wtorek, 4 marca 2014

Wiosna ach to Ty!


Nie wiem co was najbardziej cieszy na wiosnę, ale dla mnie najważniejsze są kwiaty, ich zapach, kolory na naszej działce. Gdy się tam wchodzi wszystko pachnie, za każdym razem z mamą ścinamy bukiet kwiatów aby utrzymać ten zapach również w domu. Jestem miłośniczką świec i dekoracji w domu co już pewnie nikogo nie dziwi, z moich filmików pewnie wiecie, że Yankee Candle wypuszcza co roku 4 kolekcje na 4 pory roku. Czasem jednak się zdarza tak, że dodatkowo rozpieszcza nas limitowaną edycją-niespodzianką. Gdy zobaczyłam te słoiki w sieci na przedpremierowych zdjęciach w USA, sama uśmiechałam się do siebie. Nie miałam pojęcia jak pachną, ale te wyjątkowe naklejki, nieco w stylu vintage sprawiły, że zakochałam się w nich od pierwszego wierzenia. Kolekcja Dream Garden wprost z Tajemniczego Ogrodu jest już w Polsce :D Już niebawem Dzień Kobiet więc możecie zażyczyć sobie taki pachnący prezent zamiast kwiatków - starczy na dłużej....

 



Kolejnym powodem dla którego zakochałam się w tej kolekcji był fakt, ze została ona stworzona w postaci TUMBLERÓW, które niestety zostały już jakiś czas temu wycofane :( A wg mnie to najdoskonalsza forma świecy. Mało tego, jeśli te tumblery do Was nie przemawiają, zajrzyjcie na stronę swiatzapachow.pl i zwróćcie uwagę na białe ceramiczne słoiki, które chyba jeszcze sobie zamówię bo wyglądają przepięknie!!! Jedyna ich wada jest taka, że czas palenia jest najkrótszy w porównaniu z innymi, ale słoiczki na pewno przydadzą się Wam później do kuchni.

Duży tumbler (2 knoty) do 90h palenia 99,00 zł

Mały tumbler do 45h palenia 52,00 zł

Ceramiczny słoik do 40h palenia 79,00 zł



Sweet Pink - to mieszanka najpiękniejszych kwiatów, tych słodkich nad którymi zwykle latają pszczółki, bardzo mi się ten zapach podoba, jest idealnie wyważony, bo niby kwiatowy ale jednocześnie z nutką słodyczy...



Garden Time - to zapach nieco bardziej herbaciany, taka zielona herbatka w filiżance na werandzie w bujanym fotelu, a w tle unoszący się zapach ziół i kwiatów działkowych...



Blue Lavender - mój zdecydowany faworyt, najpiękniejsza świeca z tych trzech. Fenomen! Lawenda w takim wydaniu jakiego jeszcze nie znaliście, delikatna, subtelna, słodka. Prawdopodobnie gdyby ten słoik nie miał naklejki i pięknego pastelowego koloru, to ciężko by mi było uwierzyć że to wyłącznie lawenda. Wg mnie zapach MUST HAVE tej wiosny!!!!



wszystkie świeczki możecie zobaczyć i zakupić na stronie swiatzapachow.pl

10 komentarzy:

  1. Jejku jak pachną tak jak wyglądają to już je kocham;]

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają :) pewnie pachną również wspaniale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mają piękne słoiczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować tą lawendę skoro inna niż wszystkie, ja normalnie lawendę omijam szerokim łukiem, wiec może ta będzie mi odpowiadać. Świece prezentują się cudnie, pachną pewnie jeszcze lepiej i wielki plus za tublery, tęskno za nimi bo naprawdę tak jak napisałaś była to najlepsza wersja świec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zawiodłam na YC. Kupiłam wosk wydałam ponad 26 zł [ponieważ w konkursach nie mam szczęścia] i cóż. zapach był, owszem. po jednym zapaleniu. gdy zapaliłam go ponownie, wosk się roztopił ale nie pachniał. czyli zmarnowane prawie 30 zł. ave

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niemal nie możliwe, jaki to był wosk i skąd zamawiałaś?

      Usuń
  7. Wow super zestaw :) Muszą pięknie pachnieć!
    Obserwuję bo będę tutaj tak samo często zaglądać, jak na Twój kanał na youtube. Pozdrawiam :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne kolory mają te świeczki :). Jutro zamawiam koniecznie Blue Lavender ostatnią mam fazę na niebieski w każdym odcieniu więc i świeczka się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągnie mnie do Garden Time już od połowy roku. Dzięki Twojej recenzji mam kolejną świecę na oku - Blue Lavender. Mój portfel chyba nie zazna spokoju. :)

    OdpowiedzUsuń