niedziela, 15 czerwca 2014

Tydzień oczami telefonu (week 56)

Witajcie Kochani, zacznę może nietypowo od podziękowań za wszelkie napływające (nadal) życzenia urodzinowe. Te na Instagramie, na Facebooku, w wiadomościach prywatnych i na maila. Nie byłabym w stanie odpisać wam wszystkim, dlatego muszę to zrobić zbiorowo. Jestem naprawdę wdzięczna za każde słowo. Od teraz moje życie powinno być usłane różami skoro aż tyle pięknych życzeń od was dostałam. Szczególne podziękowania należą się mojemu TATUSIOWI, który jest najlepszym tatą na całym świecie i pomógł mi naprawdę we wszystkim aby moje urodziny wyglądały cudownie w tym roku. Jako, że była to pierwsza taka impreza od równo 10 lat, którą mogłam świętować z bliskimi i przyjaciółmi w rodzinnym Olsztynie. To był naprawdę magiczny dzień, choć nie obyło się bez łez... Ale to może dlatego, że często nie doceniamy tego wszystkiego co mamy w zasięgu ręki, a tęsknimy za czymś co jest daleko. Mam ochotę się rozpisać, ale już 21:00 a Wy pewnie czekacie na zdjęcia. No to zapraszam <3

 Nie ma to jak śniadanie z Tatą, świeża sałatka Surimi dla córeczki :D
 a to druga niespodzianka od Taty, pyszna woda z owocami w upalny dzień na działce :)
 new hair...
 prezenty urodzinowe od Clarins <3 
poznajcie mojego nowego ulubieńca, genialny do opalania <3
 a to moje nowe ulubione Birkenstock z answear.com
 Moja ślicznota!!!
 zupka u babci <3
i pożegnanie z ciocią, która wróciła do Niemiec
 a i jeszcze jedne butki do latania również z answear.com
 Bud w Biedronce? Nice :)
 Chyba każdy wie co ten uśmieszek oznacza... :)
 Baaaaaaaaaardzo niegrzeczne rodzeństwo.... :( Me & Jack to się zawsze konczy tak samo :P
 Przypominam o filmiku i konkursie :D 

 wizyta u Jacka z rodzicami oglądaliśmy najpierw taki program co się licytują o garaże (nie wiem jak się nazywa) a potem Thor 2 w 3D - ale było super... :D
 Yyyyy... dyskryminacja ludzi co mają powyżej 24 lat :(
Moi goście sobie zażyczyli taki oto trunek więc wykupiłam wszystkie w sklepie, żeby nikomu nie zbrakło :) Dla moich czytelników +18 bardzo polecam "Czarną wiśnię" smakuje jak Cherry Coke :D
 Tomasz polecał, Tomasz kłamał - to wcale nie jest takie dobre :((((
 Mój najsłodszy na świecie salon Manicure... <3
 Need some power :) Chyba pierwszy raz piłam, muszę przyznać, że całkiem fajny :D
 Babcia nie mogła dotrzeć z dziadkiem na urodziny, więc przedurodzinowe ciacho pojechało do nich :)
 nie ma to jak koniaczek z dziadkami <3
Gdy zobaczyłam te szklanki nie mogłam się im oprzeć...
 ale tak naprawdę do zakupu przekonało mnie słowo "disco" :P
 a to Disco z tatą :) dekoracje na moje urodziny, ostatni raz balony miałam chyba 23 lata temu hehe :D
 Prezent/skrzynka od Estee Lauder <3
i śliczna torebka od szafomania.pl
12 czerwca, 7:00 rano, krzyżyk na czole od mamy <3 i urodzinowa kawa prosto do łóżka od Taty :D Kocham!!!ps. ale paznokcie wołają o pomstę do nieba, testowałam lakiery essence, wytrzymały max 3 dni :(
28 róż od Taty <3 <3 <3 
część moich cudownych gości... 
 28 lat temu gdy przychodziłam na świat Polska grała z Anglią na Wembley, w tym roku na ten dzień przyszło otwarcie Mundialu <3
Jednak największym zaskoczeniem wieczoru był ten oto Pan i... jego tryskająca Milką fontanna :P 
Jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej o takich niespodziankach, to gorąco wam polecam i zapraszam na Facebook'a - https://www.facebook.com/pasjaczekoladowa?fref=ts
 Jak widać, wszyscy się wciągnęli :D
 moje dwie najpiękniejsze Gwiazdy <3
Asia: A gdyby tak dolać do tego trochę wódeczki to by w ogóle było pychaaaaaaaaaaa :P
mój TORT !!!! Dziękuję moim cudownym rodzicom <3 <3 <3
Buuuuuuuziiiiiiiiiiiiii <3
 Poranek po urodzinach- ciociu chyba mamy kaca :)
ale jakby się ktoś pytał Nina umie już malować :)
 trzeba było się ogarnąć, wzmocnić i ruszać na Warszawę :)
 tankujemy :)
a na miejscu kolacyjka z moimi chłopakami
 Omnomnom :)
nowy styl posługiwania się pałeczkami :)
 Kwiatuszki od Kamila <3
 I jeden z ostatnich obiadów z Piotrusiem w tym semestrze :((( smutne minki
 nadal najlepszy...
 Moja śliczna Karolajn - aż dech zapiera w piersiach <3
Green juice on the way... 
 a tak mniej więcej wygląda mój dom po tych urodzinach, aleeeeeee pachnie!!!!
Kocham Cię Ciociu!!!Wiem!!!! Ja też cię kocham!!!

24 komentarze:

  1. Uwielbiam Tydzien w telefonie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś a urodzinki <3 Ale czekoladowa fontanna przebiła wszystko :O! Musiało być pysznie !!
    Zapraszam Cię również do mnie na www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dziewczyna koło czekoladowej fontanny z kieliszkiem wódki to chyba jakaś kuzynka,bo bardzo podobna :)
    A co do wódki Czarna wiśnia-potwierdzam,pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze tak ladnie wygladaja twoje fotki .uwielbiam je I czekam tylko na tydzien w zdieciach . Pozdrawiam z Uk . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam urodziny 12 czerwca! :) wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam urodziny 12 czerwca! wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh a już myślałam, że do kupna szklaneczek skusiła Cię nazwa "Florentyna":) Spóźnione najlepsze życzenia przesyła... Florentyna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny tydzień! A co do szklanek disco - na wszelki wypadek odradzam mycie ich w zmywarce... trzeba myć je ręcznie :|
    Zazdroszczę milkowej fontanny! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. żadna nowość, bo nie ejstem jedyna, ale UWIELBIAM te Twoje niedzielne posty! Zwłaszcza jak tak dużo w nich Twojej rodzinki. Tyle ciepła, tyyyyyyle miłości i pozytywnej energii...
    Od razu człowiekowi robi się lżej na sercu, mimo jutrzejszego, trudnego egzaminu....
    Jeszcze raz: zdrowia, Laurko! :* :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze! :*

    Mogę dużo odpuścić ale tydzien w telefonie nigdy! Uwielbiam to i uwielbiam Państwa O.! ;)

    P.S
    Mirabelka jest pyszna!!

    Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana u Ciebie to się dzieje :)) Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Laura, daj znać czy w tej torbie z szafomani mieści się format A4, bo na stronie piszą, że nie, ale patrząc na wymiary powinno się upchnąć. Bardzo się na nią czaję, ale ta niepewność mnie wstrzymuje ;) Bardzo bym była wdzięczna za odpowiedź :) Pozdrowienia i żyj nam sto lat, spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moglabys jeszcze powiedzieć czy pomiędzy dwoma kieszeniami na zamek jest zaszyte czy tam też jest kieszeń?
      Cudowny tydzień! Uwielbiam te Twoje zdjecia <3

      Usuń
  14. ale smaka narobiłaś mi tą "fontanną czekolady"! :P WSZYSTKIEGO DOBREGO ! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Poniedziałek 4 rano muszę to zawsze brać na 2razy bo inaczej się nie wyrabiam do pracy ;) juz mialalam pisać ooo moje klapki z pimarka tyle że ja mam czarne i białe ,a tu klops well done primark za dobra kopie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poniedziałek 4 rano muszę to zawsze brać na 2razy bo inaczej się nie wyrabiam do pracy ;) juz mialalam pisać ooo moje klapki z pimarka tyle że ja mam czarne i białe ,a tu klops well done primark za dobra kopie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Godzina 4 rano muszę brać poeta na 2razy bo nie wyrabiam z wyjściem di pracy haha...widzac klapki miałam mówić oo mam takie same tylko inny kolor a tu klops well done primark za dobra kopie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie chcę wyjść na lizusa, ale prawda jest taka, że w każdy poniedziałek wstaję 10 minut wcześniej, aby przed lekcjami zdążyć przeczytać Twój post :) Czekają mnie ciężki decyzje za rok, m.in. wybór studiów, które prawdopodobnie przeniosą mnie na drugi koniec Polski. Uwielbiam czytać twoje posty, bo zostawiają w moim sercu nadzieję, że znajdę nowych przyjaciół, nie zapominając o obecnych i rodzinie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjęcia! dużo miłych chwil i oby przy każdym kolejnym tygodniu oczami telefonu było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie wpisy:) A jak to już zleciało, niedawno był pierwszy tydzień oczami tel:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne te buty, planuję je kupić w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń