

    OdpowiedzUsuń
  26. Bloga od jakiegoś czasu przeglądam regularnie:) bardzo mi sie podoba i zawsze z utesknieniem czekam na "tydzien oczami Twojego telefonu"
    Buziaki dla Ciebie i nie docenionego Pana Piotra:) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. W każdy niedzielny wieczór sprawdzam co u Ciebie się działo w minionym tygodniu, a tu wczoraj cisza :( ale wybaczam. Zdjęcia jak zwykle nie zawodzą, bardzo lubię Twój styl i też jestem zakochana w obrazach u Moaa ;)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. A w ogóle to zauważyłam ze Madzia strasznie schudła! :) Nie wiem czy to ta zumba..hm??:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Laurko ja takiej serii jeszcze nie zaczęłam bo dopiero zaczynam, ale jeśli masz ochotę do odwiedź mojego nowego bloga http://welejdis.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. SPSS nie jest taki straszny.....co prawda zajmuje kodowanie wszystkich zmiennych, barków danych i braków odpowiedzi trochę zajmuję....ale docenisz ten trud przy odczytywaniu wyników a kombinacji masz wtedy mnóstwo :D
    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. SPSS :/ Współczuję, jakoś nie przepadałam za tym programem, zwłaszcza podczas tych wszystkich projektów badawczych. Co prawda nie robię tygodniowego zestawienia, ale robię miesięczne, na które Cię zapraszam: www.cannawrites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę powiedz w jakim programie przerabiasz i jak te zdjecia, ze sa takie jak np 1 foto, niewyostrzone, takie półmatowe. rozumiesz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. uuu.. sexi Piotruś ;) buziaczki dla niego :**

    OdpowiedzUsuń
  34. Ohhh "kochany" SPSS :) Też studiuję psychologię, ale na szczęście statystyka już za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam się do FAN CLUBU Piotrka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dołączam się do FAN CLUBU Piotrka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też w tym roku trafiłam na okropne pączki, no ale dwa zjadłam :P
    My zapraszamy na miesiąc w zdjęciach www.koperkowyroz.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Co do nowego semestru i przedmiotów to SPSS to wbrew pozorom całkiem łatwy i przyjemny pakiet statystyczny w porównaniu z innym oprogramowaniem ;) Dasz radę go ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń