poniedziałek, 5 maja 2014

Tydzień oczami telefonu (week 50) !!!!!!!!!!

Witajcie, z okazji 50 tygodnia w zdjęciach z mojego telefonu - mam dla was niespodziankę bo aż 50 zdjęć z minionego tygodnia - zapraszam!!!! Dziękuję, że byliście ze mną przez ten cały czas... Mam nadzieję, że uda mi się kontynuować ten projekt... <3

 1. przyszło moje zamówienie z UK - wszystkie najukochańsze zapachy <3
 2. Kurier dotargał również ogromne pudło z pretty-home.pl
 3. Kwiatki od Taty & ulubiona Yankee z nowej kolekcji Q2 Black Plum Blossom via swiatzapachow.pl
 4. Czasem myślę, że moje życie to jedno niekończące się odbieranie przesyłek... :D ASOS <3 
p.s. jak chcecie zobaczyć co było w środku zapraszam na HAUL na moim kanale...

 5. Urządzałam Jackowi sypialnię :)
 6. Wizyta u mojego ukochanego fryzjera i dylematy, miałam ochotę obciąć wszystkie włosy... ale ostatecznie fryzjer mi nie pozwolił :P Thank You... <3
 7. Efekt po... :) Blond is back
 8. Ulubiona sukienka...
 9. To był pomysł taty.... nie mój :P
 10. Mam jakieś zboczenie jeśli chodzi o te mięciutkie kocyki, o mały włos kupiłabym kolejny w PRAKTIKER :)
 
 11. Praca w toku...
 12. I odpoczynek...
13. Przeszłam z tatą 7 km na działkę przez las :)
 14. Idealny zestaw piknikowy - wspomnienia sprzed 2-óch lat... ale ten czas szybko leci...
 15. Majówkowe grillowanie... 

 16. Marzena & Paweł
 17. W drodze do Trzcinowej doliny...
 18. Czasem trzeba włosy kręcić na ostatnią chwilę <3 
19. Ale efekt był OK - więcej zdjęć TUTAJ
 20. A wieczorkiem, nocne spotkanie u Jacka w jego nowym mieszkaniu z Pawłem, Marzenką, Tomaszem i Konradem.
 21. Na drugi dzień rano omal nie zapomniałam, że byłam umówiona na pedicure... upps...
 22. W tym roku jestem wyjątkowo zakochana w polach rzepaku.... <3
23. Małe rzeczy cieszą najbardziej...
 24. Moja drużyna w drodze...
 25. Goście, goście... Piękne kupeczki z pretty-home.pl
 26. Śmieszki z mamą...
 27. I oglądanie Enough said.... po raz kolejny <3
 28. Napalm :D
 29. IKEA :)
 30. Śniadanie u mnie w domku - gościnnie mama, Paweł i Marzenka <3
 31. Tego psa mijam niemal codziennie w drodze na stację... pomyślałam, że należy mu się tu miejsce
 32. Odlot...
 33. Shopping - świeże pieczywko...
 34. Mało kto rozumie moją wielką miłość do deszczu... ten był szczególny, bo wszyscy akurat byliśmy na działce, piliśmy kawkę, oglądaliśmy zdjęcia i było cudownie....
35. Moje dzielne dziecko i jej pies na straży przypalonych kiełbasek...
 36. Jack <3
37. Razem najlepiej <3 <3 <3
38. Nowy post na blogu u Jacka - TUTAJ
39. I u Marzenki - TUTAJ
40. Mama :)
41. Nasze żonkile...
42. Working hard... - efekty już jutro na blogu <3
 43. Racuszki z jabłek u mamy - prosto do łóżka
44. mój skarb największy!!!!!
 45. No w sumie Jack jest trochę większy od Niny :)
46. Jak tylko ogarnę jak to się obsługuje, też zostanę Blogerem...
47. Nieco inny HAUL... 
48. Urodzinowy szampan mojego Taty <3 
 49. Rozwijaj siłę ducha, aby mogła cię osłonić w nagłym nieszczęściu.
Lecz nie dręcz się tworami wyobraźni. Wiele obaw rodzi się ze znużenia i samotności.
Obok zdrowej dyscypliny bądź dla siebie łagodny.
Jesteś dzieckiem wszechświata nie mniej niż drzewa i gwiazdy, masz prawo być tutaj.
I czy to jest dla ciebie jasne, czy nie - wszechświat bez wątpienia jest na dobrej drodze.
 50. Dziękuję za 50 tygodni spędzonych razem!!!! Buziaki Kochani!!!

28 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądacie , piekne zdjecia , rodzinki pozazdroscic tylko

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam jak głupia za tymi postami <3 aż wstyd się przyznać ale się uzależniłam :) śliczna jesteś, masz wspaniałą rodzinę i przyjaciół, świetny gust i... troszkę zazdroszczę :) i życzę dalszego szczęścia :) :* (tak skromnie zapraszam na mojego nowego bloga)

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 km na piechotę... :) Uwielbiam takie wycieczki ! Ja w Wielkanoc z mamą i siostrą wybrałyśmy się na piechotę z jarot na jeziorko kielarskie i z powrotem :D uwielbiam te Twoje cotygodniowe podsumowania . Ja chyba też muszę coś takiego zacząć robić, bo to wspaniała pamiątka, a życie leci nieubłaganie szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Intensywny tydzień ;) Podobnie jak u mnie.
    zapraszam www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. każdej niedzieli czekam na post :) Dziękuję Laurko :* Lubię poniedziałkowe poranki

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą serie :D życzę kolejnych 50 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały tydzień, tyle pięknych chwil aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Laurko gdzie kupiłaś perfumy? pewnie znalazłaś super okazje dlatego będę wdzięczna za info ;) pozdrawiam Cie cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Laurka uwielbiam Twoje co tygodniowe relacje, ciepło bije od Was !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zdjęcia. Uwielbiam taki rodzinny klimat :) Wow ile cudownych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Gratuluje takiej liczby wpisów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupiłaś takie papiloty?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupiłaś takie papiloty?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś takie papiloty?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, szybko minęło te 50 tygodni :**

    OdpowiedzUsuń
  16. I dobrze, że nie kupiłaś tego koca z praktikera :) Ja kupiłam już jakiś czas temu i jak się go rozłoży wygląda jak ręcznik... Teraz służy mi jako prześcieradło, na koc się nie nadaje :P


    PS Gdzie kupiłaś te papiloty? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, jak zwykle zresztą :-) Najbardziej rozbroił mnie codziennie mijany psiak przy furtce, super pomysł na zdjęcie, dzięki temu te posty są takie życiowe i przeze mnie uwielbiane <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą serię postów! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dezyderata w 49. Kurczę... Zobaczyłem zdjęcie i skojarzyło mi się z tym utworem. Patrzę niżej - a tu cytat. Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne, rodzinne, szczęśliwe życie! :)) uwielbiam oglądać u Ciebie 'tydzień w zdjęciach', daje mnóstwo pozytywnej energii, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie Laura... kocham te twoje zdjęcia telefonikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie Laura... kocham ta Twoją serię :))) czekam na kolejne 50 ::)))

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham Twoje mixy! ups już to mówiłam! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiedziałam że lubisz deszcz , ja też go uwielbiam i również nikt nie potrafi tego zrozumieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Laura, napisz proszę gdzie chodzisz do fryzjera?

    OdpowiedzUsuń
  26. Laura, napisz proszę gdzie chodzisz do fryzjera?

    OdpowiedzUsuń