poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Tydzień oczami telefonu (week 48)

Kochani, piszę dziś do Was w iście świątecznym nastroju. I chociaż te święta są wyjątkowo spokojne to cieszę się, że mogę je spędzić w gronie najbliższych. W mojej rodzinie tradycją jest wspólne wyjście na niedzielne rezurekcje o 6:00 rano. Tak jest najlepiej zacząć dzień. Mam nadzieję, że i Wam te święta mijają bardzo radośnie i przyjemnie. Trzeba się cieszyć, bo Wielkanoc to czas odrodzenia, nowego życia, nowych szans... to czas gdy każdy może zacząć wszystko od nowa. Jeszcze jest czas by zawrócić z źle obranej ścieżki. To był dla mnie dobry tydzień, chociaż przepełniony mieszanymi emocjami. Prawda jest taka, że w życiu nigdy nic nie jest albo czarne albo białe, jest jeszcze 50 odcieni szarości <3 btw. słyszałam, że gdzieś w Wawie grają sztukę na podstawie książki a w rolę Christiana wciela się Damięcki? Czy to prawda? Muszę chyba się wybrać :)

 Excuse me, jakby ktoś się pytał mam kucyka :)
 Minki <3
 Szybki obiad z mamą i w drogę...
 wszystkie skarbonki Ninki :)
 i jej piesek :D
 a późną nocą na całodobowej poczcie, wydawałoby się, że nie ma kolejek, ponad godzinę tam czekałam z mamą... a kolejka rosła :)
 Nowości z MAC - pomadka "SO GOOD" i nowa, nieco dziwna maskara
 a tu test na żywo :)
 wg mnie i rzęsy i usta - meeeeeega <3
 Z moją Dzidzią - przypadkowe spotkanie <3
 zakupki w KappAhl - zmierzyłam 12 rzeczy wyszłam z 2 - to się nazywa shopping
 Wizyta na działce z Pawłem i mamą
 i pierwsze kwiatki
 szybki obiad :)
porwałam to dziecko :D
 i zabrałam do siebie na popołudnie, ale miałyśmy jazdy :D
 a oto nasze rysunki na fazie - talent Cioci nie ma granic :D
Co ten post robi z ludźmi - chociaż czekolada dozwolona :D
 Tata szykował mięsko do pieczenia :)
 Małe grzeszki - to przez tę pogodę, 20 stopni na plusie - helllooo
 moje banalnie proste ciasto z kajmakiem na święta w toku :D
 a potem spacer nad jeziorem Długim... Było cudownie !!!
 Mum & Dad
 Niektórym całkiem już dogrzało - chłopaki kozaki
 Czekajcie na mnie, popływam z wami, mam nawet kaczuszkę do wody :)
pomalowane jajka - symbolicznie :)
 Love, love, love <3
 Handmade decorations :D
Jadę święcić jajka, jakby ktoś chciał wiedzieć :D
 Śniadanko Wielkanocne :)
 mlecze...
 Love is in the air - nawet w zlewie z piany, zobaczyłam rano i aż się uśmiechnęłam :)
 Spacer po linie :)
pierwszy w życiu Mazurek - dziś u Jacka na kawce :D
 Ciociu, jak już zrobisz nam setne zdjęcie to pójdziemy paćku bo senna jestem...
 Oooo, tak lepiej... Ciociu jesteś taka mięciutka :D Dobranoc wszystkim <3

21 komentarzy:

  1. taaak! zdecydowanie święta, bo radosny czas!!!
    zdjęcie z mamą&tatą ---> <3
    uwielbiam!
    pozdrawiam serdecznie! :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym, żeby moi rodzice kochali się tak jak Twoi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham te posty, po prostu są cudowne :) a Ninka to najsłodszy dzieciak na świecie ! :)
    Pozdrawiam :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No po prostu bobasy są przesłodkie, a ta mimimimi ze zdjec wnioskuje słodka i cudowna! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dogrzało, dogrzało hahaha :D a co do ust i rzęs - obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda Damięcki gra Christiana, ale nie jest to wierne odwzorowanie książki. Raczej w lekko prześmiewczym, przerysowanym tonie :)
    Ninka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widząc Twoich szczęśliwych Rodziców wzruszyłam sie do łez ... ach

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie Twoich rodziców gdy są przytuleni powinno być powieszone gdzieś w publicznym miejscu na bardzo dużym formacie,by każdy przystanął na kilka sekund i przypomniał sobie co w życiu tak napawdę jest ważne... :*

    OdpowiedzUsuń
  9. I meant to mention last week - I love your mom's new haircut!! She looks fabulous and quite youthful.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoi rodzice są cudowni. Marzę, żeby moje małżeństwo za tyle lat było takie.
    Ninka słodka jak zawsze :* Zazdroszczę takiej księżniczki w rodzinie. U mnie same chłopy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, kolorowo, dziekuje za pozytywne emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie, kolorowo, dzięki za pozytywne emocje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, piękne zdjęcia Twoich rodziców, zazdroszczę ich przywiązania i miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd taki piękny cover Laurko ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzidzia słodka ,
    kolor szminki piękny.
    ślicznie wyglądasz.
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli święta były wesołe;) Fajnie wyglądacie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah co ja mam powiedzieć. Napatrzeć się na was nie mogę. Jesteście taką kochającą się rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  18. jeden wpis w tygodniu u Ciebie dla mnie to stanowczo za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozytywnie, świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe zdjęcia ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń