niedziela, 11 maja 2014

Tydzień oczami telefonu (week 51)

Witajcie moje kochane robaczki :) Mam nadzieję, że macie za sobą dobry tydzień, mój mimo iż z pozoru wygląda OK był pełen smutnych i gorzkich "newsów". Kiedy myślimy, że nic nie może nas już zaskoczyć Pan Bóg wymyśla dla nas nowy scenariusz. W poniedziałek była u mnie mama, potem odwiedziła mnie Patrycja, a weekend jak zwykle spędziłam na uczelni. Jeśli jakimś cudem jesteście tu po raz pierwszy i nie wiecie o co chodzi, to jest to 51 tydzień mojego osobistego projektu "Tydzień w telefonie" czyli zdjęcia które zrobiłam smartfonem SONY Xperia Z1 w ciągu ostatnich 7 dni :) Enjoy!

 monday - breakfast with my mum :)
 mama zestresowana przed zabiegiem, prezentuje mały OOTD :) torba z szafomania.pl
 <3 
 Auuuuuuuuuuu..... to bolało :( Wkrótce relacja z tego zabiegu
 Coffee with love in Frida :)
 and Burito of course.... yummy <3
 Moja Princess :*********
 wiadomo po kim Nina ma usteczka :D
 Super exciting gift <3 <3 <3
 rainy day :) Tylko ja z parasolem na peronie, wszyscy się schowali :)
 Kolacja z Patrycją - ryż jaśminowy i kurczak z warzywami chow mein w moim wydaniu :P
 All gang is here :D
 Zakupki dla Niny :)
 special omlet for a special guest - tym razem szynka, zioła i ser :)
 work, work, work and berries :) + ulubiony kubek z ulubioną herbatką teapigs.co.uk miętowa z lukrecją (najlepsza herbata na całym świecie!!!!)
 ten sam makijaż, ale dwie pomadki i jaka różnica :) Cały post TUTAJ
 cudowne... :)
 NINA: Cześć Dziewczyny, często mnie prosicie o OOTD, więc tak to się mniej więcej dziś prezentuje, idealny strój na działkę :)
 szkoła.... & statystyka :(
 ulubieniec miesiąca - MISTRZ!!!!
 taka oto wystawa zdjęć w mojej szkole, meeega :)
niezastąpiony zestaw... :)
 today's breakfast :D
 Manicure :) Think Pink!
 w drodze z Piotrkiem - ktoś tu jest fanem Arsenalu :D
 schody do nieba... <3
 school :D
 Me, now, editting this post :D - Dobranoc :***

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Laura wysłałam Ci na maila małą pomoc z zakresu statystyki. Pozdrawiam i czekam na kolejny tydzień w telefonie.
    Ps. Ninka do zjedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie I uroczo;)jesteś moja inspiracja;);))))

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, Ninka rosnie jak na drozdzach! Jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje danie super wygląda! Podzielisz się przepisem?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety dopadła choroba, mimo to i tak muszę iść do szkoły, by nie tracić zajęć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd masz te kubeczki ?na 1 zdjęciu są ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd masz te kubeczki ? na 1 zdjęciu , są sprześliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ten kalendarz na zdjęciu z owocami i laptopem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Kalendarz z kampanii Wakacje na okrągło, podczas 4 odcinków TALK SHOW rozdałam takich 40 sztuk dla moich widzów i czytelników

      Usuń
  12. Skąd ten kalendarz na zdjęciu z owocami i laptopem? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak miło usiąść przy kawce i Twoim poście, podczas gdy w Krakowie plucha..:(

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra obejrzałam pięć razy :D teraz pora iść pobiegać i pewnie znów obejrzę :D


    http://lady-fuller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam te twoje posty, sama chciałabym takie tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochanie proszę o nazwę odcienia tego różu z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia.
    Na prawdę jesteś podobna do mamy,identyko ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog!!! Będę częstym gościem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog! Będę częstym gościem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń