środa, 28 maja 2014

Wieczorna pielęgnacja twarzy



Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moją wieczorną pielęgnacją. Mam dla Was filmik na You Tube, w którym dokładnie opowiadam o swoich ulubieńcach, a tutaj dodatkowo chciałam Wam podać więcej informacji na temat cen, pojemności i dostępności tych produktów. Od około 2-óch miesięcy niezmiennie używam co wieczór tego zestawu i powiem Wam z ręką na sercu, że moja cera nigdy nie wyglądała lepiej. Wiem, że niektórzy używają znacznie mniej produktów, ale znam też takich, którzy używają dwa razy tyle co ja. Grunt to dostosować pielęgnację idealną dla naszego typu skóry. Co prawda nie mogę narzekać, że kiedykolwiek miałam z nią większe problemy, ale wiosna i nadchodzące lato sprzyjają różnym niespodziewanym zmianom na naszej cerze. Z tej listy poniżej najgoręcej polecam wam, płyn micelarny i maseczkę na noc BANDI, Double serum od Clarins i niezawodny krem do demakijażu Liz Earle. Największym i najmilszym zaskoczeniem jest NOWOŚĆ od CLINIQUE - lekki ale bardzo tłusty krem z SPF 20 Superdefense. Wszystkie link znajdziecie poniżej.




1. Demakijaż oczu, moi faworyci po wieloletnich poszukiwaniach to
Balea Make-up remover 100 ml - 9,99 zł
BANDI Płyn Micelarny 300 ml - 19,90 zł



2. Oczyszczanie
Liz Earle, Hot Cloth Cleanser 100 ml - ok. 75 zł
IKEA, HÄREN, ręcznik do twarzy 4 szt. - 7,99 zł



3. Złuszczanie
CLINIQUE Clarifying lotion 3 400 ml - 115 zł




4. Serum
CLARINS Double Serum 30 ml - 299 zł / 50 ml - 399 zł



5. Nawilżanie
CLINIQUE Superdefence SPF20 30 ml - 99 zł



BANDI Gold Philosophy 50 ml - 94 zł



6. Krem pod oczy
ORINIS Plantscription 15 ml - ok. 187 zł

(UWAGA! Boots UK wysyła do Polski produkty ORIGINS)



7. Poprawa kolorytu skóry
CLARINS Instant Smooth samoopalacz do twarzy 30 ml - 125 zł



8. Intensywne nawilżanie
BANDI maseczka bez spłukiwania na noc 75 ml - 60 zł



9. Pielęgnacja ust
KORRES lip butter 6 g - 35,99 zł
https://www.youtube.com/watch?v=IV7DH3IMVL4&feature=youtu.be

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :)
    A czy od płynu do demakijażu oczu : nie są oczy czerwone lub reakcja swędzenia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam filmik ale wpadłam oczywiście też na bloga :)) pracujesz i mieszkasz w Warszawie? można wiedzieć gdzie pracujesz? jeśli pytanie prywatne to okey :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo lubię serum bioliq. pokazywała ostatnio u siebie w projekcie denko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serum Bioliq jest prześwietne i robi cudowne rzeczy z buzią, podzielam zachwyt Laury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum Bioliq jest prześwietne i robi cudowne rzeczy z buzią :) Podzielam zachwyt Laury i pozdrawiam autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bandi jakie ciekawe opakowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam filmik <3 Nie znam większości z tych kosmetyków, ale wypatrzyłam kilku potencjalnych ulubieńców :-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zastanawiam się nad tym serum z Bioliq, ale nie wiem sama :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Liz Earle Cleanser jest świetnym produktem ;)
    Wogóle masz super dobraną pielęgnację, wiele z tych kosmetyków mnie zainteresowało :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze interesowało mnie to serum z Bioliq, co wiecej mozesz o Nim powiedziec? ;)


    Zapraszam do mnie www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Serum z Bioliqu używałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń