niedziela, 8 czerwca 2014

Tydzień oczami telefonu (week 55)

55 tydzień za nami :) Chciało by się rzecz "ale to było dobre..." Jak zwykle tyle się działo, że ledwo nadążałam dla was to rejestrować w zdjęciach. Zauważam, że z tygodnia na tydzień jest coraz więcej zdjęć, a dni mijają coraz szybciej. Ale to dobrze, musi być intensywnie. W tym tygodniu spędziłam dobę z "moim" dzieckiem, odwiedziłam ukochanego fryzjera i powiedziałam mu "tnij, farbuj, rób co chcesz" - na szczęście znamy się 12 lat i wie, że gdyby poszedł na całość, z czasem bym tego żałowała. Jednak metamorfoza jest, przyciemniłam włosy o kilka tonów, aby powoli wyjść z blondu, no i obcięłam ponad 20 cm czyli to co hodowałam 3 lata, mam nadzieję, że nie jest źle... Wkrótce na blogu pojawi się OOTD już w nowej fryzurce :) Tymczasem zapraszam na świeżutką porcję zdjęć z mojego tak zwanego ŻYCIA :)

 post o pomadkach i mini rozdanie TUTAJ
 New in!
 Love this dress :)
 Prezent od Piotra :D
 Najpiękniejszy poczwórny storczyk - prezent od Ninki i Kasi
 ostatni dzień mojego ulubieńca Honey Blossom - na szczęście jeszcze jest do kupienia na swiatzapachow.pl - bardzo gorąco polecam <3
 mój ranking TOP 10 podkładów już na kanale, link poniżej 

 i znowu w drogę...
 deszczyk, deszczyk, niech sobie pada :)
 prowiant podróżny :)
 pociągowa selfie :)
 czekając na moje dziewczyny i babski wieczór :)
 CUTNESS OVERLOAD!!!!!!!!!!!!!!!
Najcudowniejszy widok z rana, tylko o co kamman z tą poduszką? :D
 Cały dzień razem!!! Tylko my dwie <3
 <3 <3 <3
 moje ulubione - Thank You K. <3
 milkshake made by my mum :)
 drzemka :)
 1,5 godziny na placu zabaw :)
 super szybka przesyłka z answear.pl
 i przedwczesny prezent urodzinowy :)
 N: Aaaa, ciociu bierzemy nogi za pas, ukradłam chłopakom samochody... :)
 N: moja ciocia ma najpiękniejsze włosy na świecie :)
 N:...i fajnie się z nią robi zakupy :)
 siódme niebo... Olsztyńska Starówka
 60 róż.... :)
2 bukiety zrobione - misja zakończona powodzeniem :)
 tego dnia na Starówce był dzień puszczania baniek mydlanych :)
 było tyle ludzi, pięknie i kolorowo - Olsztyn kocham!
 w drodze na imieniny cioci :D
Jedziemy!!!
 coffee break with Jack :)
 w drodze do Gdańska :)
 Razem z Jackiem jechaliśmy po tatę, cudowna podróż...
 i piękne niebo...
 ale w drodze powrotnej, this happend :(
 to wszystko wina Jacka :D
 the sky is the limit...
 aaaaaaa.... i jeszcze mijaliśmy takie piękne fioletowe pola, kto mi powie co to tak ślicznie kwitnie?
wszyscy razem w domku, bezpiecznie, dojechaliśmy po północy, ale siedzieliśmy jeszcze całą piątką przy herbatce... kocham te chwile <3
 new stuff :) love it!!!
 a dziś, świętowaliśmy 60-lecie ślubu naszych dziadków :)
Tort zamówiony w cukierni sowa, polecam wam z bardzo gorąco, był wyśmienity, nie słodki i nie ciężki - idealny na czerwcowy upał i imprezę na działce :)
 Me & Jack 
 Dziadkowie :)
 Manju & Paweł :)
 My beautiful MUM <3
 :)
 Jack testuje mój nowy sprzęt od SONY
 summer fruits :)
 ...ale Paweł woli rzodkiewki
 with my lovely mum <3
 orzeźwienie, mięta i cytrynka ;)
 random picture #1 - Marzena obiera ogórki :P
  random picture #2 wiszące doniczki z IKEA :)
 taka kolorowa była dziś impreza na ogrodzie :)
 Jaki ojciec taki syn :)
 Rita Ora dla RIMMEL - uwielbiam :) Lose Your Lingerie
 czas na deser :)
I jak przystało na weselny klimat...
Miłość cierpliwa jest,
łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości,
nie szuka poklasku,
nie unosi się pychą;
nie dopuszcza się bezwstydu,
nie szuka swego,
nie unosi się gniewem,
nie pamięta złego;
Goodnite Lejdis :)
 sneak peak nowych włosów i mojej nowej torby LIU JO <3

19 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudownie ;) zapraszam do mnie
    http://adoremysize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lauro dzisiejszy post wzruszył mnie do łez. Przechodzę ciężki okres w swoim zyciu i boję się że nigdy nie zbuduję tak cudownej rodziny..pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rita Ora dla Rimmel to jedna z fajniejszych serii paznokciowych, jestem zachwycona nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście wypowiem się na temat włosów, ponieważ widziałam, że wzbudziły kontrowersje na FB.
    Zmiana jak to zmiana, uważam, że zawsze jest na plus. Skoro się na nią decydujemy, to znaczy, że jej potrzebowaliśmy :)
    i tyle. Bardzo fajna fryzura.

    Poza tym świetna sukienka - niestety nie ma w moim rozmiarze :( :( :( buuuu - piękna jest :(((

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tyle fotek :)) a Twoja mama wygląda na 25 lat! też chcę tak wygladać jak będę w jej wieku! pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty z tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze cudownie !!! <3 Zazdroszczę Tobie Tego Szczęścia... Chodź i Ty miewasz te gorsze dni, chwile. To i tak twoje życie musi być cudowne :* Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te niedzielne posty :) a fioletowe pole to pewnie lawenda u mnie na ogrodzie już też zakwitła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyszłam z łazienki,mąż już leży na łóżku i pytam się czemu kompa nie wyłączył."A,myślałem,że coś jeszcze chcesz zobaczyć".Siadłam i jest Twój post,a myślałam o nim już rano,czy będzie opóźniony czy nie ;)
    Piękne zdjęcia,cudowni Wy...To jest pełnia szczęścia... :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy Twój tydzień inspiruje mnie do działania, dziękuję! :)
    Nie mogę doczekać się ootd i Twoich nowych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasza Mama jest piękna! Wy też (wiadomo po Niej) ale to jest mój idealny typ urody kobiecej 40+ zadbana, kochana, fantastyczna. Do jakiego fryzjera chodzi mama? Bo coś mi się wydaje że jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I takie właśnie bogate posty lubię najbardziej..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz... wyglądacie cudownie :)
    wspaniały pozytywny wpis:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, po raz kolejny świetnie się bawiłam oglądając Twoją relację z ostatnich dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy tacy piękni, Ninka przesłodka :)
    Honey blossom uwielbiam również :) No i oczywiście czekam na post z nową fryzurą, w pełnej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochanie, zostałaś otagowana! Zapraszam do mnie ....

    http://cococollection.blogspot.com/2014/06/tag-co-kupias-z-polecenia-innych.html

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze czekam na twoj podusmowanie tygodnia :) piękne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie http://nie-bieskooka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kapitalne zdjęcia ;) miło mijają Ci te tygodnie, widać :)

    OdpowiedzUsuń