niedziela, 18 maja 2014

Tydzień oczami telefonu (week 52)

Już myślałam, że nie zrobię dla was tego postu. To był najgorszy weekend od chyba 2-óch lat. Pomimo leków ból bywa nie do zniesienia, przez co od wczoraj nie jestem sobą, nie myślę poprawnie i nie mam na nic ochoty. Wychodzi na to, że mam jakiś stan zapalny w odcinku lędźwiowym kręgosłupa, nie życzę tego nikomu bo wówczas nawet wyjście z łóżka do łazienki to jak wyprawa na biegun północny :) Mam jednak nadzieję, że wkrótce przejdzie gdyż zapowiada się kolejny bardzo intensywny tydzień, w którym raczej będą mi potrzebne moje nogi :D  A póki co zapraszam na kilka zdjęć z tego tygodnia... 
Jak już pewnie wiecie, dla niektórych ten tydzień rozpoczął się zwolnieniem lekarskim...
 oto co zastałam na poniedziałkowym spacerze, serio? 
 dalej było jeszcze gorzej... :(
mój najnowszy ulubieniec - to jak spełnienie wszystkich snów w jednej buteleczce <3
moje 15 pomysłów na prezenty dla Mamy znajdziecie TUTAJ
 Dzień Matki już tuż tuż, przypominam o konkursie na Facebook'u który trwa do 20 maja - wciąż jeszcze czekam na wasze komentarze TUTAJ do wygrania 3 torby z szafomania.pl
 przygotowałam dla was post z wizyty w BANDI - wszystko ze szczegółami już wkrótce na blogu <3

Foto od taty - z dzisiejszego połowu <3
 Zapraszam również na najnowszy filmik a w nim sami ulubieńcy, link poniżej :D
gdy nie nagrywam, najczęściej podglądam innych :D W tym przypadku Fleur <3
 Ulubione II śniadanie :D
 był też jak zwykle soczek :)
 i ulubiona sałatka z curry... przepis znajdziecie TUTAJ
 w tym tygodniu jedynie na odległość, moje najpiękniejsze usteczka na świecie <3 ale już wkrótce się zobaczymy :D
 mądrość tego tygodnia....
 zestaw ratunkowy :(
nocne edytowanie...
Prezent od mamy, jak pocieszyć leżącego w łóżku? Wysłać mu zdjęcie z działeczki... ech...
 Myślę, że Kamil ma konkurencję - Ekskluzywny Menel 2 nadchodzi :)
Dobranoc!!!!!!!!!!!! p.s. Dbajcie o siebie <3

29 komentarzy:

  1. Znam bardzo dobrze ból kręgosłupa.. Żyję z tym od lat i czasami jest naprawdę ciężko. Życzę szybkiego powrotu do formy. Ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Wam dziewczyny życzę!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle ;)uwielbiam ;)za naturalność ,prostotę ,humor ,świetny gust ...jesteś klasa sama w sobie Laurko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem dokładnie co czujesz, miałam dokładnie ten sam problem. Polecam spróbować zrobić "przeprost kręgosłupa" położyć się na podłodze na brzuchu , podnieść się na rękach jak "foczka" i wypuścić mocno powietrze. Wiem dobrze, że na samą myśl aż boli, ale jest to pierwsze polecenie fizjoterapeutów na ból tego odcinka kręgoslupa! Zrób tak kilka razy a ból powinien zelżeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój znajomy fizjoterapeuta uważa, że ta metoda jest owszem bardzo popularna, ale w rzeczywistości nic dobrego dla kręgosłupa nie robi. Takie nienaturalne pozycje mogą nam zrobić krzywdę.

      Usuń
    2. Ta pozycja jest bezpieczniejsza niż ciągłe garbienie się - tu własnie idą zbyt duże przeciążenia i obciążenia na kręgi - i tu powstaje najczęściej dyskopatia - a lekarstwem na to sa własnie przeprosty, czyli "foczka" - terapia McKenziego - jakby Twój fizjoterapeuta nie kojarzył...

      Usuń
  5. Kochanie, ja też borykam się z problemami kręgosłupa. Rok temu miałam problemy z dyskiem. Nigdy nie zapomnę tego bólu. Trzymaj się ciepło! Przesyłam moc buziaków. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie to samo złapało mnie tydzień temu. a co to za plastry? masz jakieś sprawdzone metody? :( zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy takim bólu opokan nie pomoże.
    Polecam Olfen :)
    Znam to doskonale, bo mój kręgosłup jest mocno przeciążony

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci kochana szybkiego powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie zdrowiej szybko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli zapalenie odcinka lędźwiowego boli tak jak korzonki (też te okolice) to wiem co to za ból ... Tyle, że mi przy korzonkach powiedzieli, że nic się nie da z tym zrobić, nawet przeciwbólowych nie dali. A i teraz od czasu do czasu delikatnie kłuje. Także kuruj się szybko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia Ci życzę. Będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka mieszanina leków może być niebezpieczna,a dodatkowo Opokan, to wyjątkowo silny lek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj się Laura, jesteśmy z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na taki ból polecam tabletki i plastry do przyklejania na plecy Olfen. Na Moje nerwobóle działa..

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka Tobie i Marzence :) Wyrzucanie śmieci do lasu to jakaś porażka, nie wiem czemu ludzie to robią zwłaszcza teraz, gdy przepisy się zmieniły i wywożenie śmieci gdziekolwiek nie ma najmniejszego sensu ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. ta doniczka jest za mała na lobelię i bakopę. lepiej przesadźcie, bo oba kwiatki uschną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak co tydzień nie mogę sie doczekać tego posta :) ostatnie zdjecie wygladasz bosko :) zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz na ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  20. menel przebił wszystkie zdjęcia :D



    http://lady-fuller.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń