poniedziałek, 12 maja 2014

Dzień Matki - 15 pomysłów na prezenty

                                                                     



1. Estee Lauder Modern Muse edp 

douglas.pl
cena: od 225 zł   

Zapach Modern Muse to najnowsze "dziecko" Estee Lauder. Gdy pierwszy raz miałam okazję go powąchać wiedziałam, że jest to jeden z tych zapachów, które lubią nasze mamy. Jest ciepły, ale jednocześnie kwiatowy jak wiosenny ogród. Ponadto jest niezwykle elegancki tak jak i jego opakowanie. Przepiękna butelka zachwyci każdą mamę... Osobiście go posiadam, ale moja mama będąc u mnie ostatnio użyła go kilka razy i już wiem, że będę musiała go jej odstąpić. Wg mnie jest bardzo trwały i intensywny. Wielką zaletą jest też fakt, że jest to, tak jak wspomniałam, nowość więc wasze mamy będą pachniały wyjątkowo... 






W pretty-home.pl jestem zakochana od jakiegoś czasu, zaraziłam tą miłością moją rodzinę i przyjaciółki, a także wiele z moim czytelniczek. Zapewniam was, że każdy znajdzie tam coś dla siebie lub na prezent dla bliskiej nam osoby. Moją uwagę tym razem przykuł pojemnik z najnowszej kolekcji do przechowywania płatków kosmetycznych w różowe kropeczki - nie wiem na ile jest funkcjonalny ale będąc ostatnio w gabinetach kosmetycznych zauważyłam, że też używają takich wysokich pojemników, więc myślę, że będzie to prezent idealny do każdej mamowej łazienki.






cena: 124 zł

 Torebka to ewidentnie najlepszy przyjaciel kobiety. Skrywa sekrety dnia codziennego. Mam wrażenie, że moja mama nie kupiła sobie torby od wieków, wszystkie które ma są ode mnie. Dlatego uważam, że jest to prezent idealny, szczególnie, że możemy upolować naprawdę fajną i ładnie wykończoną torbę za niewielkie pieniądze. W kilku moich ostatnich Haulach na kanale You Tube pojawiły się torby z szafomania.pl i z czystym sumieniem mogę je Wam nadal polecać, gdyż noszą nam się świetnie. Co więcej pojawiły się nowe modele, dla przykładu ta fioletowa torba bardzo wpadła mi w oko :) Wyglądem przypomina PRADĘ i ma kilka przegródek na zamki - śliczna!

 
Jeśli macie trochę większy budżet, to gorąco polecam najnowszy bronzer/róż z kolekcji Michael'a Korsa. Zapiera dech w piersi od pierwszego wejrzenia. Przecudowne złote i ciężkie opakowanie, ogromna ilość produktu w środku i cudny odcień. Zauważyłam, że moja mama używa jedynie jednego produktu do konturowania, dlatego ten sprawdziłby się idealnie gdyż podkreśla kości policzkowe, a także nadaje piękną naturalną opaleniznę. Jestem osobiście zachwycona, dlatego póki co ten kosmetyk zostaje u mnie :P ale gorąco polecam go na prezent gdyż jest zupełnie inny niż wszystkie... 





cena: 123 zł

Biżuteria ma dla nas znaczenie sentymentalne. Wg mnie jeśli tylko znamy gust osoby jaką obdarowujemy to jest to bardzo trafiony prezent. A kogo znamy lepiej niż naszą mamę... Z biżuterią jest podobnie jak z torebkami, nasze mamy podkradają nam naszyjniki, bransoletki i inne błyskotki, ale same nie inwestują w siebie. Myślę, że ta bransoletka od byDziubeka, to wspaniały sposób aby powiedzieć Kocham Cię Mamo... Oczywiście na ich stronie macie szeroki wachlarz wzorów i kolorów do wyboru, mnie jednak urzekła ta pastelowa. Wydaje mi się, że jest na tyle subtelna aby nosić ją codziennie do pracy, ale też na swój sposób wyjątkowa aby zawsze przypominała mamie o mnie...





http://www.zalando.pl/calando-szlafrok-bialy-c5471a014-a11.html
 



cena: 99 zł

Kolejną rzeczą, którą moja mama już dostała ode mnie w prezencie jakiś czas temu jest piękny szlafrok. Wg mnie jest to nie tylko efektowny ale także bardzo funkcjonalny podarunek. Gdy patrzę na moją mamę parzącą rano kawę w szlafroku lub wychodzącą w nim po kąpieli z łazienki to czasem zdaje mi się, że ona z niego w ogóle nie wychodzi.  Po tym stwierdzam, że był to świetny wybór. Oczywiście rodzai szlafroków jest cała masa, ale jeśli znacie swoje mamy, jestem pewna, że je przyjemnie czymś zaskoczycie. Przeglądając różne strony do tego postu, znalazłam duży wybór na zalando.pl a ten przepiękny szlafrok w róże chyba kupię sobie bo nie mogę się na niego napatrzeć... Chwileczkę... a przecież niedługo Dzień Dziecka :P








cena: 199 zł

Chyba nie ma drugiego takiego zestawu kosmetyków na świecie, o który moja mama upominała by się przy każdej okazji. Gdy kilka lat temu podarowałam go mamie nie  miałam pojęcia, że aż tak przypadnie jej do gustu. Ale okazał sie być tym ulubionym. W skład tego zestawu wchodzi Serum korygujące - ultimate skin corrector 30 ml i Krem na szyję i dekolt - ulitimate neck shaper 50 ml.  Aby zrozumieć ich fenomen postanowiłam też poużywać tej serii koronkowej. Rzeczywiście są cudowne, pięknie pachną i mają bardzo przyjemną, trudną do opisania konsystencję. Poza tym pielęgnują często zapominane przez nas miejsca takie jak szyja czy dekolt. 




http://www.pocztakwiatowa.pl/kompozycja-romantyczna/

cena: od 147 zł

Jak wiecie, przez wiele lat przebywałam za granicą, a i teraz odkąd jestem już w Polsce nie mieszkam na stałe w rodzinnym Olsztynie, wiec nie raz korzystałam z Poczty Kwiatowej. Uważam, że kwiaty wysłane do pracy są niespodzianką nie do opisania. Szczególnie, jeśli w tym dniu nie możemy zobaczyć naszych mam osobiście. Ostrzegam was jednak przed różnymi innymi kwiaciarniami internetowymi. Na przestrzeni lat wytestowałam już chyba wszystkie i tylko ta nigdy mnie nie rozczarowała. Warto dopłacić trochę więcej aby mieć pewność, że bukiet będzie wyglądał jak na zdjęciu i zostanie doręczony na czas. 



http://www.bandi.pl/zabiegi.php?zabieg=12


9. Zabieg "Japońska Wiśnia" całego ciała z użyciem ciepłych kamieni 

bandi.pl
cena: 250 zł 

Prezent nie koniecznie musi być materialny, coraz częściej wybieramy tzw. bony lub pakiety do SPA na zabiegi. Ostatnio miałam okazję, a właściwie ogromną przyjemność zaprosić moją znajomą, którą traktuję właściwie jak drugą mamę do Instytutu BANDI. Wybrałam zabieg Japońska Wiśnia, który działa silnie regenerująco i nawilżająco na całe ciało. Skóra po nim jest aksamitnie gładka a ciało odprężone i wymasowane aż po czubki palców. Myślę, że taka forma prezentu jest cudowna... dla ciała i ducha. Wkrótce napiszę wam więcej o tym i kilku innych zabiegach na blogu, bo jeśli jeszcze nigdy tam nie byłyście to naprawdę nie wiecie co tracicie...
http://home-you.com/pl/naczynia-kuchenne/167000255-patera-torte-5901162276461.html
Prawie każda mama piecze ciasta, szczególnie gdy jej dzieci lub nawet wnuki wpadają w odwiedziny na herbatkę, zawsze ma coś słodkiego w zanadrzu. Dlatego, jeśli wasza mama jeszcze nie posiada patery na ciasto lub ciastka koniecznie jej taką sprezentujcie. Co prawda ostatnio role się odwróciły i to moja mama kupiła mi taką podobną szklaną paterę w IKEI, ale znalazłam tą na Home&You i się zakochałam. Będzie cudownie wyglądać zarówno w domu jak i na ogrodzie. Dzięki szklanemu przykryciu mamy pewność, że ciasto nie wyschnie i nie wlecą tam żadne nieproszone owady.




http://swiatzapachow.pl/pl/p/SLOIK-DUZY-GARDEN-SWEET-PEA/98

 

11. Yankee Candle Garden Sweet Pea 

swiatzapachow.pl
cena: 97 zł

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym na tej liście prezentów nie dopisała Yankee Candle. Pomijam już fakt, że jestem fanatyczką tych świec osobiście, ale naprawdę uważam, że taki słoik tworzy przecudowny podarunek dla każdej bliskiej naszemu sercu osobie. Dziś chciałam wspomnieć o niedocenionym zapachu, który jest wręcz stworzony na miesiąc maj i na Dzień Matki jest to Garden Sweet Pea czyli pachnący groszek. Wypaliłam już 2 takie słoje a naprawdę je oszczędzałam. Ten zapach jest bardzo intensywny i wyjątkowy i na tyle bezpieczny, że możecie go kupić na prezent w ciemno i na bank się spodoba. Gdy to piszę, aż mi smutno, że obecnie go nie posiadam w swojej kolekcji :(



https://www.douglas.pl/douglas/Piel%25C4%2599gnacja-Twarz-Serum-Clarins-Serum-Double-Serum%25C2%25AE-Globalna-Esencja-Przeciw-Oznakom-Starzenia-si%25C4%2599-Sk%25C3%25B3ry_productbrand_3000059284.html?query=clarins%20double%20serum&doSearchSeo=TRUE12. CLARINS Double Serum 

douglas.pl 
cena: od 229 zł

Jak łatwo zauważyć ta lista jest dość uboga w kosmetyki, a to dlatego, że uważam iż pielęgnacja powinna być dobierana indywidualnie. Jest jednak produkt, który pokochały kobiety na całym świecie, bez względu na rodzaj cery, wiek, kolor skóry czy miejsce zamieszkania. Jest to rewolucyjne Double Serum od CLARINS. Kosmetyk roku w wielu magazynach, na blogach i portalach urodowych. Po prostu magia w butelce. Jeśli chcecie sprawić swojej mamie prawdziwą przyjemność bez wahania zainwestujcie w ten produkt. Osobiście używam już 4 opakowanie i wciąż nie mogę się nadziwić co dzieje się z moją twarzą każdego wieczora. Jest mięciutka ale ujędrniona, pięknie pachnie i aż promienieje. To ewidentnie mój ulubieniec wszechczasów...



http://www.scottishfinesoaps.pl/pol_m_Au-Lait-175.html

13. Kosmetyki Scottish Fine Soaps seria Au Lait 

scottishfinesoaps.pl
ceny: 78,90 i 48,90 zł

Jeśli wasze mamy lubią kąpiele, zafundujcie im kąpiel w stylu Kleopatry. Sama nie wiem ile opakowań tego Mleka w proszku z serii Au Lait w naszym domu się zużyło przez ostatnie 2 lata, ale ewidentnie jest to produkt mistrzowski. Nie dość, że pachnie cudownie i odprężająco, to za pomocą kilku łyżek tego pudru zamieniacie nudną kąpiel w wodzie na kąpiel w mleku!!! Do tego polecam wam Płyn do kąpieli z tej samej serii o tym samym zapachu, ale wlany pod bieżącą wodę tworzy królewską pianę... Takiej kąpieli długo się nie zapomina, jest kojąca dla skóry i nawilżająca. A w dodatku wygląd tych kosmetyków również jest uroczy dzięki czemu pięknie wyglądają w łazience :D
http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,4345,Tajemnica-pani-Ming




14. Eric-Emanuel Schmitt Tajemnica Pani Ming 

znak.com.pl 
cena: 16,73 zł

O tej książeczce nie będę się za bardzo rozpisywać, bo pełną recenzję już zamieściłam TUTAJ, jeśli ktoś nie widział tego postu, gorąco zachęcam, gdyż niecałe 17 zł może na zawsze odmienić wasze życie. Szczególnie polecam tę książkę na prezent dla Mamy, gdyż jakby nie patrzeć jest ona o macierzyństwie. Nieco innym niż by się mogło wydawać na pierwszy rzut oka. Nasze mamy są zapracowane i rzadko kiedy mają czas na lekturę, dlatego ta króciutka opowieść będzie idealną chwilową odskocznią przy herbacie. Wg mnie każdy powinien ją przeczytać i przemyśleć pewne słowa we własnym kontekście życiowym...


http://www.karmello.pl/pl/zestawy-specjalne/149/karmello-standard/15. Zestaw czekoladek Karmello 

karmello.pl
cena: 22 zł

Od jakiegoś czasu szukałam porządnej strony, na której będzie można zamówić bombonierkę z ekskluzywnymi czekoladkami, a także skomponować swoje własne pudełko. Myślę, że ta tradycja obdarowywania pralinkami trochę zanikła, ale sami przyznajcie, że takiej bombonierki nie powstydziłby się żaden chococholic :D Nie tylko pięknie wyglądają, ale też każda jest w innym smaku. Koszt całej bombonierki to zaledwie 22 zł a jeśli wasze mamy uwielbiają słodycze to koniecznie zróbcie im taki prezent, kto wie może się z Wami podzielą :)

11 komentarzy:

  1. Ja właśnie kupiłam torebkę z szafomani :))) dzięki za tą stronkę:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Laura, wkradl sie blad przy MK. Bronzer/roz. Poza tym pomysly swietne! Perfumy koniecznie musze powachac :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czekoladki wyglądają cudownie! :D Prezent na dzień mamy już mam, ale za miesiąc są jej urodziny, więc skorzystam ze słodyczowej oferty już wkrótce :D Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale czekoladki najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chcę te czekoladki!!!!!!!!!!!!!! :) Bombowa bomboniera:) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę ,że fajnym prezentem jest też szminka moja mama uwielbia je dostawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nieba mi spadasz z tym postem. Co prawda mój budżet jest o wiele skromniejszy, ale czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym miała zasoby pieniężne to na pewno bym coś kupiła z twoich propozycji.
    Jednakże na razie ze względu,że nie pracuje-nie stać mnie.
    Na pewno znajdę jakieś fajne,tańsze odpowiedniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce nawet pracując niestety ciężko będzie z większością takich prezentów, cóż takie są polskie realia :)

      Usuń
  9. Przydatna notatka ! Aż wstyd przyznać,ale dzięki Tobie przypomniałam sobie o Dniu Mamy, a przecież to takie wazne :)

    Zapraszam do mnie, na dzisiejszy, świeżutki post!:)
    http://beautyandcare4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę mamie dać coś porządnego, dlatego nazbierałam w tym roku na odkurzacz dla niej. Wiem, że jej się przyda.

    OdpowiedzUsuń