niedziela, 16 marca 2014

Tydzień oczami telefonu (week 43)

Kochani, jak wiecie ten tydzień był bardzo wyjątkowy. Nie pamiętam wprawdzie kiedy się zaczął i kiedy skończył, ale wiem, że w piątek o 20:00 odbyła się premiera mojego pierwszego autorskiego TALK SHOW. Jak wiecie było to jedno z moich największych marzeń, a dzięki pomocy i wsparci kampanii Wakacje na Okrągło mogłam je wreszcie zrealizować. Od planów do czynów był rzut beretem. Stworzyłam plan mojego programu, zaproponowałam gości, dobrałam pytania i rozrysowałam jak to ma wyglądać. Na szczęście mój pomysł się spodobał i teraz co piątek o 20:00 będziecie mogli oglądać mnie w akcji. Już jestem po pierwszym odcinku i dziękuję wam za cudowne wsparcie, motywację do dalszych działań i piękne komentarze. Póki co przewidzieliśmy 4 odcinki, ale wszystko w waszych rękach, jeśli się ten projekt spodoba, mam nadzieję na więcej i więcej... Jeśli ktoś jeszcze nie widziała, wklejam filmik poniżej <3 <3 <3 Bez was nie udałoby mi się tego zorganizować, kocham was jak rodzinę !!!! Dziękuję :*****************

 deeply in love with my new tissue box :)
 tzn. była wiosna do weekendu... potem już tylko oberwanie chmury, przynajmniej w Warszawie
 mój pierwszy pościk kulinarny już na blogu zapraszam TUTAJ
 wschody i zachody słońca...
 zgubiłam się :(
 nie ma na to wyjaśnienia... no chyba, że zwalę winę na Madzię :D
 poranna kawa i ciastko w IKEA
golonki na śniadanie, świetny pomysł :D  z dedykacją dla TATY
 popołudnie z Kubusiem
 TOTEM :P
 zapowiedź mojego pierwszego autorskiego TALK SHOW - filmik poniżej

 Sesja zdjęciowa z Moaa na Stylish Fridays TUTAJ
cały weekend w szkole, nowy plan zajęć = od świtu do zmierzchu :(
yyyyy.... nie wiem co robię... :( ale teoretycznie programuję :P
This was soooooooooooo goooooooooood, salad made by Moaa <3 
Przygotowałam dla was recenzję nowej paletki CLINIQUE - post już jutro <3

12 komentarzy:

  1. czekolada <3 gratulacje jeszcze raz nowej serii na kanale,czekam na odcinki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szczerą nadzieję, że na 4 odcinkach się nie skończy :) Trzymam kciuki za projekt ;)
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie, no daj spokój! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nadzieje że na 4 odcinkach się nie skończy. Gratuluję talkshow'u oczywiście, Ci którzy tak lubią wygłaszać swoją "negatywną opinię" powinni brać z Ciebie przykład. Zamiast hejtować - trzeba działać. Samorealizacja to ważna rzecz. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam ta sałątka;)) widze ze moshi monsters kubus też lubi:) moi synkowie uwielbiaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta pasta do kanapek, faktycznie wyśmienita ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze czekam na Twoje podsumowania tygodnia. Uwielbiam Waszą rodzinkę. A chusteczki w róże i mnie uwiodły, stoją w moim salonie. I pasta posmakowała moim domownikom. Życzę udanego tygodnia i do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne to ostatnie zdjęcie! :) Gratuluję nowego programu, czekam na kolejne odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zrób coś z paznokciami bo są obrzydliwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha, to nie moja ręka i nie moje paznokcie tylko Kubusia 7 letniego chłopca, ale OK ciocia mu zrobi manicure :)

      Usuń
  10. Laura uwielbiam Cię . Wczoraj z niecierpliwością czekałam na Twój tydzień w telefonie :) Bardzo Ci dziękuję za filmik o antykoncepcji :) Dzięki Twoim filmom na YT nauczyłam się dużo nowych rzeczy , poznałam marki o których istnieniu nie miałam pojęcia =) . Bardzo bym chciała Cię kiedyś poznać i mocnoooooo wyściskać :* <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż miło popatrzeć jak dobrze i swobodnie czujesz się przed kamerą! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń