poniedziałek, 7 lipca 2014

Tydzień oczami telefonu (week 59)

To był jeden z najbardziej męczących i stresujących tygodni. Nie dość, że byłam zwalona nauką związaną z sesją, miałam dodatkowe niedokończone projekty, zero czasu na You Tube, z dala od bliskich... Same nieszczęścia, ale jest poniedziałek więc nie zaczynajmy go tak pesymistycznie (już to zrobiłam haha). Oficjalnie (chyba) szkołę mam już z głowy. Czekam na ostatnie punktacje, ale raczej wszystko będzie dobrze. Nie miałam kiedy i jak robić zdjęć, bo każdy dzień był podobny do następnego, kawa, nauka, kawa, nauka, drukowanie, powtarzanie, kawa... hehe. Mało jadłam, mało spałam bo chyba stres wziął górę... Ale tak jak mówię, już po wszystkim. Teraz 3 miesiące wakacji, które mam zamiar wykorzystać bardzo intensywnie :) Dzięki technologii XXI wieku mam tez kilka zdjęć z Olsztyna więc zapraszam...

N: Kolejny dzień... I nie zmienia się nic, dalej trzeba żyć...

 
teraz wiem co znaczy: "rzucać komuś kłody pod nogi" - moja ulubiona ścieżka na długości 2 km usłana drzewem, no nic miałam dodatkową dyscyplinę, skok przez gałęzie :)
I jak to mawiała Szymborska "nic dwa razy się nie zdarza..." cóż ja jestem wyjątkiem od tej reguły, po raz drugi złapała mnie mega ulewa i przemokłam do suchej nitki.
 prezent urodzinowy od Mandzi zawisł w mojej kuchni :)
 zamówienie ze swiatzapachow.pl postaram się zrobić dla was post o kolekcji kokosowej :) Przypominam że zapachy CLEAN COTTON i WAIKIKI MELON są teraz 25% taniej jako zapachy miesiąca.
 testowanie nowych wosków - czyż nie są słodziutkie? I co najlepsze są w zapachach jakich wcześniej nie było :D
 i bardzo łatwo odchodzą od kominka :)
Ja wybrałam Buttercream na "pierwszy ogień" hahahaa - chcę wam powiedzieć, że to jeden z najpiekniejszych zapachów jakie miałam i że wsadziłam go całego do kominka i właśnie odpalam 6 raz ten sam wosk i nadal pachnie jak za pierwszym razem - AMAZING!!!!!!!!!!!!! Koszt 9 zł
wyprawa do Warszawy :) nie będę kłamać że tęsknię za tymi korkami hahaha
 Mój Estee Lauder look <3
 i cudowne spotkanie z tą marką  -  jeśli chcecie się dowiedzieć więcej i zobaczyć zdjęcia z tego spotkania zapraszam TUTAJ
 nauka, nauka, nauka....
warzywa na patelnie HORTEX to chyba jedyny ciepły posiłek w tym tygodniu :( btw. uwielbiam je
podczas gdy u Jacka wieczór śledziowy - miały być różne wersje śledzia a ja tu widzę kupne koreczki hahahaa - ech te chłopaki 
 weekend look :)
długie spodnie, długi rękaw - nikt mi nie powiedział, że będzie aż tak gorąco :(
 a moi chłopcy widzę się chiilout'ują : Tomasz, Jack, Pawel
 temu to dobrze...
 N: i co? ja mam się w tym kąpać? Serio? No SPA to to nie jest...
wszyscy odpoczywali na plaży podczas gdy my z Kamilem dzielnie jeszcze w szkole składaliśmy prezentację :( 
oooo tak... maksymalne orzeźwienie Berry Hibiscus <3 polecam spróbować 
ja już chcę do Olsztyna :((((((((((
 N: idę, idę... o kurde ramiączko mi się zsunęło...
N: Zaraz, zaraz... ile to ma kalorii...

13 komentarzy:

  1. Jak zawsze mega intensywny weekend :) Pozdrawiam i życzę dużo słońca w tygodniu!
    http://perlisowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdj, tzn, że super spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale slodkie minki malej ;)) juz nauka skonczona wiec mozna odpoczywac ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. oo a na zdjęciu pociagu widzę swoje miasto legionowo haha :D uwielbiam te notki <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny super tydzień w telefonie, z resztą jak każdy wcześniejszy i każdy następny :) gratuluję zakończenia nauki i życzę udanych wakacji ;) ciężko na nie zapracowałaś!
    zapraszam http://blueeyestotheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te nowe woski yankee candle !! <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Woski Yankee są boskie uwielbiam jak je zapale w pokoju to od razu jakiś lepszy nastrój... zdjęcia cudne. Laura ile mogę zapytać i to nie za bardzo osobiste gdzie Ty sie teraz podziewasz jak nie w Warszawce ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam te mieszanki z Hortexa :D
    A jeśli chodzi o nowe woski to, to potwierdzam , są super , a Buttercream pachnie obłędnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z jakiego sklepu ten prezent urodzinowy od Marzeny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Często podróżuje Kormoranem, ale na trasie Koluszki - Bielsko, więc prawdopodobnie akurat się mijamy :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś taki śliczny pierścionek ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. warzywka z hortexu najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń