poniedziałek, 16 czerwca 2014

KarmeLOVE


Jakiś czas temu pisałam Wam na Facebooku, że byłam u mojego fryzjera. Nie wiem jak tam jest u Was, ale ja gdy mam jakieś kłopoty w życiu prywatnym to po 1 sprzątam sobie całe mieszkanie na błysk przy Muzyce Emocjonalnej Pezeta, najczęściej między 1:00 a 3:00 nad ranem, łącznie z szorowaniem podłóg i kafelków w łazience :P. A po 2 wyżywam się na moich włosach... Od kilku miesięcy moje włosy nie doznały żadnych metamorfoz, a moje mieszkanie wcale nie było sterylnie czyste ale za to wszystko inne było w najlepszym porządku. Ale ludzie mówią, że "to co dobre szybko się kończy". Być może... A ja im mówię, "coś się kończy, coś zaczyna". Przechodząc do sedna tej sprawy, nadmiar emocji sprawił, że chciałam obciąć włosy i do tego pofarbować się - najlepiej na czarno. Jednak 12 lat przyjaźni z moim fryzjerem uchroniło mnie przed tą klęską. Mimo to chciał mi jakoś pomóc, więc obciął sporą część moich długich włosów i zmienił mi kolor na karmelowy, który zobaczyłam dopiero po wysuszeniu. Podoba mi się, jest słoneczny i taki słodki jak w tej piosence KARMELOVE



A gdyby tak oszukać czas
Rutynowy rzucić szlak
Na balkonie spać
Gdy noc ciepła jest
I trzymaj mnie za rękę gdy śpię
Spać po prawej lubię mniej
A gdy będzie źle nie puść mnie















fot: Jacek Ogrodowczyk, aparat SONY
α6000

płaszcz - frontrowshop.com
jeans - River Island
top z baskinką - Vero Moda via asos.com
torba - Liu Jo via schaffashoes.pl
naszyjnik - appleineye.com
buty GUESS - Seconadhand (7 zł)
zegarek - STORM via luksusowe-zegarki.pl

46 komentarzy:

  1. boze ile photoshopu na jednym zdjeciu ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nie używam PS, kto śledzi tego bloga czy kanał to wie takie rzeczy, ale pracuję na sprzęcie SONY i ich aparaty mają wbudowaną funkcję wygładzania twarzy, stąd taki efekt, nie ma się co podniecać :)

      Usuń
    2. Mi tam nawet PS nie przeszkadza gdyby był .Zdjęcia sliczne.

      Usuń
    3. Ja też chcę taki super aparat! Nobla dla pomysłodawcy ;) Jak okropnie wychodzę na zdjęciach to masakra jakaś :(

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz :) tak promiennie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tak samo. Jakieś kłopoty lub zmiany w życiu to odrazu robię porządki na błysk :) muszę przyznać, że pięknie Ci w nowych włoskach, jak najbardziej udana zmiana!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie..W naszyjniku i kolorze włosów się zakochałam..
    Ściskam.. :)
    L...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow buty za taką cenę?! mega!
    jesteś przepiękna ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne buty! <3
    Kochana tak własnie jest, czas leczy wszystko, sama się tego uczę. :) Pozdrawiam Laurko.;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, mam pytanie czy ten top ma krótki czy długi rękaw?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, mam pytanie czy ten top ma krótki czy długi rękaw?

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz Laurka ;) oglądam Was z Marzenką już od dawna, pamiętam jak kiedyś nakręcałaś filmik jak przyszły do Ciebie kosmetyki MAC, byłaś tak szczęśliwa i szalona :d Albo z tym pędzelkiem jak Marzenka (chyba) mowiła,że musimy Wam uwierzyć na słowo,że jest taki miękki.. ahh to były czasy :D Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. W szczególności urzekły mnie buty, ale cała stylizacja też jest bardzo spoko. Ja nie odważyłabym się na takiej długości płaszczyk, bo nie umiałabym go połączyć:) Pozdrawiam :)

    chance-to-new-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wychodzę z założenia, że w życiu wszystko jest po coś i każde nowe doświadczenie nas wzmacnia!

    Fajny kolor włosków i jakie one krótkie teraz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak patrzę się na te zdjęcia. Aparaty Sony mają straszny retusz, który bazuje na rozmyciu i nie zabardzo mi się podoba ten efekt, ponieważ łapą się na niego również np. schody lub krzaczki. Może popróbować zdjęć bez automatycznego retuszu :) Ogólnie ładnie, buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja jak mam takie stresowe sytuacje w życiu to zamykam się sama w mieszkaniu , oglądam cały dzień seriale i jem chipsy. Wstyd się przyznać, ale tak własnie jest :D Na szczęście nie dzieje się to zbyt często. Swoją drogą wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie wyglądasz Laurko! Ale widac jeszcze odrobinę smutku w Twoich oczach...Pozdrawiam i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. BUTY!! Loveee! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty!! LOVEEEE! Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Laura pięknie wyglądasz, nie zawsze zgadzam sie z tym co robisz/ mówisz, wiadomo każdy ma swoje zdanie ale naprawdę życzę Ci wszystkiego najlepszego, a to jak wyglądasz zachwyca mnie zawsze! nie masz rozmiaru xs i super! masz klasę

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie świetne buty!! :) Jak zobaczyłam, za ile je kupiłam to padłam z zazdrości :D
    Przepięknie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Laura świetnie wyglądasz! Rzadko pokazujesz się na tak wysokich szpilkach (zresztą podkreślałaś że miałaś okres w życiu, kiedy to chodziłaś wyłącznie na płaskim obcasie). Wyglądasz naprawdę rewelacyjnie ;) Zawsze masz genialny kolor włosów i myślałam, że nie możesz mnie już bardziej zaskoczyć a tu proszę, nowy, jeszcze piękniejszy odcień :) Życzę Ci więcej uśmiechu! Uwielbiam odtwarzać Twoje filmiki gdzie zawsze witasz swoim kochanym głosem "Witajcie moi kochani!" <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Te buty są za 7zł z SH? Błagam... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejciu Laura jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przedostatnie zdjęcie jest przepiękne :) a buty? szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przedostatnie zdjęcie jest przepiękne! a buty? Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie,ale buty nie pobobaja mi sie
    Plaszcz WoW

    OdpowiedzUsuń
  25. BUTY MIAZGA! genialne są! i jeszcze taka okazja ;O

    OdpowiedzUsuń
  26. Co masz na policzkach? Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wygladasz !!! Powiedz mi jak uzyskałaś taki śliczny kolor włosów , bardzo mi sie podoba i sama bym sobie taki zrobila , tylko chciałabym sie wiecej dowiedziec czy robilas u fryzjera czy sama farba :)) czekam na odpowiedz ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja , a te buty mMm marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lauro, oglądam Twoje filmy,bloga, jednak nigdy nic nie komentuję, ot,jeden z szarych, cichych widzów, anonimowych obserwatorów. Jednak tym razem musiałam to zrobić, to było silniejsze ode mnie. Masz rację, cos sie kończy, cos sie zaczyna,tak już bywa z pewnymi rzeczami, choć często jest to bolesne. Ale pozwalają nam odżyć na nowo, odetchnąć, zrzucić balast, narodzić się ponownie. pamiętaj 'be strong girl', zawsze. Ty odżyłas. Trzymamy (myslę że mogę pozwolić sobie na mówienie w liczbie mnogiej, jako o nas, Twoich widzach i czytelnikach, bo jestem pewna ze wszyscy życzą Ci wszystkiego co njlepsze) za Ciebie kciuki, Lauro. Wyglądasz tu piękniej, niż kiedykolwiek, tak dalej, do przodu. sciskam, bardzo mocno :) M.

    OdpowiedzUsuń
  31. buty!!!! wspaniałe! i zazdroszczę, ale pozytywnie, że udało Ci się za tyle je kupić. :)

    wspaniale wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne buty :)
    Podoba mi się też nowa odsłona Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja ;)
    Kolor włosów też super ;) A buciki mega ! ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://eva071.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz przepięknie - zdecydowanie to twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna torebka i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  36. oj, byłaś tuż pod moim oknem, szkoda że Cię nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszcz rewelacyjny, niczym wisienka na torbie przy tej stylizacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń