niedziela, 6 kwietnia 2014

Tydzień oczami telefonu (week 46)

Ach, co to był za tydzień. Uśmiecham się na samą myśl... Bardzo wiele się wydarzyło w bardzo krótkim czasie. Jak wiecie przeprowadziłam się, ale zdjęcia nowego mieszkanka będę wam pokazywać sukcesywnie w jakimś nowym cyklu "Home Decor" jeśli oczywiście macie na to ochotę. Cała ta przeprowadzka i związane z nią zamieszanie nieco mnie przerosło, dlatego tym bardziej cieszę się, że mam tak wspaniałych ludzi wokół siebie, którzy pomogli mi i byli przy mnie cały ten czas. Takie sytuacje zwykle weryfikują na kogo można liczyć, a na kogo już nie... Niestety przez cały ten rozgardiasz nie miałam okazji robić zbyt wielu zdjęć, w pewnym momencie nie wiedziałam nawet gdzie jest mój telefon. Cieszyłam się dosłownie każdą minutą pojedynczego dnia w tym tygodniu. 6:00 nad ranem, poranną kawą, otwartym balkonem, porannym spacerem... Resztę muszę pozostawić dla siebie, ale chyba ta zmiana była dobrym wyborem... No ale wracając do dzisiejszego postu, zapraszam na zdjęcia <3 

 pakowanie na starym mieszkaniu, aż żal się było z nim rozstawać...
 składanie mebli już na nowym mieszkanku... <3 Happy day - mam wreszcie wymarzoną toaletkę :)
 KONKURS na blogu - do wygrania wszystkie nowości marki Benefit - TUTAJ
 zamieniłam tramwaje na SKM :) Warszawa ZOO
 Pierwszy kurczak na nowym mieszkanku z jabłkami :P Hehe jak szaleć to szaleć :D
 Nocne SPA z przyjaciółką :) p.s. Dziękuję za pomoc w rozpakowywaniu kartonów <3
 Breakfast mix :)
 poranny spacer po Pradze...
 Szybka przerwa z przyjaciółmi: Piotrkiem, Patrycją i Kamilem <3
 Piotruś bardzo skupiony na wykładzie ze Statystyki :D
 śniadanko na dziś...
 sobotni obiad w szkole :)
 SPSS - już za tydzień egzamin :(
 Let's go Bejbe... przejażdżka z Patrycją (na rezerwie) hahaha
podróż do Olsztyna
 mój mały CUD ...
 N: Nie ma że boli, trzeba pisać jakieś posty Ciociu... ludzie czekają...
 Moje zamówienie z teapigs - OMG - najlepsze herbatki EVER!!!
 Torcik zrobiony przez moja Kasię - wybornyyyyyyyyyyyy :)
Ostatni ale za to jaki odcinek mojego TALK SHOW - link jak zwykle poniżej :D


14 komentarzy:

  1. Nie poszłam spać dopóki nie zobaczyłam posta. :) Uzależnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Home Decor - już nie mogę się doczekać, oczywiście, że chcemy <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze wpisy to te z całego tygodnia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda zmiana jest zmianą na lepsze, a jeśli jeszcze nie widać pozytywów to z pewnością nadejdą :) Powodzenia z rozpakowywanie - osobiście bardzo to lubię :) no i gratuluje Ci tej pięknej toaletki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie, tylko że wciąż nie mogę zrozumieć "oczami telefonu".

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wczoraj pisalam kolokwium ze statystyki ;) ciężka sprawa:) życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG *.* Gdzie mogę kupić zawieszkę do samochodu z yankee candle?! W końcu będzie ładnie pachniało, a nie jakieś sztuczne zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie zamówiłaś te herbatki z teapigs ? Mama na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Home Decor...czekam, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wstępie muszę napisać, że Cię uwielbiam. Oglądałam wszystkie Twoje filmiki na You Tubie i bardzo mi się podobały. Masz niezwykłą energię. Jesteś przesympatyczna, świetnie opowiadasz. Teraz trafiłam na twój blog. Ciesze się, że będę mogła Cię czytać :)
    Zapraszam również do mnie, do odwiedzenia bloga. Będę u Ciebie częstym gościem :)
    Pozdrowionka :*

    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. HERBATKI SĄ SUPER....POLECAM...A JAKĄ MASECZKĘ MA PRZYJACIÓŁKA O ILE MOGĘ ZAPYTAĆ? SERDECZNIE POZDRAWIAM ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni odcinek, a ja jeszcze nie widziałam żadnego? Jak to możliwe?? Nadrabiam natychmiast ;)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd ta przepiękna toaletka ? :)

    OdpowiedzUsuń