piątek, 2 maja 2014

WILD CHILD



Nie pamiętam dokładnie kiedy pokazywałam wam jakiś strój dnia, ale jeśli mnie pamięć nie myli było to w grudniu. Totalnie rozjechały nam się terminy i brak czasu spowodował, że nie miałam jak zrobić zdjęć a wiadomo, że staję przed obiektywem tylko przed Jackiem, a i On docenił mnie wczoraj. Jego post możecie zobaczyć (TUTAJ). Straszyli, że majówki będą zimne i deszczowe a u nas w Olsztynie pogoda była całkiem przyjazna. Niech was nie zmyli ta piękna sukieneczka, tak naprawdę to był chwilowy strój gdy pojechaliśmy całą ekipą do Trzcinowej Doliny - resztę dni spędziłam stylowo w dresach, gdyż podjęłam się misji odnawiania działki. Pierwszy raz w życiu tyle wierciłam, wbijałam, malowałam i nawet posługiwałam się piłą tarczową... efekty już wkrótce na blogu - ale powiem jedno, było warto :) Piosenka na dziś: https://www.youtube.com/watch?v=beJYUvSuKfs
















sukienka - ASOS
buty Tommy Hilfiger - schaffashoes.pl
zegarek STORM - luksusowe-zegarki.pl
bransoletka - byDziubeka.pl
torba - Moni Moni

19 komentarzy:

  1. Mam taka sukienkę tylko czarną :) kupiłam w lumpeksie i jest niesamowita :) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudne włosy. Będę to powtarzać do znudzenia. Kiedy chcę swoje obciąć, oglądam Twoje zdjęcia i od razu chce zapuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNE FOTKI.....ŁADNEMU TO WE WSZYSTKIM ŁADNIE :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka chodzi mi po głowie od kilku dni, bardzo ją lubię :) Sukienka i buty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnie ujęcie bardzo mi się podoba, takie inne. A stylizacja bardzo pasująca do Ciebie, ja źle się czuję w takich dużych, kolorowych kwiatach, wolę jakieś drobniutkie pastelowe kwiatuszki. Pozdrawiam i mam nadzieję, że coraz cieplejsze dni będą sprzyjały częstszym stylizacjom na blogu, bo uwielbiam je oglądać. Pokaż się nam koniecznie w tej fantastycznej wyszywanej sukience z ostatniego haul'a :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie. Chciałabym aby w moich strojach była widoczna taka pewność siebie jak u Cb;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję Lauro, że każda Twoja stylizacja jest dla cudowna. Prosta i kobieca zarazem. Jesteś przepiękna, pewną siebie kobietą. Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń